inkei
Legacy Member
Reverz zei:Verplicht? Nee, natuurlijk niet. Cancel gewoon en ga naar ne winkel waar je een pak goedkoper bent... en tip, besteld in het vervolg online in de UK, das nog goedkoper.
Ma duurt langer

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Reverz zei:Verplicht? Nee, natuurlijk niet. Cancel gewoon en ga naar ne winkel waar je een pak goedkoper bent... en tip, besteld in het vervolg online in de UK, das nog goedkoper.

Private_BE zei:Deze middag geen les gehad, efkes langs Hasselt stad de Media Markt binnen gegaan.
FIFA12 voor 52,99 gekocht, das 12 euro goedkoper dan in de Game Mania dus mijn pre-order hou ik voor bekeken
Moest al direct updaten na v1.01 lol![]()
!arneeuh zei:Met die maandelijks gold packs bij of niet (voor Ultimate Team)?
kpirrhyn zei:Volgens mij zonder, ik zie niet meteen iets op het doosje staan van gold packs.
Limburger zei:Pf, mm Maastricht verkoopt morgen pas vanaf 10 uur![]()


DM. zei:lol op de site van game mania word em morgen maar vrijgegeven![]()
. Stond toch op hun Facebook pagina. De prijs is wel wat te duur imo
.boerkiiilerke zei:2 wins en 1 draw
1 lose door con lost![]()
Alleen lukt het afwerken nog ni ! 