Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
xbarry zei:Iemand nog iets van bart smit gehoord :naughty:

robinblondeel zei:Als je hem gepre-ordered hebt bij GM en hem vandaag ergens anders gaat halen , is er dan een probleem ?
scorpken zei:Wetende dat mijn kasticket dit waarschijnlijk allemaal in gang heeft gestoken maakt me fier... Hopelijk mag ik nog binnen in de gamemania.
HOPLON zei:Ik heb eens gebeld naar GM in Dampoortstraat. Er is inderdaad groen licht gegeven voor de release van FIFA 2012.
Tevens heb ik hen geconfronteerd met het feit dat het spep €65 kost en elders maar rond de €50 en dat GM daarom als "duur" bestempeld wordt.
Hij wist mij te zeggen dat ik gelijk had en dat hij het zou verstaan als ik ergens anders mijn spel zou halen maar zegt er wel bij dat ze niet kunnen opboksen tegen giganten zoals dreamland & MM omdat bij GM spelletjes hun main business zijn terwijl dat bij dreamland & MM niet het geval is. Deze verkopen nog heel wat andere dingen en kunnen daarom populaire games zoals fifa aan een lagere prijs aanbieden omdat ze dit toch niet echt voelen ... Dit is met doel om uiteraard klanten te lokken naar hun winkel MAAR hij geeft wel toe dat hij deze 'taktiek' wel begrijpt.
Mijn conclusie: Ik ga mijne fifa 12 bij GM halen sebiet sie