inkei
Legacy Member
stoica_dva zei:Hm, je kan blijkbaar dus idd meerdere teams aanmaken in dezelfde club.
Probleem is dat je daar geen spelers voor krijgt, is toch enorm duur om meerdere teams te onderhouden dan?
Ik heb nu 513 coins door een wedstrijd te spelen, maar dat is ook maar beperkt door die contracten. Werkelijk geen idee hoe ik dat ding fatsoenlijk kan managen :what:
Gewoon met een brons team spelen voor coins, zijn de contracts op, allemaal verkopen en opnieuw beginnen (of contracts kopen als je echt wel deftige hebt)
Eens je dan wat deftige coins hebt dan kun je beginnen voor je 'echt' team


) gespeeld... we hadden beide volledig witte uitrusting (bij mij iets paars op de voorkant, bij hem blauw... maar dat zie je bijna niet) 
kan soms scoren in rebound ma als er geen 2de aanvaller is heb ik pech 