Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Grif'k

Legacy Member
net met Valdes de 2-2 gemaakt bij een corner in de 90' minuut op 1v1 seizoen :')

mythe

Legacy Member
Leto zei:
48 Euro op amazon.co.uk, ok ik moet er wel een dag langer op wachten, maar daar lig ik niet wakker van ;)
Ik lig van 2 euro ook niet direct wakker. Is testen ze, demo vind ik de helften altijd voor te kort.

Leto

Legacy Member
mythe zei:
Ik lig van 2 euro ook niet direct wakker. Is testen ze, demo vind ik de helften altijd voor te kort.

Toen wist ik niet dat ze in de Saturn zo goedkoop waren :p Maar de dichtste is wel op 30km, dan maar lazy-mode aan zetten :p

mythe

Legacy Member
B-Mii zei:
Zalig spel, voelt stukken beter aan dan eender welke vorige FIFA.
(Speel het al sinds FIFA 98)

Ondertussen al 7 matches gespeeld in 1 vs 1 seizoen online, leuke is dat je enkel tegen teams speelt van je eigen teamrating.

Dus nu kan je eindelijk fun hebben met Belgische teams!
FIFA 97 was ook leuk :p

Kiiilerke

Legacy Member
gekunt precies geen penaltys of extra tijd meer doen :s ook geen normale online matches

friendlys zijn precies ranked

Hekje#

Legacy Member
Nope, gelijkspel = gelijkspel = 1 punt he.

Speelt echt stukken beter dan de demo. Loopt smooth.
1 league gestegen hier al online, hopelijk nu niet weer onmiddelijk zakken. Vind het wel leuk zo online.

btw: wistel heerst :love:

Private_BE

Legacy Member
Damn dia AI is wel pokkesaai, alleszins toch in men eerste match.

Genk -Atlante
Die mannen liepen telkens maar naar achter en de bal rondspelen, echt momenten dat er 10 minuten voorbij gingen zonder dat ik ertussen kwam. Op het einde hebben ze dan nog toevallig de bal vanvoor gekregen en verlies ik nog 0-1 ook :p

Elmagico213

Legacy Member
kheb em van deze middag,en moet zeggen dat hij idd pakke beter is dan de demo.nu merk je echt wel het verschil.heb 4 online matches gespeelt en 4 x dik gewonnen :)
echt nen must buy voor de footie fans!

Limburger

Legacy Member
Wilcao zei:
Nope net gaan halen. Een vriend had hem voor mij maar mocht hem uiteindelijk niet meegeven. Een kwartiertje later zeiden ze dat hij de verkoop inging. Heb dus het eerste exemplaar van daar :)

Owee als ik nu gene ga meekrijgen :D

Grif'k

Legacy Member
5-0 gewonnen met nederland - spanje.. je kan de mensen die de verdedigingstutorial niet gedaan hebben er gewoon uithalen..

ik kon door z'n verdediging wandelen net als in m'n achtertuin, niet normaal xD

Gleke

Legacy Member
ik heb gisteren mijn pre order geannuleert bij GM mechelen en krijg net mijn bericht ( 16.36) dat ik het mag komen afhalen ...

Kiiilerke

Legacy Member
online is raar ... al mijn mannekes zijn precies stijve harken met 5 sec lagg

krijg lame tegengoal door die lagg

Ufhur

Legacy Member
Elmagico213 zei:
kheb em van deze middag,en moet zeggen dat hij idd pakke beter is dan de demo.nu merk je echt wel het verschil.heb 4 online matches gespeelt en 4 x dik gewonnen :)
echt nen must buy voor de footie fans!

Wat is er dan nog anders (beter) dan in de demo?

_lorre

Legacy Member
Zou er iemand zo cool willen zijn om het smoelwerk van de anderlechtspelers te posten? :)
Aangezien mijn versie van shopto nog niet is toegekomen :(

billibone

Legacy Member
scorpken zei:
Wetende dat mijn kasticket dit waarschijnlijk allemaal in gang heeft gestoken maakt me fier... Hopelijk mag ik nog binnen in de Mediamarkt.

yup yup :) ook dankzij u heb ik het via MM antwerpen :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan