Archief - Fallout: New Vegas

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ULTRAnumb

Legacy Member
game word wel te simpel op sommige vlakken
heb nog altijd geen deftige shotgun wat mij stoort
geen kogels voor mijn assault rifles
voor iemand da niks in unarmed steekt loop ik dan nog rond met die melee shit bah
btw waarom gebruikt Veronica constant haar powerfist? ik wil da ze mijn kettingzaag gebruikt

enZiiime

Legacy Member
Herinneringen zoals Oblivion & Fallout 3... BUGS BUGS BUGS. Heb al zeker 1 quest die niet meer uit mijn log gaat :D (denk zelfs 2).

Algoed heb ik een console -_-

Yurf

Legacy Member
ULTRAnumb zei:
btw waarom gebruikt Veronica constant haar powerfist? ik wil da ze mijn kettingzaag gebruikt

Probeer het volgende eens, mss dat het lukt (zelf nog niet geprobeerd):

1/ Vraag haar om naar ranged te switchen.
2/ Ga naar haar inventory en neem haar power fist (kan nu, aangezien het unequipped is).
3/ Geef haar uw kettingzaag.
4/ Switch terug naar melee.

Jonas89

Legacy Member
Kun je eigenlijk zien hoe ver je zit ? Want ik ben hier constant (side) quests aan het doen maar ik wil niet opeens de aftiteling zien ofzo :p

kay-gell

Legacy Member
Is het bij deze ook zo dat als je de finalquest hebt gedaan je geen andere quests meer kan doen?

J.Brown

Legacy Member
inruil-actie game mania. 2games voor Fall Out New Vegas aan 40€. Sebiet is gaan si!

FreakyJP

Legacy Member
J.Brown zei:
inruil-actie game mania. 2games voor Fall Out New Vegas aan 40€. Sebiet is gaan si!

Lol wut? 2 games geven, en nog €40 betalen? Wat een afzetterij, als je het in de Dreamland al voor €49 kan kopen etc (en online voor €35 wrs)

J.Brown

Legacy Member
Ik vind het een goeie deal. Heb skate 1 en Tony Hawk project geruild. Games die ik voor 5euro gekocht heb, die hier al enkele jaren stof liggen te rapen en die niets meer waard zijn en waar ik niet meer naar kijk. En dan heb ik terug bon van 15euro voor black ops binnen 2 weken. Online koop ik zelden nog, games komen nooit op tijd hier.

FreakyJP

Legacy Member
Ja ok, als je 2 games wegruilt die je voor €5 gekocht hebt. Maar hou er rekening mee dat de meeste mensen hun games nog altijd gewoon kopen.

En lol, nooit op tijd? Bij mij komen die altijd de vrijdag of de maandag erop toe. Als je geen weekendje kan wachten, tjah... Liever dat dan €20 extra betalen

Jonas89

Legacy Member
J.Brown zei:
Ik vind het een goeie deal. Heb skate 1 en Tony Hawk project geruild. Games die ik voor 5euro gekocht heb, die hier al enkele jaren stof liggen te rapen en die niets meer waard zijn en waar ik niet meer naar kijk. En dan heb ik terug bon van 15euro voor black ops binnen 2 weken. Online koop ik zelden nog, games komen nooit op tijd hier.

Ja, is hier ook zo. online bestellen via UK is bij mij verleden tijd. Betaal dan nog liever meer, dan ze maar na 2 weken aankomen

J.Brown

Legacy Member
Ja voor oudere games is het natuurlijk beter om online te komen, dan maakt een week niets uit. Maar ik kan bv geen geduld hebben om een week en langer te wachten op een topgame. Zie nu bv black ops, kzou die wel online willen kopen. Maar de laatste games die ik online kocht waren hier pas week en half na release date. No ty.

FreakyJP

Legacy Member
J.Brown zei:
Ja voor oudere games is het natuurlijk beter om online te komen, dan maakt een week niets uit. Maar ik kan bv geen geduld hebben om een week en langer te wachten op een topgame. Zie nu bv black ops, kzou die wel online willen kopen. Maar de laatste games die ik online kocht waren hier pas week en half na release date. No ty.

Bij welke webshop koop je dan?? TheHut, Zavvi, Amazon zijn meestal de donderdag/vrijdag (m.a.w. releasedag) en soms maandag. Shopto.net kan zelfs al woensdag zijn. Ik had Modern Warfare 2 via shopto.net bijvoorbeeld al op de dinsdag, 2 dagen voordat hij hier te vinden was in de winkel!

J.Brown

Legacy Member
The hut/zavvi was de laatste keer. Shopto heb ik nog niet geprobeerd. Mss dat ik black ops toch online koop.

Bt.Solid

Legacy Member
Heb ook veel last van freezes, en in de wasteland hapert het fel.
heb nog geen last gehad van bugs die quests verpesten, wel een quest die niet afsluit, zodat ik de reward en de exp kan blijven ophalen.
De factions vind ik wel lastig. Somewhere along the way zijn de NCR mij beginne haten (ook al heb ik er veel quests voor gedaan) Ik denk dat veronica met haar losse handjes er een paar bijeen getimmerd heeft toen ik niet keek...en nu krijg ik mijn reputatie niet meer omhoog en ze blijven mij maar aanvallen, en ik kan mij niet verweren want dan daalt mijn reputatie nog meer. ik heb het probleem al iets kunnen ontlopen door mij te verkleden in een NCR uniform, maar de rangers vallen nogaltijd aan. Ik ben nu vooral NCR quests aan het doen en ben al terug "accepted" maar ze blijven mij onder vuur nemen. Heel bizar, ik krijg zelfs speciale items van NCR troops maar het momemt dat ik van gear switch vallen ze aan...dat is mijn grootste ergernis tot nu toe...ik raad iedereen aan meerdere saves te gebruiken voor het geval er zo iets mis loopt.

Bt.Solid

Legacy Member
Toch nog ff melden dat het dat typische fallout 3-wat-ga-ik-nu-doen-gevoel oproept, which we all love ^^
(ps.
is de main story echt maar 5 quest's?)

Jerre Muesli

Legacy Member
3 complete freezes in mijn eerste uur en half gekregen. Nadien niets meer. Bidden dat het goed blijft gaan dus..
Elke weapon switch brengt een delay van een halve seconde teweeg.
Reeds vele creatures/powder gangers in objecten zien vastzitten.
Quest characters vallen me soms plots aan.

De bugs zijn inderdaad niet van de minste :sad:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan