Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Shadowfox

Legacy Member
Mensen die bij Dreamland / Colruyt hebben gereserveerd:

Waar vind ik die FUT code? Ik heb net mijn exemplaar opgehaald en dat is blijkbaar geen 'Special Edition' maar een gewone. Daarin heb ik 2 blaadjes zitten, ééntje voor een Online World Cup of iets dergelijks en ééntje met de online activeringscode. Echter ik zie nergens een code staan voor die FUT packs ... hebben ze mij liggen gehad of komt dat via mail ?

Leto

Legacy Member
stoica_dva zei:
Als je een wedstrijd op pauze zet kan je in het menu ergens een lijst met tricks bekijken.

Tricks? Ik ga me eerst focussen op normaal te leren spelen, tricks hoop ik ooit te kunnen, maar ik zit al in Tram 3 dus leren gaat trager :p

Leto

Legacy Member
HOPLON zei:
Dat is de beste tactiek vrees ik ... Als je er op vliegt en slidings begint te maken ben je verloren.

Het is moeilijk en ik spreek hier wss bijna iedereen tegen maar ik vind het NIET realistisch.

Hard op de man vliegen zoals bij fifa 11 X & met 2 man O is vind ik wél realistisch, het enige wat moest aangepast worden is dat wanneer je je tackle mist dat je man je gepasseerd is en je er niet zoals nu aan blijft 'plakken' + als je er te hard in vliegt je een fout tegen krijgt ...

Maar zoals het nu is er zo rond vliegen en niets doen, da's positiespel spelen, maar wie zegt dat iedereen dat wil?! Er zijn nog clubs die liever kort op de man spelen en dat gaat dus niet meer ...

Met fifa 12 als je op 0 drukt is het alsof hij een trage karateschop doet, is dat realistisch? :s
In het echt kan je toch ook snel kort tackelen zonder veel snelheid/tijd te verliezen? Als je nu één keer met O mist is je man je voorbij, da's dus dikke zever he

Man man man ...
Ik snap wat je bedoelt, maar ik lees al hier en daar dat er veel zijn die gewoon contain niet gebruiken en manueel kort op de man spelen en veel jockey, maar dat lijkt me echt wel enkel voor de skilled spelers, als ik dat probeer ben ik zo snel uit positie dat het in replay lijkt alsof ik gewoon het doelpunt weggeef :p

stuikerd

Legacy Member
boerkiiilerke zei:
hopelijk fixen ze die squad bug snel want het lukt niet om online te spelen zo

Heb juist iets ontdekt.
Heb jij een custom tactiek gemaakt en zoja gebruik je die?

Want ik gebruikte een custom tactiek en dan gaf hij iedere keer die fout melding.
Gebruikte ik hem niet geen foutmelding

split-second

Legacy Member
Shadowfox zei:
Mensen die bij Dreamland / Colruyt hebben gereserveerd:

Waar vind ik die FUT code? Ik heb net mijn exemplaar opgehaald en dat is blijkbaar geen 'Special Edition' maar een gewone. Daarin heb ik 2 blaadjes zitten, ééntje voor een Online World Cup of iets dergelijks en ééntje met de online activeringscode. Echter ik zie nergens een code staan voor die FUT packs ... hebben ze mij liggen gehad of komt dat via mail ?

Als je geen Special Edition hebt heb je ook geen FUT packs voor 6maand. (3 gold packs/maand voor 6maand)

FIFA 12 - Sony PlayStation 3 (PS3) - ShopTo.Net
FIFA 12 Special Edition - Sony PlayStation 3 (PS3) - ShopTo.Net

edit: bij Dreamland (collishop) is enkel de normale versie te koop, dus....

Kiiilerke

Legacy Member
man man man :p ik begrijp die angst als messi afkomt in het echt hoor:p elke keer als messi aan de bal is denk ik aan een goal:cool:

BF-GeNoCiiDe

Legacy Member
boerkiiilerke zei:
man man man :p ik begrijp die angst als messi afkomt in het echt hoor:p elke keer als messi aan de bal is denk ik aan een goal:cool:

En als gy met messi aan de bal komt denk ik van shiit legt hem neer... ;)

Maar die eerste helft was echt bangelijk van mij... Mijn 2de goal was dan ook een pracht vond ik ! :love:

Jammer dat ik het in de 2de helft niet kon volhouden. :)

Kiiilerke

Legacy Member
BF-GeNoCiiDe zei:
En als gy met messi aan de bal komt denk ik van shiit legt hem neer... ;)

Maar die eerste helft was echt bangelijk van mij... Mijn 2de goal was dan ook een pracht vond ik ! :love:

Jammer dat ik het in de 2de helft niet kon volhouden. :)

Fifa fail - YouTube uwe vliegende keeper:unsure:


6-3 gewonnen tegen chelsea met barca :p messi is een beest

stoica_dva

Legacy Member
Leto zei:
Tricks? Ik ga me eerst focussen op normaal te leren spelen, tricks hoop ik ooit te kunnen, maar ik zit al in Tram 3 dus leren gaat trager :p

Tricks is een groot woord, ook de verschillende manieren van schieten etc.

JuVkE

Legacy Member
Morge eindelijk tijd om de mijne te hale! Kweet hoe ik mijn dag ga spendere!
Ben is benieuwd..
Als er mense zijn die matchke wille spele, voeg me ma toe: Juvke_
Speeltoch voornamelijk online.

Ricky Bobby

Legacy Member
BubbaKush zei:
Nee, in tegendeel, deze kerel snapt het maar al te goed!

Jij bent diegene die zijn eigen zaak probeerd te verheerlijken op de kap van andere winkels, en dat scoort bij de meeste mensen NIET!

En bovendien is het dikke zever wat je zegt!
Het is al MEERMAALS gebeurd dat in dreamland GENT (rooigemlaan) er games in de rekken lagen VOORDAT het in andere winkels lag!

:ironic:

Late edit nadat ik reply zag op volgende pagina:



Awel mister het-is-bij-ons-beter-dan-ergens-anders? :D
iedereen heeft het spel ondertussen al maar ik wil hier toch nog wel even op reageren. Voor te beginnen is het mijn eigen zaak niet maar ben ik maar 1 van 20000 werknemers en verdien er niet meer door door een paar exemplaren extra te kunnen verkopen. Ik denk dat het normaal is dat je zo goed mogelijk spreekt over de firma waar je werkt, zal jij over jouw werk ook wel doen, en daarmee wil ik zeker gm niet afbreken want daar heb ik geen zaken mee.Wat ik vermeld in mijn posts is mijn eigen mening en volgens mij heb ik daar geen onwaarheden vermeld, indien wel mag je dit altijd posten-> sta open voor discussie. Prijs is gewoon veel duurder in gm tegenover alle winkels niet enkel tegenover ons of is da ook zever en vind dat dit toch mag vermeld worden en dan ga je nog altijd waar je wilt hé maar mijn mening was dat dit gewoon niet slim is daar de mensen al genoeg betalen voor games en dlc enz..
maar als jij meer wilt betalen of geld teveel hebt no problem for me.
En de dag dat een toprelease bij ons als 1ste in de winkels ligt die zal nooit komen, de enige titels die voor release in de winkels staan bij ons hebben geen embargo en bijgevolg moet daar de datum niet gerespecteerd worden.@ djemz had vandaag vergadering en er waren jammer genoeg 3 winkels die hun levering pas woensdag avond gekregen hebben daar ze dinsdag nog niet wisten dat media markt effectief direct ging verkopen en jammer genoeg was Veurne daarbij, je hoeft mij niet te geloven maar het is de waarheid. Dus idd perfect zijn we niet maar nog altijd goedkoper ;)
greetz

Airliner95

Legacy Member
weet er iemand hoe je online met 2 (op 1ps3) kunt spelen? zoja, liefst de stappen zeggen want vroeger kochten we altijd pes maar ik heb het me verlopig nog zeker niet beklaagd dat ik fifa gekocht heb :p

beunhaas

Legacy Member
Leto zei:
Wat is dat nu voor een opmerking, 't is toch niet omdat je iets van voetbal kent dat je het ook kan in het echt bijvoorbeeld? Ik krijg diarree van mensen zoals jij die vergeten zijn dat ze ook ooit het spel geleerd hebben door heel veel te spelen.

troll. nen maat van mij had nooit ne fifa gespeeld en pakte mij op fifa 10 paar jaar terug. op knopjes duwen en trekken kan iedereen. ge kunt al om te beginnen de juiste positie nemen of is dat te moeilijk voor jouw, aan die knuppel sleuren?

en messi moet ge gewoon omleggen of er altijd voor lopen en nooit rondje doen

Ricky Bobby

Legacy Member
Shadowfox zei:
Mensen die bij Dreamland / Colruyt hebben gereserveerd:

Waar vind ik die FUT code? Ik heb net mijn exemplaar opgehaald en dat is blijkbaar geen 'Special Edition' maar een gewone. Daarin heb ik 2 blaadjes zitten, ééntje voor een Online World Cup of iets dergelijks en ééntje met de online activeringscode. Echter ik zie nergens een code staan voor die FUT packs ... hebben ze mij liggen gehad of komt dat via mail ?
Word in dreamland meegegeven wanneer je het spel komt halen(indien gepre orderd), wat colruyt betreft heb ik geen idee. Als dit van dreamland komt gaan ze het 9 van de 10 vergeten hebben maar wanneer je beld naar desbetreffende winkel zullen ze dit zeker voor je oplossen, wat colruyt betreft zou het idd via mail kunnen gaan als je het via webshop besteld hebt en dan zou ik gewoon mailtje sturen naar de klanten dienst en indien je dan nog geen hebt mag je mij altijd pm'en, heb er bij ons nog 1 op overschot en dan kan ik je wel 1tje bezorgen maar normaal zou dit dus niet nodig zijn.

greetz

beunhaas

Legacy Member
tottenham heeft mijn zware winstreak verneukt! die kerel was zo slecht met 1 schot 1 goal en ik kreeg geen enkele binnen :(

barca zwaar geownd met real madrid. messi heeft geen meter kunnen dribbelen. hehe 4-1

Kiiilerke

Legacy Member
beunhaas zei:
troll. nen maat van mij had nooit ne fifa gespeeld en pakte mij op fifa 10 paar jaar terug. op knopjes duwen en trekken kan iedereen. ge kunt al om te beginnen de juiste positie nemen of is dat te moeilijk voor jouw, aan die knuppel sleuren?

en messi moet ge gewoon omleggen of er altijd voor lopen en nooit rondje doen

ge moet messi nog kunnen bijhouden ook eh:p

kerel had zelf in alle wanhoop drogba als verdediger gezet in de hoop om messi omver te kunnen beuken:p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan