Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kiiilerke

Legacy Member
eerste match online verloren door die absolute kutlagg/ tragekutspelers terwijl de tegenstander er geen last van blijkt te hebben

Gleke

Legacy Member
weet er iemand de prijs in de fun ? en wat was de prijs bij dreamland nu weer ?

Kiiilerke

Legacy Member
mijn lose staat niet eens bij mijn stats ? wtf??

blijkbaar kan je alleen unranked ?? wtf

bardok--

Legacy Member
Kan er precies echt niks van :p
Carriere met Lierse begonnen en nog maar 2 keer gewonnen ofzo (op pro) :confused:

Kiiilerke

Legacy Member
waar speel je ranked matche ? want ik kan dat dus echt niet vinden in die warhoop:/ bij alles is het precies unranked

Jonas89

Legacy Member
vanbelle zei:
ik heb gisteren mijn pre order geannuleert bij GM mechelen en krijg net mijn bericht ( 16.36) dat ik het mag komen afhalen ...

er zit wat achterstand op, de GM medewerker was ze aan het verzenden terwijl ik er was (rond 13u) en krijg nu maar rond 17u het sms'je

-----------------

Waar vind je de gold paks die je krijgt bij de pre-order, heb de code ingegoven zoals het moet maar vind dat niet terug...

arbiter

Legacy Member
stond nog niet in de rekken bij dreamland bark brugge, vriendin gaat erom voor mij en ze belde, kheb ze dan ma gezegd dat ze het aan de balie moest vragen, op hoop van zegen dan ma zeker.

ChainsawVHS

Legacy Member
boerkiiilerke zei:
2 wins en 1 draw:cool:

1 lose door con lost :sop:

aha gij hebt mijn fifa 11 probleem overgekregen denk ik, altijd verbinding die verbreekt voor een onverklaarbare reden, als ik het in 12 ook heb weet ik nog niet, carriere bezig om te oefenen :p

Kiiilerke

Legacy Member
ik zit mij dood te zoeken maar ik kan dus echt niet vinden waar je ranked matchen kan spelen he :s ze zijn allemaal unranked en je kan ze niet meer veranderen

Wilcao

Legacy Member
boerkiiilerke zei:
ik zit mij dood te zoeken maar ik kan dus echt niet vinden waar je ranked matchen kan spelen he :s ze zijn allemaal unranked en je kan ze niet meer veranderen

Me 2

Private_BE

Legacy Member
boerkiiilerke zei:
ik zit mij dood te zoeken maar ik kan dus echt niet vinden waar je ranked matchen kan spelen he :s ze zijn allemaal unranked en je kan ze niet meer veranderen

Goei match btw, kheb het weer verknoeit. In het begin waard gij duidelijk heer en meester. Toen heb ik het even overgomen en op het einde was het weer open doel bij mij.

Een gelijkspel had ik normaal gevonden, de 6-4 was minder :p

dev!lke

Legacy Member
morgen gaan halen in mediamarkt/fnac (in Brussel), best MM zeker voor de prijs? :)

J.Brown

Legacy Member
Lekkere ultimate team packs gehad; oa Busquets, Huguain, Koscielny, Flamini,..

LaBuenaVida

Legacy Member
Morgen naar de FNAC, daar gaan ze hem wel hebben denk ik, is dan ook één van de duurste winkels, niet? (64.99€ maar heb nog een 30€ bon :D)

beunhaas

Legacy Member
tis goed allemaal, herp ga em in derpshop kope en den derp in den herpshop. het kan niemand zich schelen waar ge hem gaat halen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan