Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik lig van 2 euro ook niet direct wakker. Is testen ze, demo vind ik de helften altijd voor te kort.Leto zei:48 Euro op amazon.co.uk, ok ik moet er wel een dag langer op wachten, maar daar lig ik niet wakker van![]()
mythe zei:Ik lig van 2 euro ook niet direct wakker. Is testen ze, demo vind ik de helften altijd voor te kort.
Maar de dichtste is wel op 30km, dan maar lazy-mode aan zetten 
FIFA 97 was ook leukB-Mii zei:Zalig spel, voelt stukken beter aan dan eender welke vorige FIFA.
(Speel het al sinds FIFA 98)
Ondertussen al 7 matches gespeeld in 1 vs 1 seizoen online, leuke is dat je enkel tegen teams speelt van je eigen teamrating.
Dus nu kan je eindelijk fun hebben met Belgische teams!

miekju zei:Ik trap geen deuk in een pakje boter
Zal veel trainen worden![]()

boerkiiilerke zei:keer matchke ?
psn:kiiilerke
boerkiiilerke zei:online is alles 5000 keer zo traag dan single wtf![]()

Wilcao zei:Nope net gaan halen. Een vriend had hem voor mij maar mocht hem uiteindelijk niet meegeven. Een kwartiertje later zeiden ze dat hij de verkoop inging. Heb dus het eerste exemplaar van daar![]()

Elmagico213 zei:kheb em van deze middag,en moet zeggen dat hij idd pakke beter is dan de demo.nu merk je echt wel het verschil.heb 4 online matches gespeelt en 4 x dik gewonnen
echt nen must buy voor de footie fans!
scorpken zei:Wetende dat mijn kasticket dit waarschijnlijk allemaal in gang heeft gestoken maakt me fier... Hopelijk mag ik nog binnen in de Mediamarkt.
ook dankzij u heb ik het via MM antwerpen 