Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)Li1quid zei:Heb momenteel de eerste quest they went that a way voltooid. Nog maar 1 freeze gehad tot nu toe
Maar waar kan je eigenlijk maatjes vinden die u helpen ?



Adrei zei:En iemand tips hoe je die cazadors makkelijk kunt doden? Rex gaat altijd in no time dood en dan kan ik die quest niet meer uitvoeren (kom ze vaak tegen als ik vanuit new vegas naar jacobstown wil gaan)

Eatmydust zei:NIET NORMAAL :doh::doh:
Ik ben mijn geld, ammo, ... en al de rest kwijt.
Ik ben de bunker vd Brotherhood of Steel binnen gegaan. Al je bezittingen worden dus weggenomen als je daar binnengaat. En ik heb ze gewoon nooit teruggekregen.Zelfs niet nadat ik de bunker dan maar vernietigd heb
Ik ben dus gewoon alles kwijt![]()

Eatmydust zei:Ok, het is gelukkkig opgelost :applause:
Je bezittingen worden daar in beslag genomen maar je krijgt ze niet automatisch terug. Je moet ze zelf uit een kist halen.
Ik had het spel hier al bijna uit het raam gesmeten maar het krijgt nog een kans.![]()

Li1quid zei:Moet ge voor new vegas binnen te gaan 2000 betalen of 2000 bij hebben ?
