Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

stoica_dva

Legacy Member
Als je nu gouden spelers hebt die je niet gaat gebruiken, wat kan je daar best mee aanvangen?

Nu al op de transferlijst plaatsen of wachten? Of gewone/oudere gouden spelers op de lijst zetten en jonge talentvolle spelers mee afwachten?

Kiiilerke

Legacy Member
stoica_dva zei:
Als je nu gouden spelers hebt die je niet gaat gebruiken, wat kan je daar best mee aanvangen?

Nu al op de transferlijst plaatsen of wachten? Of gewone/oudere gouden spelers op de lijst zetten en jonge talentvolle spelers mee afwachten?

verkopen zeker:) wil jij een ultimate team matchke tege elkaar doen ? :)

psn:kiiilerke

Lospeed

Legacy Member
trouwens, er wordt online gezocht naar een evenwaardig team eh... bijna elke keer dat ik met Real Madrid wil spelen kan ik het opnemen tegen iemand die ook met Real speelt :sop:
Ben dan maar wat beginnen afwisselen tussen zwakkere en sterkere ploegen om er wat variatie in te krijgen, maar het is toch telkens wat aanpassen doordat die tactieken ook soms moeilijk doen (selectiebestand dat niet overeen komt? :s)

stoica_dva

Legacy Member
boerkiiilerke zei:

verkopen zeker:) wil jij een ultimate team matchke tege elkaar doen ? :)

psn:kiiilerke

Nu al? De prijzen gaan de komende weken niet stijgen?

Nee, sorry man. Heb zo meteen al met een kameraad afgesproken om te spelen.

Anoniem06

Legacy Member
Net gespeeld tegen geno, en zoals verwacht zijn we opnieuw van net hetzelfde kaliber.

1 verloren, 1 gelijk, 1 gewonnen :)

Als er morgen iemand matchkes wilt spelen, im in!

Morgen naar divisie 7 stijgen :)

Humfrie

Legacy Member
Weet iemand hoeveel punten het Officieel Playstation Magazine aan deze nieuwe fifa gaf?

BF-GeNoCiiDe

Legacy Member
arneeuh zei:
Net gespeeld tegen geno, en zoals verwacht zijn we opnieuw van net hetzelfde kaliber.

1 verloren, 1 gelijk, 1 gewonnen :)

Als er morgen iemand matchkes wilt spelen, im in!

Morgen naar divisie 7 stijgen :)

Same. :D

Yurf

Legacy Member
Humfrie zei:
Weet iemand hoeveel punten het Officieel Playstation Magazine aan deze nieuwe fifa gaf?

87% (PES 2012 kreeg 80%).

Ik heb een vraag over FUT. Je hebt de gewone gouden kaarten, dan heb je de In Form kaarten (team of the week), maar ik heb nu ook een kaart die blinkt. Zijn die beter dan de gewone versie of gewoon zeldzamer?

Anoniem06

Legacy Member
Shadowfox zei:
Wat is dat dan een 'In Form' ... ?

Elke week wordt er een "Team of the Week" gemaakt door EA, gebaseerd op de échte prestaties van spelers. Mertens heeft vorige week 4 goals gemaakt, waardoor hij deze week in het Team of the Week zat en er dus inform kaarten van Mertens in packs konden zitten.

Inform cards zijn zwart en de stats zijn beter dan de normale kaart. Zijn dan ook superveel waard.

Shadowfox

Legacy Member
Ahzo.

Heb ondertussen geprobeerd om mijn code te verzilveren die ik heb gekregen via mail van Dreamland en je mag 2x raden ... die code is uiteraard ongeldig hé.
De code is in format XXXX-XXXX-XXXX ... wanneer ik deze online ingeef (zowel met als zonder de '-') krijg ik steeds het bericht "Deze code is ongeldig. Controleer of je de juiste code hebt ingevoerd".

Yurf

Legacy Member
Shadowfox zei:
Ahzo.

Heb ondertussen geprobeerd om mijn code te verzilveren die ik heb gekregen via mail van Dreamland en je mag 2x raden ... die code is uiteraard ongeldig hé.
De code is in format XXXX-XXXX-XXXX ... wanneer ik deze online ingeef (zowel met als zonder de '-') krijg ik steeds het bericht "Deze code is ongeldig. Controleer of je de juiste code hebt ingevoerd".

Ik had dat eerst ook. De uitleg op het kaartje klopt niet echt. Ipv 'code inlossen' moet je kiezen voor 'vouchter inlossen'. Dan werkt het wel, al zijn de packs nog niet beschikbaar.

Shadowfox

Legacy Member
Yurf zei:
Ik had dat eerst ook. De uitleg op het kaartje klopt niet echt. Ipv 'code inlossen' moet je kiezen voor 'vouchter inlossen'. Dan werkt het wel, al zijn de packs nog niet beschikbaar.
Zelfs met voucher inlossen werkt het niet, heb ik ook al (tevergeefs) geprobeerd.

Edit: Ondertussen nogmaals geprobeerd en nu lukt het wel :ironic:

Edit2: En we hebben onze eerste PS3 freez! :applause:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan