Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

scorpken

Legacy Member
Speelt trouwens zalig man... Ben carriere begonnen mets Notts County(zoals elk jaar)

mojojojo

Legacy Member
net gaan halen in mm Oostende. Fuck het mooi weer,de gordijnen gaan hier dicht

hiscore

Legacy Member
Sportinggboy zei:
Neen enkel de Jupiler Pro League zit erin. in NL enkel de Eredivisie

Dus alle ploegen van eerste klasse van de Belgische competitie met alle spelers etc.?

fearofthedark

Legacy Member
laatste fifa dateert hier van de 09

misschien toch eens halen straks

Kiiilerke

Legacy Member
khebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhemkhebhem

kwistenbiebel

Legacy Member
Pfft nog werken tot 16.30u - 17u, dan nog een uur naar huis rijden, passeren bij GM en dan de vriendin uitleggen dat ik een hele week niet beschikbaar zal zijn ...

M0rdresh

Legacy Member
waffel zei:
Wat is dat toch met sommige mensen bij een release van een spel :D Voor die ene dag zeg :p
Ik weet niet wat er gebeurde maar GM verkocht een jaar ofzo terug vaak op woensdag, zelfs op dinsdag al vaak om mijn spel geweest. Samen met hun winkel ligging (niet iedereen heeft een MM in de nabijheid) compenseerde de vroegere beschikbaarheid de meerprijs enigszins. Vandaag lijken de andere shops vaak eerder te verkopen en goedkoper. Mij inziens komt de frustratie vandaar.

stoica_dva

Legacy Member
Sportinggboy zei:
Neen enkel de Jupiler Pro League zit erin. in NL enkel de Eredivisie

Eigenlijk niet, er mag geen reclame gemaakt worden voor bier in Nederland :p

Yurf

Legacy Member
Voor de geïnteresseerden:

Hij ligt in MediaMarkt Oostakker aan 52,90 euro (inclusief een code voor 12 gold packs in FUT).

Anoniem06

Legacy Member
Iemand een idee hoeveel hij bij mediamarkt Brussel (Nieuwsstraat)kost? of eventueel mediamarkt Gent..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan