Archief - Fallout: New Vegas

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ULTRAnumb

Legacy Member
ik vind het onaanvaardbaar dat ze die slechte performance nog altijd niet opgelost hebben
Fallout 3 had ook freezes en bugs en daar is nooit een patch voor uitgekomen

Adrei

Legacy Member
Mij maakt het toch niet uit ze, heb al bugs gezien waar animals niet konden bewegen omdat ze gedeeltelijk in de grond waren .. des te beter, kon ik ze makkelijker afknallen.
Of zo'n bug waarbij je een wapen koopt en die terugverkoopt en weer koopt en terugverkoopt en zo winst blijven maken. (verkoper moet wel 2 identieke wapens hebben, en je repareert uw damage daar ook gratis mee!)

Ook al 3 of 4 freezes gehad, maar ik save na elke missie dat ik gedaan heb. Eigenlijk stoort het mij zelfs niet, ff uw PS3 opstarten en ik kan weer de hele dag ertegenaan (of 't is het moment om te slapen omdat ge de ene na de andere quest wilt doen. :p)

Li1quid

Legacy Member
Heb momenteel de eerste quest they went that a way voltooid. Nog maar 1 freeze gehad tot nu toe :p

Maar waar kan je eigenlijk maatjes vinden die u helpen ?

Eatmydust

Legacy Member
Li1quid zei:
Heb momenteel de eerste quest they went that a way voltooid. Nog maar 1 freeze gehad tot nu toe :p

Maar waar kan je eigenlijk maatjes vinden die u helpen ?

Die kom je onderweg tegen in het spel. Welke je eerst tegenkomt hangt af van welke quests je eerst speelt.

ULTRAnumb

Legacy Member
ik word zot van de freezes
dees is de laatste bethesda game da ik koop

bardok--

Legacy Member
zag zo uit naar dit spel maar ik ga wachten tot ze iets aan die freezes doen!
als ze er iets aan gaan doen natuurlijk :unsure:

Adrei

Legacy Member
Zucht, als er 1 ding irritant is is het dat Rex niet altijd wilt volgen precies. Nu zit hij in het grote meer met 2 waterlurken te spelen ofzo .. God weet hoelang da nog gaat duren, maar dat mormel volgt me niet. :angry:

En iemand tips hoe je die cazadors makkelijk kunt doden? Rex gaat altijd in no time dood en dan kan ik die quest niet meer uitvoeren (kom ze vaak tegen als ik vanuit new vegas naar jacobstown wil gaan)

Eatmydust

Legacy Member
Je kan toch de "tactics" instellen: of hij dicht moet volgen of wat meer afstand houden, passief of actief zijn, aanvallen op zicht of pas aanvallen als jij eerst begint.... Check die settings eens.

Ik gebruik bijna altijd de cowboy repeater eventueel met hollow point ammo.
Cas aan je zijde hebben helpt natuurlijk ook wel.

Adrei

Legacy Member
Ja heb die tactics ook ingesteld. Hij valt pas iemand aan als ik iemand aanvalt en hij moet altijd heel dicht bij mij blijven. Op land, geen problemen hoor. Maar eens die gaat zwemmen of wat lurken wilt afmaken omdat ik die aanval .. dan hou je rex beter op land.

Heb hem er nu eindelijk kunnen uitkrijgen door met mijn hunting rifle van ver op het land die lurks af te maken. (soms zaten die onder water en kon ik ze niet raken ..) en rexje bleef maar trappelen en trappelen. :p

Die tip met hollow point zal ik is uitproberen en Cass is dood door een quest (kon niet anders). Ik zal anders nog is naar Raul zoeken of iemand anders, kun je dan toch 2 company's aan je zijde hebben? En een 3de gaat dat ook?

Eatmydust

Legacy Member
Je kan slechts 1 mens tegelijk bij je hebben als companion. Maar bv. Rex en Cas samen gaat dus of Boone ofzo als cas dood is.

ULTRAnumb

Legacy Member
juist "You'll Know It When It Happens" gedaan
zeg uw framerate maar gedag tijdens die quest

Eatmydust

Legacy Member
NIET NORMAAL :doh::doh:

Ik ben mijn geld, ammo, ... en al de rest kwijt.

Ik ben de bunker vd Brotherhood of Steel binnen gegaan. Al je bezittingen worden dus weggenomen als je daar binnengaat. En ik heb ze gewoon nooit teruggekregen.
Zelfs niet nadat ik de bunker dan maar vernietigd heb

Ik ben dus gewoon alles kwijt :eek:

Cinnead

Legacy Member
Adrei zei:
En iemand tips hoe je die cazadors makkelijk kunt doden? Rex gaat altijd in no time dood en dan kan ik die quest niet meer uitvoeren (kom ze vaak tegen als ik vanuit new vegas naar jacobstown wil gaan)

Cazadors kunt ge het beste eerst op de vleugels mikken .. die zijn vrij snel crippled en dan zijn ze aanzienlijk trager :)

Eatmydust

Legacy Member
Eatmydust zei:
NIET NORMAAL :doh::doh:

Ik ben mijn geld, ammo, ... en al de rest kwijt.

Ik ben de bunker vd Brotherhood of Steel binnen gegaan. Al je bezittingen worden dus weggenomen als je daar binnengaat. En ik heb ze gewoon nooit teruggekregen.
Zelfs niet nadat ik de bunker dan maar vernietigd heb

Ik ben dus gewoon alles kwijt :eek:

Ok, het is gelukkkig opgelost :applause:

Je bezittingen worden daar in beslag genomen maar je krijgt ze niet automatisch terug. Je moet ze zelf uit een kist halen.

Ik had het spel hier al bijna uit het raam gesmeten maar het krijgt nog een kans. :rofl:

Jonas89

Legacy Member
Eatmydust zei:
Ok, het is gelukkkig opgelost :applause:

Je bezittingen worden daar in beslag genomen maar je krijgt ze niet automatisch terug. Je moet ze zelf uit een kist halen.

Ik had het spel hier al bijna uit het raam gesmeten maar het krijgt nog een kans. :rofl:

haha, hier ook al voorgehad. als er nog van die problemen voordoen zal het ipv door het raam, bij GM binnenvliegen :D

Eatmydust

Legacy Member
Voor de main quest heb ik nog maar 1 missie te gaan en dan is het uitgespeeld. Gelukkig krijg je nu wel een waarschuwing dat je aan de laatste quest begint. Je kan dan kiezen om te wachten of om die te beginnen. In tegenstelling tot Fallout3 waar het ineens gedaan was zonder dat je het doorhad.
Toch 1 verbetering tov de 3 dan.

ULTRAnumb

Legacy Member
juist uitgespeeld
wa een kuteinde
zelfs die "War never changes" vondk ni overkomen :z
Fallout 3 einde > Fallout NV einde

Li1quid

Legacy Member
Moet ge voor new vegas binnen te gaan 2000 betalen of 2000 bij hebben ?

Ari Gold

Legacy Member
Ik geef het op, veel te veel bugs en fouten om een wat fatsoenlijke gameplay te hebben. Om een voorbeeld te geven, zit nu in Vault 22, kapot veel van die groene retards, kamer gevonden met een bed maar kan niet rusten omdat er blijkbaar enemies nearby zijn. Dat terwijl er op de verdieping waar ik zit niemand meer is. Houdt dus blijkbaar nog niet eens rekening met vijanden die zich op andere verdiepingen bevinden die je in de verste verte niet kunnen bedreigen. Dus fuck it.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan