Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jonas89

Legacy Member
arneeuh zei:
kunt alleen gold packs kopen :)

Dus best datge van die premium gold packs koopt en dan alles verkoopt voor geld :)

Met een beetje geluk hebt ge een inform kaart of een cristiano en zijt ge rijk :p

Voor hoeveel coins zou ik voor C. Ronaldo eigenlijk kunnen verkopen ? want weet totaal niet hoeveel ik er moet opzetten ? 50 000 coins ?

Anoniem06

Legacy Member
Jonas89 zei:
Voor hoeveel coins zou ik voor C. Ronaldo eigenlijk kunnen verkopen ? want weet totaal niet hoeveel ik er moet opzetten ? 50 000 coins ?

Goh, weet het ook niet vanbuiten, maar zal alleszins veel meer zijn dan 50k. :)

Aangezien ik niet op FUTweb-app geraak zult ge is moeten kijken via de ps3 naar de andere cristiano biedingen, voor hoeveel hij verkoopt.

Hebt ge hem uit een pakske? :cool:

Leto

Legacy Member
Jonas89 zei:
Voor hoeveel coins zou ik voor C. Ronaldo eigenlijk kunnen verkopen ? want weet totaal niet hoeveel ik er moet opzetten ? 50 000 coins ?

Ronaldo minstens 100.000, wss eerder 200.000 :p

Jonas89

Legacy Member
arneeuh zei:
Goh, weet het ook niet vanbuiten, maar zal alleszins veel meer zijn dan 50k. :)

Aangezien ik niet op FUTweb-app geraak zult ge is moeten kijken via de ps3 naar de andere cristiano biedingen, voor hoeveel hij verkoopt.

Hebt ge hem uit een pakske? :cool:

ja, uit een pakske :p Al een paar vragen van mensen gehad van hier op het forum of ik hem verkoop, en telkens zei ik 'neen'. Maar als ik hoor hoeveel coins er kan voor krijgen $$$$$

Anoniem06

Legacy Member
Jonas89 zei:
ja, uit een pakske :p Al een paar vragen van mensen gehad van hier op het forum of ik hem verkoop, en telkens zei ik 'neen'. Maar als ik hoor hoeveel coins er kan voor krijgen $$$$$

Amai, sjansaar :p

Ja, als ge hem verkoopt kunt ge u een schoon ploegske bouwen :cool:

Gleke

Legacy Member
Jonas89 zei:
ja, uit een pakske :p Al een paar vragen van mensen gehad van hier op het forum of ik hem verkoop, en telkens zei ik 'neen'. Maar als ik hoor hoeveel coins er kan voor krijgen $$$$$

er staan 2 CR7 op UT beiden 650 000 coins + =p
vraagje; ik heb nu 4100 coin en bijna all mijn bronzen spelers hun contracten zijn op welke zilvere ploeg koop ik het beste ?

miekju

Legacy Member
Iemand die overigens weet wat die beker bij de 1vs1 competitie is? Heb al gezien dat de beker beter en meer prestigieus is naarmate je in een hogere divisie komt.

Gleke

Legacy Member
denk van wel :)
het was en ongelukje dat ik zo scoor :p
en HOPLON vraagje jij bent ne FUT kenner he , welk zilvere team koop ik het beste heb
4100 coins nu :)

Wilcao

Legacy Member
miekju zei:
Iemand die overigens weet wat die beker bij de 1vs1 competitie is? Heb al gezien dat de beker beter en meer prestigieus is naarmate je in een hogere divisie komt.

Vraag ik me ook af, maar er staat een teller die zegt hoeveel dagen nog, dus het wordt snel duidelijk. Ik denk gewoon een beker vd competitie

Anoniem06

Legacy Member
HOPLON zei:
Zijde serieus?

Omdat losers die graag willen abusen door constant puur op snelheid de verdediging eraf te lopen en cheap goals willen maken...

Fixed.

Xavve

Legacy Member
Arylia zei:

OH NO YOU DIDN'T!


ot: Deze versie van fifa eindelijk eens werk van maken om bij te leren. Krijg nog altijd op m'n doos online, maar ik zie al vorderingen :D Af en toe een win zelfs. Ik krijg meestal wel de beste kansen in de match, maar m'n afwerking laat te wensen over. En ALTIJD pakken ze mij door een domme AI move in defence of op de counter :(

Deze week misschien eens die UT proberen, gezien iedereen hier heel lovend over is.

HOPLON

Legacy Member
Arylia zei:

En Messi dan ? ;)

denk van wel
het was en ongelukje dat ik zo scoor
en HOPLON vraagje jij bent ne FUT kenner he , welk zilvere team koop ik het beste heb
4100 coins nu

@ Vanbelle: Moeilijk te zeggen, ik heb meer ervaring met Bronze teams & gold teams.

Maar wil je een goed silver (of bronze) team en je hebt aardig wat coins ga dan in de BPL (premier league) of in Spanje gaan kijken ...
Ook Serie A en Ligue 1 zijn goede opties.

Heb je niet veel coins (zoals nu 4100 coins) zou ik je eerder aanraden om een stevig bronze team te maken want met 4100 coins maak je geen deftig silver team. Het is niet altijd omdat het 'mindere' spelers zijn dat het u daarom ook minder gaat kosten. De beste (lees: snelste/sterkste) bronze/silver spelers kosten u ook gemakkelijk 1000/2000 coins ...

HOPLON

Legacy Member
Oorspronkelijk geplaatst door HOPLON
Zijde serieus?

Omdat losers die graag willen abusen door constant puur op snelheid de verdediging eraf te lopen en cheap goals willen maken...

arneeuh zei:



TENZIJ het een échte real fan is (wat altijd kan he) of een freaky FUT verslaafde die alle beste spelers koopt en in zijn ploeg zet of een idem freaky FUT verslaafde die een 100% chemistry superteam uit de primera division wil samenstellen met oa messi, pepe, ronaldo, valdes, pique, puyol, ...

Dan kan ik het nog begrijpen want daar is tenslotte FUT voor he, uw goesting doen en uw eigen ploeg samenstellen.

Als ge natuurlijk online 1vs1 Real neemt om Trolnaldo goals te maken tjah da's een ander verhaal he :cry:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan