smason
Legacy Member
't Is toch niet waar zeker. EA nozems!Hekje# zei:Online gaat perfect hier. Speelt zeer lekker eigenlijk. Is wel anders als de normale 1vs1. Is nu 1vs1 seizoen, wist niet dat dit zo ging zijn (nie echt gevolgd).
Spijtig wil dat je dan niet ziet tegen wie je speelt. (welk team hij neemt)
Net ook met away truitjes van de spurs gespeeld; Tegenstander had de gewone blauwe van Chelsea (je ziet niet tegen welke ploeg je speelt tot de match begint...) Was niet uit mekaar te houden uiteraard.

Waar blijft die sms van GM, dan kan ik hen straks verblijden met FIFA10 en FIFA11!


. Nog wel tot 17u15 vast zitten in een les die totaal niet boeiend is ...