Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bambinho

Legacy Member
boerkiiilerke zei:
als ik u bv een speler wil geven,waar moet ik dan naartoe gaan ? ik kan alleen maar via search functie ruilen

Ik denk dat dat de enigste optie is ja, gewoon een speler voor bijvoorbeeld 6000 bid zetten, dan zoeken op nationaliteit/positie/formatie/team en 5900 bid minimum en 6100 maximum om zo de speler te vinden en dan een trade offer doen

Frstylr

Legacy Member
Je kan geen speler zomaar geven. Spreek anders af met uw vriend om een trade te doen (een slechte kaart ruilen bv.), en zet de speler op een verkoopsprijs die makkelijk te zoeken is.

Jonas89

Legacy Member
HOPLON zei:
Da meende ni gij chancekerre

mag ne keer meevallen ook hé, al een paar gold-packs gekocht en beste speler was mss 75%, ben content da ik nu ook eens mag stoefen :cool:

Bambinho

Legacy Member
Dat EA hun FUT web eens upgrade, ik kan al een half uur niet inloggen omdat de servers vol zijn :(

stuikerd

Legacy Member
Bambinho zei:
Dat EA hun FUT web eens upgrade, ik kan al een half uur niet inloggen omdat de servers vol zijn :(
Hier ook, vlede jaar had ik er pertans geen last met

travis.bickle

Legacy Member
Nog een Teamnaam verzinnen en dan ook eens beginnen aan UT :cool:
Iemand een idee?

Die onterechte penals zijn wel klote :(

waffel

Legacy Member
Ik ben relatief nieuw met FIFA, wat is dat gedoe met die packs?

En hoe doe ik een carrière met een ploeg, is dat manager mode dan?

exo

Legacy Member
Hoe speelde een volledig seizoen + play-offs? (met belgische ploegen duh)

waffel

Legacy Member
|steven| zei:
EA Sports Soccer | FIFA Ultimate Team | EA SPORTS Soccer

Ik speel die toevoeging niet, dat interesseert mij echt niet.

Carrière met een ploeg is idd manager mode, dat vind ik dan op zich veel leuker.

Bedankt, ik zal me idd enkel toespitsen op de manager mode dan, en niet ultimate team.

O ja, geweldig spel btw. Gisteravond heel de avond zitten spelen met vrienden. Online vind ik het ook geweldig dat je teams voorgeschoteld krijgt van gelijkaardige sterkte, ipv altijd tegen Barca of Real te spelen.

Ik denk dat po's er niet in zitten exo, en een seizoen spelen zal wss tournament zijn.

stuikerd

Legacy Member
exo zei:
Hoe speelde een volledig seizoen + play-offs? (met belgische ploegen duh)

in het menu speelmodus ofzoiets => carriere => nieuwe carriere => manager => game on ;)

Bambinho

Legacy Member
Iemand die mijn LW 85 Pedro wilt ruilen voor een gelijkaardige rating?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan