Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Braxgata zei:Ik krijg altijd de foutmelding dat mijn spelersselectie fout is ofzo iets... wat kan ik doen??

feesjah zei:hoe speel ik gewoon een seizoen met een team ? gaat dat ni meer ?
beunhaas zei:voort klassement kan ik ook niet spelen, wel vriendschappelijk
HIFO.BE zei:Gewoon 1 vs 1 seizoenen nemen das voor punten.