Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

J.Brown

Legacy Member
net bijna mijn bakske opgegeten:

Wedstrijdje Ultimate team, zijn keeper heeft ALLES gepakt. 17 schoten op doel van de 20, alle mogelijke ballen namen die. Dan zijn het penals en uiteraard wint hij ze. Hij is 2 keer aan mijn doel geweest.

Storari was zijn keeper, of zijn er al hacks beschikbaar? Dit klopt echt niet

Carrion

Legacy Member
Dus omdat gij geen bal tegen de netten krijgt zijn er hacks in het spel? lol :p

Morrissey

Legacy Member
Goeie match Waffel. Mijn verdediging staat er nog niet, maar mijn aanval is wel sterk. Ik heb van mijn eerste 6 online matchen: 5 gewonnen, 1 gelijk. Maar ik moet verdedigend nog zwaar verbeteren. Nu wordt dat nog verborgen doordat ik veel kan scoren, maar het moet beter.

Maar ik vond het wel een verdiende overwinning voor mij, weinig kansen weggegeven en score had veel ruimer kunnen oplopen. Leuke match :)

Kiiilerke

Legacy Member
J.Brown zei:
net bijna mijn bakske opgegeten:

Wedstrijdje Ultimate team, zijn keeper heeft ALLES gepakt. 17 schoten op doel van de 20, alle mogelijke ballen namen die. Dan zijn het penals en uiteraard wint hij ze. Hij is 2 keer aan mijn doel geweest.

Storari was zijn keeper, of zijn er al hacks beschikbaar? Dit klopt echt niet

das zo ne kerel dat select aan het abusen was denk ik

J.Brown

Legacy Member
Ja geen idee wat het was, maar als je 17 keer op doel trapt.. En geen flodderballen maar strakke shots, 1vs1 etc. Zelf uitspelen ging niet.

Stuurde mij zelf bericht, unlucky m8...

Btw, hoe kan je contractverlengingen kopen? Of waar kan ik die vinden? ty

edit: gevonden

Leto

Legacy Member
J.Brown zei:
net bijna mijn bakske opgegeten:

Wedstrijdje Ultimate team, zijn keeper heeft ALLES gepakt. 17 schoten op doel van de 20, alle mogelijke ballen namen die. Dan zijn het penals en uiteraard wint hij ze. Hij is 2 keer aan mijn doel geweest.

Storari was zijn keeper, of zijn er al hacks beschikbaar? Dit klopt echt niet

Storari is natuurlijk godlike, want die is van Juve :D

Booka Shade

Legacy Member
Na een zeer rampzalig begin:
- eerste match gelijk
- 2de match 4-1 voor en dan valt verbinding uit :/
- 3de match verloren
- 4de match gewonnen
- 5de match verloren
- 6de tot 12de match gewonnen.

Nu dus al een 7-tal matchen ongeslagen.

waffel

Legacy Member
Fireflies zei:
Goeie match Waffel. Mijn verdediging staat er nog niet, maar mijn aanval is wel sterk. Ik heb van mijn eerste 6 online matchen: 5 gewonnen, 1 gelijk. Maar ik moet verdedigend nog zwaar verbeteren. Nu wordt dat nog verborgen doordat ik veel kan scoren, maar het moet beter.

Maar ik vond het wel een verdiende overwinning voor mij, weinig kansen weggegeven en score had veel ruimer kunnen oplopen. Leuke match :)

Het was zeer zeker verdiend. Het was mijn verdienste dat er pas later in de wedstrijd gescoord was, ik zat daar echt met man en man te verdedigen, spelers goed opstellen bij een tegenaanval en op het juiste moment de bal afnemen, maar het was onvermijdelijk dat ik een tegen mijn oren ging krijgen als ik er zélf niet kon uitkomen. Ik heb amper kansen afgedwongen, niets de tweede helft dacht ik zelf. Het was ook de eerste en de laatste keer dat ik die vuile ploeg neem :D

Ik zag direct waarom je goed bent in FIFA, je zet vlug druk, zet je spelers positioneel goed, je hapt niet direct toe en je voert alles vlug uit. Uiteraard zijn er ook bij jou nog werkpunten (het spel is pas uit), maar de ingrediënten zijn er om weer goed te zijn. Na een twintigtal matchen heb ik FIFA nu wel redelijk goed onder de knie, maar ik zal moeten spelen tegen opponenten als jou om écht beter te worden.

FF terzijde, heb jij gekozen dat Juhasz in de 16 stond, of doet hij dat automatisch? (ik ben vergeten waarom hij daar ineens stond en eum, bedankt voor de fairplay bij de uitgooi van men keeper ;))

plehiers

Legacy Member
ik wil mij online ook wel eens wagen aan een matchke, als iemand wilt?

psn: plehiers

Shadowfox

Legacy Member
boozeke zei:
vraagje,ik kan mijn code niet ingeven,zowel niet met streepjes als zonder,weet iemand hier een oplossing voor?zou toch ook graag mijn packs ontvangen
In plaats van "Code verzilveren", neem je "Voucher verzilveren". Had hetzelfde voor :)

plehiers zei:
ik wil mij online ook wel eens wagen aan een matchke, als iemand wilt?

psn: plehiers
Ik wil u wel eens afkuisen maar zal ten vroegste maar morgen avond zijn ;)

inkei

Legacy Member
Iemand een tip voor de bal te kunnen bijhouden als je langs de flanken aanvalt?
9/10 verlies ik de bal door tegendruk van een verdediger, ook al sprint ik voor dood :p

kay-gell

Legacy Member
Voor het eerst ooit het spel afgesloten omdat ik achterstond. Het was 5-1 voor hem. Gewoon dikke zever, speel met Manchester City tegen Real Madrid. Elke hoekschop trapt hij erin omdat mijn spelers niet in de lucht springen.
Trap dan zelf nog 2 keer tegen de lat, zucht.

Kiiilerke

Legacy Member
15 haatmails gekregen van 1 kerel:rofl:
naam: stijnw
ploeg:club brugge


geweet geoeg zeker:unsure:

Booka Shade

Legacy Member
Ik heb mijn hoogste score al behaald op online. Maar liefst 23-0 gewonnen :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan