Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

smason

Legacy Member
Hekje# zei:
Online gaat perfect hier. Speelt zeer lekker eigenlijk. Is wel anders als de normale 1vs1. Is nu 1vs1 seizoen, wist niet dat dit zo ging zijn (nie echt gevolgd).

Spijtig wil dat je dan niet ziet tegen wie je speelt. (welk team hij neemt)

Net ook met away truitjes van de spurs gespeeld; Tegenstander had de gewone blauwe van Chelsea (je ziet niet tegen welke ploeg je speelt tot de match begint...) Was niet uit mekaar te houden uiteraard.
't Is toch niet waar zeker. EA nozems! :angry:

Waar blijft die sms van GM, dan kan ik hen straks verblijden met FIFA10 en FIFA11!

LenniWI

Legacy Member
smason zei:
't Is toch niet waar zeker. EA nozems! :angry:

Waar blijft die sms van GM, dan kan ik hen straks verblijden met FIFA10 en FIFA11!

Nemen ze niet aan...

En ge kunt die gewoon gaan halen in de GM, in houthalen verkochten ze die ook al...

smason

Legacy Member
LenniWI zei:
Nemen ze niet aan...

En ge kunt die gewoon gaan halen in de GM, in houthalen verkochten ze die ook al...
Voorwaarden:
* 2 verschillende games check
* hetzelfde platform check
* compleet check
* goede staat check
* used verkoopwaarde < 10 euro FIFA10 = 10 euro, FIFA11 = 20 euro -> check
* verkoopwaarde samen min. 25 euro 10 euro + 20 euro = 30 euro -> check

FragDAnvers

Legacy Member
smason zei:
Voorwaarden:
* 2 verschillende games check
* hetzelfde platform check
* compleet check
* goede staat check
* used verkoopwaarde < 10 euro FIFA10 = 10 euro, FIFA11 = 20 euro -> check
* verkoopwaarde samen min. 25 euro 10 euro + 20 euro = 30 euro -> check

Game Mania behoudt altijd het recht om games te weigeren = CHECK

Anoniem06

Legacy Member
Game Mania zijn afzetters = CHECK

Veel te dure prijzen, ksnap echt niet waarom mensen daar iets zouden kopen :)

FragDAnvers

Legacy Member
arneeuh zei:
Game Mania zijn afzetters = CHECK

Veel te dure prijzen, ksnap echt niet waarom mensen daar iets zouden kopen :)

Feit !
Mijne ook gecancelled en gaan halen in MM

Indieanus

Legacy Member
zijt ge verplicht dat daar te halen als ge preordered heb? ik heb nu een preorder staan en heb al sms gekregen. Maar als ik zie dat dit 15euro duurder is (!!) ... gaat dit?

LenniWI

Legacy Member
smason zei:
Voorwaarden:
* 2 verschillende games check
* hetzelfde platform check
* compleet check
* goede staat check
* used verkoopwaarde < 10 euro FIFA10 = 10 euro, FIFA11 = 20 euro -> check
* verkoopwaarde samen min. 25 euro 10 euro + 20 euro = 30 euro -> check

Kameraad van mij wou fifa 11 inruilen maar dit namen ze niet aan...

Shadowfox

Legacy Member
Allé, ik heb weer de chance.

Vanmorgen email van ColliShop (Dreamland) dat mijn exemplaar in de co-markt in Nieuwpoort vanaf 10u beschikbaar is. Ik kom daar een half uur geleden toe en vraag ernaar. Persoon 1 zegt dat het mogelijk is dat hij pas vanaf morgen beschikbaar is omdat hun camion pas in de namiddag langs komt, een 2de persoon komt erbij en zegt mij dat de officiele release pas morgen is en dat, wegens grote boetes, ze hem niet mogen verkopen voor die datum.

Dan rijd ik speciaal naar ginder om met lege handen terug naar huis te mogen ... 'k ga hem wel ergens anders halen en dat was dan ook de laatste keer dat ik iets via Collishop bestel. (Dat ze hem niet mogen verkopen, daar heb ik alle respect voor, maar dat ze mij voor den drol laten rondrijden dat pakt niet.)

Reverz

Legacy Member
Indieanus zei:
zijt ge verplicht dat daar te halen als ge preordered heb? ik heb nu een preorder staan en heb al sms gekregen. Maar als ik zie dat dit 15euro duurder is (!!) ... gaat dit?
Verplicht? Nee, natuurlijk niet. Cancel gewoon en ga naar ne winkel waar je een pak goedkoper bent... en tip, besteld in het vervolg online in de UK, das nog goedkoper.

smason

Legacy Member
H3X4 zei:
Game Mania behoudt altijd het recht om games te weigeren = CHECK
Weggelaten om bestwil.
arneeuh zei:
Game Mania zijn afzetters = CHECK

Veel te dure prijzen, ksnap echt niet waarom mensen daar iets zouden kopen :)
Tja, voor FIFA10 & 11 krijg je toch niets meer 2e hands, en 39 euro < 50 euro (MM).
LenniWI zei:
Kameraad van mij wou fifa 11 inruilen maar dit namen ze niet aan...
MM here we come!

Al moet ik er 'ver' voor rijden :angry:

Ga toch eerst eens proberen bij GM, mss filiaalafhankelijk...

Anoniem06

Legacy Member
LenniWI zei:
Kameraad van mij wou fifa 11 inruilen maar dit namen ze niet aan...

Wat mijn reactie dan zou zijn: "ja oké, dan moogt ge mijn pre-order ook bijhouden"

Schnippy

Legacy Member
Alcoholic Punk zei:
Meegekregen in Dreamland Kortrijk/Kuurne
Ze waren blijkbaar al goed op de hoogte van de kasticketjes dat hier staan :)

Was wel grappig.
Vriendelijke gasten ook, wouden meegeven maar mochten op zich nog niet. Kassierster deed ook wat moeilijk maar ze hebben even gebeld voor groen licht en het gehad.

Als er goeie service is mag het ook gemeld worden :applause:

Kheb efkes rondgewandeld in kuurne shopping center en lag daar bij FRS en bart smit al gewoon in de rekken.

Schummi88

Legacy Member
Heb hem gekocht in de MediaMarkt Antwerpen: 49,99 zoals hier al eerder werd gezegd ;). Nog wel tot 17u15 vast zitten in een les die totaal niet boeiend is ...

FragDAnvers

Legacy Member
Schummi88 zei:
Heb hem gekocht in de MediaMarkt Antwerpen: 49,99 zoals hier al eerder werd gezegd ;). Nog wel tot 17u15 vast zitten in een les die totaal niet boeiend is ...

gelukzak ! Ikke werken tot 18u !!!

Affinity

Legacy Member
Die scores zijn iets raars btw... M'n maat was gisteren 1-tegen-1 seizoen aant spelen en Ronaldo had bij de selectie 92 en daarna op het spelersblad 93.... :? :p

Private_BE

Legacy Member
Deze middag geen les gehad, efkes langs Hasselt stad de Media Markt binnen gegaan.
FIFA12 voor 52,99 gekocht, das 12 euro goedkoper dan in de Game Mania dus mijn pre-order hou ik voor bekeken :p

Moest al direct updaten na v1.01 lol :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan