Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Braxgata

Legacy Member
Ik krijg altijd de foutmelding dat mijn spelersselectie fout is ofzo iets... wat kan ik doen??

stuikerd

Legacy Member
Braxgata zei:
Ik krijg altijd de foutmelding dat mijn spelersselectie fout is ofzo iets... wat kan ik doen??

Lees net op ea forum dat het bij vele mensen voorvalt, wss bug ofzo.

Wel nog niemand oplossing ervoor gevonden.

Spijtig genoeg heb ik zelfde probleem :(

BF-GeNoCiiDe

Legacy Member
Ik krijg ook de foutmelding dat mijn selectiebestand niet overeen komt met dat van men tegenstander :sad:

PyromaN

Legacy Member
die foutmelding heb ik ook al eens gehad, volgende keer dat ik probeerde was het terug in orde

feesjah

Legacy Member
feesjah zei:
hoe speel ik gewoon een seizoen met een team ? gaat dat ni meer ?

bump,
en ook zijn er tutorials of manuals op inet voor de basis van de controls, want alleen dat verdedigen zit in de manual samen met die flair pass en flair shot met L2. voor de rest weet ik als fifa noob van niks, dribbelen enz, hoe moet dat ? lobkes ? hoe trapt ge penalties, vrije trappen, etc ??

Kiiilerke

Legacy Member
ik kan WEER geen verbinding maken met ea servers.......wat is dat toch met die brolservers


krijg je nog altijd geen lose als je leaved na 5 min ? want als ik soms in zo een lagg game zit wil ik er wel uit

edit: ik heb ook die bug van die squad -.-

LaBuenaVida

Legacy Member
Heb ook last van lag, maar heb toch 3 leuke online matckes tegen mijne bff (:D) gespeeld die vlot gingen

RAFC_Glen

Legacy Member
da verdedigen wilt mij egt ni lukken zen egt een zeef vanachter iemand tips?

zurri

Legacy Member
game liep vast tijdens FUT. iemand dit al tegengekomen?
img20110929171216.jpg

Blijven Hangen

Legacy Member
Ik had een vraagje ivm de online pass

Wij zitten op kot en spelen met 3 man online met elk een eigen account op 1 ps3, maar ge moet dus een online pass hebben

Mijn vraag is of ge op alle 3 de accounts kunt spelen met 1 online pass, of dat elk account een aparte online pass nodig heeft?

Hekje#

Legacy Member
Voor klassement online (seizoen) gaat niet, gewoon online wel.

Net Arsenal vs Anderlecht. Anderlecht is ook nice om mee te spelen :D

inkei

Legacy Member
Komen al die drie accounts van aparte pss3's op 1 ps3 samen ?
Dan moet je 3 online passes hebben.

Jornax

Legacy Member
Zijn er al exemplaren bij iemand toegekomen van UK (meer bepaald shopto)?
Iemand die daarvan kan bevestigen dat spel in het nederlands kan gezet worden?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan