Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anoniem06

Legacy Member
AdrianMutu zei:
Vanmiddag erom geweest in Dreamland Bpark. Ze weigerden eerst hem mee te geven maar na dat ik de foto toonde van het gekocht exemplaar in Dreamland Dilbeek, kwam hij op zijn stappen terug :-p. Na mijn werk er eens invliegen!


---
I am here: Google Maps

Voor hoeveel?

kpirrhyn

Legacy Member
arneeuh zei:
Iemand een idee hoeveel hij bij mediamarkt Brussel (Nieuwsstraat)kost? of eventueel mediamarkt Gent..

Ben hem net gaan halen in de MM in de Nieuwstraat en daar kost hij 52,99€.

enilx

Legacy Member
Pff, ik wil spelen :(

Zit hier te bakken op het werk, straks na het werk naar de kinesist en daarna naar de avondschool :'(

Kmoet ng zkr een dag wachten voor dak het kan spelen. Magere troost is dak de game wel al in mijn bezit heb ^^

Alcoholic Punk

Legacy Member
Meegekregen in Dreamland Kortrijk/Kuurne
Ze waren blijkbaar al goed op de hoogte van de kasticketjes dat hier staan :)

Was wel grappig.
Vriendelijke gasten ook, wouden meegeven maar mochten op zich nog niet. Kassierster deed ook wat moeilijk maar ze hebben even gebeld voor groen licht en het gehad.

Als er goeie service is mag het ook gemeld worden :applause:

split-second

Legacy Member
Om even de "ik heb hem", "ik nog niet" discussie te onderbeken even deze vraag :

Veel verschil qua gameplay tussen de demo en final release ?

beunhaas

Legacy Member
kan er iemand online spelen? ik krijg de foutmelding 80154178 (random nummer dat erop lijkt) als ik de online teams gedoe moet downloaden :(

Kiiilerke

Legacy Member
de ai speelt de bal veel minder terug naar de verdediging:) en ze dribbelen ook niet meer zoals messi

beunhaas

Legacy Member
boerkiiilerke zei:
de ai speelt de bal veel minder terug naar de verdediging:) en ze dribbelen ook niet meer zoals messi

het is goed dat ge dat zegt maar dat beantwoord mijn vraag niet.

Indieanus

Legacy Member
lol die prijzen allemaal?
Ik had 'm preordered in gamemania leuven en daar staat die (volgens de site) 64.98euro!! das 13euro meer als in Mediamarkt.... ??

Kekkeuh66

Legacy Member
Trouwens @ Arneeeuh en iedereen, voor die fifa 12 9Lives ranking, goed oefenen eh jongens, we gaan proberen iets op te zetten tegen 10 oktober + site voor een laddercompetitie. Momenteel iets te weinig tijd om er aan te werken, tenzij iemand anders zich geroepen voelt om iets te voorzien.

Hekje#

Legacy Member
Online gaat perfect hier. Speelt zeer lekker eigenlijk. Is wel anders als de normale 1vs1. Is nu 1vs1 seizoen, wist niet dat dit zo ging zijn (nie echt gevolgd).

Spijtig wil dat je dan niet ziet tegen wie je speelt. (welk team hij neemt)

Net ook met away truitjes van de spurs gespeeld; Tegenstander had de gewone blauwe van Chelsea (je ziet niet tegen welke ploeg je speelt tot de match begint...) Was niet uit mekaar te houden uiteraard.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan