Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

inkei

Legacy Member
Reverz zei:
Verplicht? Nee, natuurlijk niet. Cancel gewoon en ga naar ne winkel waar je een pak goedkoper bent... en tip, besteld in het vervolg online in de UK, das nog goedkoper.

Ma duurt langer :p

FragDAnvers

Legacy Member
Nog eens voor alle mensen die wa willen spelen online
add me maar: S4ph1r0n

Schummi88

Legacy Member
Private_BE zei:
Deze middag geen les gehad, efkes langs Hasselt stad de Media Markt binnen gegaan.
FIFA12 voor 52,99 gekocht, das 12 euro goedkoper dan in de Game Mania dus mijn pre-order hou ik voor bekeken :p

Moest al direct updaten na v1.01 lol :p

Tijd voor een match straks dan ;)!

Sof1an SkiLLz

Legacy Member
klein vraagje, ik ben altijd pes speler geweest, en straks na mijn werk ga ik mijn pre order halen van fifa 2012!

nu mijn vraag is, kan je bv met iemand van uw friendlist een party van 2 spelers maken, en dan 2vs2 tegen andere mensen spelen online? dus ik en een vriend tegen andere mensen? (zonder uw virtual pro manneke te zijn, ik bedoel met 2 heel de ploeg besturen)

mercikes,

miekju

Legacy Member
Speelt echt geweldig! (€ 49 in Saturn btw)

Demo is echt stukken slechter dan het spel zelf.

-Panda-

Legacy Member
Zalig spel, voelt stukken beter aan dan eender welke vorige FIFA.
(Speel het al sinds FIFA 98)

Ondertussen al 7 matches gespeeld in 1 vs 1 seizoen online, leuke is dat je enkel tegen teams speelt van je eigen teamrating.

Dus nu kan je eindelijk fun hebben met Belgische teams!

Wilcao

Legacy Member
Limburger zei:
Pf, mm Maastricht verkoopt morgen pas vanaf 10 uur :s

Nope net gaan halen. Een vriend had hem voor mij maar mocht hem uiteindelijk niet meegeven. Een kwartiertje later zeiden ze dat hij de verkoop inging. Heb dus het eerste exemplaar van daar :)

Private_BE

Legacy Member
Damn het begon weer als vanouds!

Na 8 minuten stond ik 2-0 voor (City - München ONLINE)
Dan een tegenprik 2-1, maar al snel de kutverdediging die een fout maakt waardoor 2 lompe goals vallen met de 2-3 stand in de 30ste minuut.

Dan heel lang veel aanvallen van mij, maar alles op de paal of net erlangs. Tot eindelijk eind 80ste minuut ik een verdiende goal kan maken met David Silva.

Ik had wel een overwinning moeten hebben, maar met mijn FIFA-luck ben ik al blij met een gelijkspel :p

BramV

Legacy Member
Ben hem bij Bart Smit in Bilzen gaan halen. Er lagen er nog maar een paar... 55€

M0rdresh

Legacy Member
Excuses voor deels off-topic, maar heb FIFA12 ook op 3DS gespeeld en damn schitterend spel ook op handheld.

Leto

Legacy Member
48 Euro op amazon.co.uk, ok ik moet er wel een dag langer op wachten, maar daar lig ik niet wakker van ;)

BF-GeNoCiiDe

Legacy Member
boerkiiilerke zei:
2 wins en 1 draw:cool:

1 lose door con lost :sop:

1 win 1 draw en 1 lose had iets beter geweest... Ik was die 2de match echt wel beter :p Alleen lukt het afwerken nog ni ! :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan