Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

inkei

Legacy Member
stoica_dva zei:
Hm, je kan blijkbaar dus idd meerdere teams aanmaken in dezelfde club.

Probleem is dat je daar geen spelers voor krijgt, is toch enorm duur om meerdere teams te onderhouden dan?

Ik heb nu 513 coins door een wedstrijd te spelen, maar dat is ook maar beperkt door die contracten. Werkelijk geen idee hoe ik dat ding fatsoenlijk kan managen :what:

Gewoon met een brons team spelen voor coins, zijn de contracts op, allemaal verkopen en opnieuw beginnen (of contracts kopen als je echt wel deftige hebt)

Eens je dan wat deftige coins hebt dan kun je beginnen voor je 'echt' team :p

Shadowfox

Legacy Member
Ik krijg al 2 dagen
Sorry!

We have reached the maximum number of users who can log into FUT Web.
Ik denk dat ze dringend de capaciteit moeten verhogen want blijkbaar is het toch meer gebruikt dan dat ze verwacht hadden bij EA.

stoica_dva

Legacy Member
Ik heb twee gouden spelers in mijn club gezet ipv in mijn team.

Hoe kan ik die nu een team krijgen? Zie werkelijk nergens een optie die daarvoor geschikt is.

inkei

Legacy Member
stoica_dva zei:
Ik heb twee gouden spelers in mijn club gezet ipv in mijn team.

Hoe kan ik die nu een team krijgen? Zie werkelijk nergens een optie die daarvoor geschikt is.

Klik op een positie en dan kan je op Vierkant options zoeken.
Neem Swap with club en zoek hem op :)

Lospeed

Legacy Member
Daarnet met RSCA tegen Hertha Berlijn (denk ik :unsure:) gespeeld... we hadden beide volledig witte uitrusting (bij mij iets paars op de voorkant, bij hem blauw... maar dat zie je bijna niet) :sop:

Jonas89

Legacy Member
boerkiiilerke zei:
mijn ps3 ziet enorm af met fifa

random freezes,psn dat afmeld etc

bij u mss wel, maar hier nog niets van problemen gehad

---------

is dat normaal dat FIFA-career mode de autosave op verschillende plaatsen save't ? Staan hier al stuk of 10 verschillende

inkei

Legacy Member
boerkiiilerke zei:
mijn ps3 ziet enorm af met fifa

random freezes,psn dat afmeld etc

Al een oudere ps3 of ?
De mijne freezed ook (heel soms) en dat is de 60 gb variant maar sinds het rechtop zetten is het al veel verminderd. :)

Anoniem06

Legacy Member
Lospeed zei:
Daarnet met RSCA tegen Hertha Berlijn (denk ik :unsure:) gespeeld... we hadden beide volledig witte uitrusting (bij mij iets paars op de voorkant, bij hem blauw... maar dat zie je bijna niet) :sop:

Heb het ook meegemaakt gisteren, de hel :)

LaBuenaVida

Legacy Member
Speelde met Club en hoorde ineens de supps roepen: UN DOS TRES VAZQUEZ?
How nice is that? Echte clubliederen!! <3

LaBuenaVida

Legacy Member
boerkiiilerke zei:
mijn ps3 ziet enorm af met fifa

random freezes,psn dat afmeld etc

Ik heb voor de eerste keer ook een freeze gehad!
En ik zie dat je on/off gaat :p
Bij wijze van spreken om de minuut ^^

dev!lke

Legacy Member
in career, als je 1 vs 1 komt tegen keeper. Hoe kan je scoren??

Al van opzij en rechtop alleen ervoor gekomen, hij pakt die altijd. Al met 3-4verschillende spelers voorgehad :( kan soms scoren in rebound ma als er geen 2de aanvaller is heb ik pech :(

al geprobeerd met gewoon o, met r1+o, lob :p
iemand tips?

miekju

Legacy Member
Al bij al redelijk vlot naar divisie 8 gepromoveerd en daar net 1 punt tekort om naar 7 te promoveren. Moet toegeven dat die online competitie geweldig goed in elkaar zit en de nodige beleving mee brengt.

Enig nadeel: je ploeg constant opnieuw moeten instellen...

Leto

Legacy Member
miekju zei:
Al bij al redelijk vlot naar divisie 8 gepromoveerd en daar net 1 punt tekort om naar 7 te promoveren. Moet toegeven dat die online competitie geweldig goed in elkaar zit en de nodige beleving mee brengt.

Enig nadeel: je ploeg constant opnieuw moeten instellen...

Damn had gehoopt dat dit verbeterd was... maar ze doen het waarschijnlijk om cheats en zo te voorkomen.

Kiiilerke

Legacy Member
ale ze kheb precies weer zo ne achterlijke fifa off day nog geen enkele match kunnen winnen vandaag... paskes da ni aankomen tackles die gewoon door de speler gaan etc

nGl88

Legacy Member
dev!lke zei:
in career, als je 1 vs 1 komt tegen keeper. Hoe kan je scoren??

Al van opzij en rechtop alleen ervoor gekomen, hij pakt die altijd. Al met 3-4verschillende spelers voorgehad :( kan soms scoren in rebound ma als er geen 2de aanvaller is heb ik pech :(

al geprobeerd met gewoon o, met r1+o, lob :p
iemand tips?

Oefenen, veel oefenen ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan