Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Grif'k

Legacy Member
Saturn Brugge ligt er vol van aan 49.50/stuk, net één gaan halen :) koste mij 4 euro meer dan de GM actie maar kheb me 2 spellen toch nog ^^

enilx

Legacy Member
ik heb wel 52,90 € betaald in MM Roeselare in tegenstelling tot andere die het voor 49,99 hebben kunnen kopen :(

Maar het blijft goedkoper dan de 65 € van game mania :p

xbarry

Legacy Member
Ach dat bart smit hem ook eens verkoopt , moet zo gaan werke moet ik nog wachten tot morgen ook ..

Lojan

Legacy Member
Iemand die weet of Toychamp hem vandaag al verkoopt ? Ligt vlak langs GM in St-Truiden toch ne keer zien of hij daar goedkoper is dan in de GM wat wss ook zo gaat zijn.

ForzaBarça

Legacy Member
Jaja, ik heb hem :)
Hij lag gewoon in de rekken van de MM in Oostende 53.90€

HOPLON

Legacy Member
Ik heb eens gebeld naar GM in Dampoortstraat. Er is inderdaad groen licht gegeven voor de release van FIFA 2012.
Tevens heb ik hen geconfronteerd met het feit dat het spep €65 kost en elders maar rond de €50 en dat GM daarom als "duur" bestempeld wordt.

Hij wist mij te zeggen dat ik gelijk had en dat hij het zou verstaan als ik ergens anders mijn spel zou halen maar zegt er wel bij dat ze niet kunnen opboksen tegen giganten zoals dreamland & MM omdat bij GM spelletjes hun main business zijn terwijl dat bij dreamland & MM niet het geval is. Deze verkopen nog heel wat andere dingen en kunnen daarom populaire games zoals fifa aan een lagere prijs aanbieden omdat ze dit toch niet echt voelen ... Dit is met doel om uiteraard klanten te lokken naar hun winkel MAAR hij geeft wel toe dat hij deze 'taktiek' wel begrijpt.

Mijn conclusie: Ik ga mijne fifa 12 bij GM halen sebiet sie

robinblondeel

Legacy Member
Als je hem gepre-ordered hebt bij GM en hem vandaag ergens anders gaat halen , is er dan een probleem ?

scorpken

Legacy Member
Wetende dat mijn kasticket dit waarschijnlijk allemaal in gang heeft gestoken maakt me fier... Hopelijk mag ik nog binnen in de Mediamarkt.

HOPLON

Legacy Member
scorpken zei:
Wetende dat mijn kasticket dit waarschijnlijk allemaal in gang heeft gestoken maakt me fier... Hopelijk mag ik nog binnen in de gamemania.

Kheb uw naam al doorgegeven aan GM

dopeyspawn

Legacy Member
HOPLON zei:
Ik heb eens gebeld naar GM in Dampoortstraat. Er is inderdaad groen licht gegeven voor de release van FIFA 2012.
Tevens heb ik hen geconfronteerd met het feit dat het spep €65 kost en elders maar rond de €50 en dat GM daarom als "duur" bestempeld wordt.

Hij wist mij te zeggen dat ik gelijk had en dat hij het zou verstaan als ik ergens anders mijn spel zou halen maar zegt er wel bij dat ze niet kunnen opboksen tegen giganten zoals dreamland & MM omdat bij GM spelletjes hun main business zijn terwijl dat bij dreamland & MM niet het geval is. Deze verkopen nog heel wat andere dingen en kunnen daarom populaire games zoals fifa aan een lagere prijs aanbieden omdat ze dit toch niet echt voelen ... Dit is met doel om uiteraard klanten te lokken naar hun winkel MAAR hij geeft wel toe dat hij deze 'taktiek' wel begrijpt.

Mijn conclusie: Ik ga mijne fifa 12 bij GM halen sebiet sie



is idd zeer goed uitgelegd zo.
Saturns en MM nemen wel hun winst op wasmachines, stofzuigers TV 's ... enz.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan