Archief - Fallout: New Vegas

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

glenn-computer

Legacy Member
x4xk3 zei:
3 complete freezes in mijn eerste uur en half gekregen. Nadien niets meer. Bidden dat het goed blijft gaan dus..
Elke weapon switch brengt een delay van een halve seconde teweeg.
Reeds vele creatures/powder gangers in objecten zien vastzitten.
Quest characters vallen me soms plots aan.

De bugs zijn inderdaad niet van de minste :sad:


Vreemd? in mijn 18 uur speelsessie ben ik nog maar één bug tegengekomen
en dat was dan nog in het begin. Freezes nooit gehad.. De delay van een
halve seconde (weapenswitch) vind ik mierenneuken :sleep:

Jerre Muesli

Legacy Member
glenn-computer zei:
De delay van een
halve seconde (weapenswitch) vind ik mierenneuken :sleep:

Sorry maar mierenneuken??? Elke keer u spel da hapert als ge ne weapon switch doet is NIET normaal en ZEER irritant. Dat zijn de basics bij een spel dat ge als shooter kunt spelen. Als daarin al dingen mis gaan dan moet ge aan de rest niet beginnen vind ik. :sop:
En 't is niet dat ge een halve seconde amper ziet... 't Is zelfs bijna ne volledige second

dr.salt

Legacy Member
volledig in u recht om daarover te klagen, het is schandalig dat ze deze game shippen met ZOVEEL bugs, zeker gezien er geen wijzigingen aangebracht zijn in de engine...

Wat met de mensen die geen inet aansluiting hebben, die zijn flink genegerd door zo'n spel aan te schaffen

ULTRAnumb

Legacy Member
ik vind gewoon al hacken frustrerend
of het eten, vroeger kon ik gewoon eten en hp krijgen
nu is alles wa eten is met regen -_-
maar da hacken maakt mij echt zot
de eerste keer is da direct in die BIOS en elke andere keer is dan al die command lines om in die BIOS te geraken
verspil zoveel tijd met da gehack dant ni normaal is
dus vlug in en uit switchen gaat nimeer -_-

Samus007

Legacy Member
dr.salt zei:
volledig in u recht om daarover te klagen, het is schandalig dat ze deze game shippen met ZOVEEL bugs, zeker gezien er geen wijzigingen aangebracht zijn in de engine...

Wat met de mensen die geen inet aansluiting hebben, die zijn flink genegerd door zo'n spel aan te schaffen

denk er hetzelfde over, met dezelfde engine als fallout3 moest dit echt wel bugvrij zijn, heb er nog geen tegengekomen in mijn 4 uurtjes maar het is me wel opgevallen dat fallout3 beter draaide op mijn systeem tov vegas ondanks kluit dezelfde engine.

En dat ik een retailversie koop en met instaleren begint het alles binnen te trekken via steam bevalt me helemaal ook niet echt ...

shadoom

Legacy Member
ULTRAnumb zei:
ik vind gewoon al hacken frustrerend
of het eten, vroeger kon ik gewoon eten en hp krijgen
nu is alles wa eten is met regen -_-
maar da hacken maakt mij echt zot
de eerste keer is da direct in die BIOS en elke andere keer is dan al die command lines om in die BIOS te geraken
verspil zoveel tijd met da gehack dant ni normaal is
dus vlug in en uit switchen gaat nimeer -_-
ik dacht van wel zenne
de euh .... R1 knop ofzoiets was het

glenn-computer

Legacy Member
Het is idd wel schandalig een game uitbrengen met vele bugs. Ik heb
in de tijd van fallout3 af en toe freezes gehad en bugjes die de kop opstaken.
Al bij al viel het nog best mee :)

Bij vegas dus nog maar één gevalletje gehad. Mss hier een paar oplossingen
maar of het helpt ik weet het niet!

1. mss staat er iets zwaar te draaien in de achtergrond van de XrossMediaBar
en beinvloed dat de game (niet zeker)

2. De game is terug herinstalleren, kan mss ook altijd helpen. (dit geld niet voor de mensen die al een flink stuk verder zitten;)

3. Heeft de ps3 wel genoeg verluchting aan beide kanten, staat er een hoop
rommel op, zit hij onder het stof.

4. Internet uitgeschakeld? normaal als het aan staat had ik geen probleem
met spelen. Met fallout 3 wel!

5. Geen van bovenstaande aangezien reviewers al een hoop bugs gemeld
hebben.

6. Een nieuwe playstation kopen en vragen aan de toonbank of ie wel
goed werkt met fnew vegas (flauwe grap hahaha)

Mijn eigen indruk van de game: heeft mss wat minder sfeer dan fallout 3 maar
vind het een pak moeilijker, aanpassingen die hier boven al genoemd werden
zoals t'nuttigen van voedsel dat health genereerd heb ik geen problemen mee.

Ik vind het een machtig spel en spijtig voor diegene die zoveel last hebben
van bugs :sad:

SpeedySpeedsUp

Legacy Member
Vrij :offtopic: maar weet iemand toevallig een high res foto staan van deze pic? Groter dan 1600 x 1300.

tb-303

Legacy Member
Net mijn eerste twee uurkes gespeelt, met de patch, nog geen enkele hapering of freeze.
En nog geen enkel grafische bug tegengekomen.(geen objecten die vast zitten en dergelijke).

Ik heb blijkbaar al altijd "wrede sjans" gehad, heb eigenlijk nog maar 1x een freeze gehad bij een spel op de bijna 3 jaar dat ik mijn ps3 heb. (40 gig model dan nog waar iedereen zo over klaagde, wel met 250 gig hd erin)

ULTRAnumb

Legacy Member
die mappers ginder hebben ook fun gehad met de noclip texture denkek -_-
kwil zo ne shortcut doen over een heuveltje waar ge gemakkelijk op kunt klimmen maar een onzichtbare barriere houd mij tegen
ook de buitenste randen van uw map kunt ge ni bereiken
dus die 2 centimeter dage ziet op uw map aan de rand zijn ni echt en kunt ge ni naartoe -_-

ballou007

Legacy Member
Cazadores zijn echt wel een pain in the ass.

Iemand tips om ze makkelijker te verslaan?

ULTRAnumb

Legacy Member
companion recruiten
ik heb Veronica en die kan zelfs great radscorpion met een slag verslaan
zit aan trade post 188

Jonas89

Legacy Member
ULTRAnumb zei:
companion recruiten
ik heb Veronica en die kan zelfs great radscorpion met een slag verslaan
zit aan trade post 188

Ik gebruik nu als companion Veronica en ED-E

Bij de missie: That Lucky Old Sun, heb ik precies iets stout gedaan want NCR is razend op mij :p :lol:

Mijn huidige kledij is die van Benny (heb die gekilled bij Caeser), beetje Mafia-achtig :)

Voor mensen die 'vast' zitten, dit is de bijbel van Fallout: New Vegas
Portal:Fallout: New Vegas - The Vault, the Fallout wiki - Fallout: New Vegas and more

Eatmydust

Legacy Member
Hier is het spel ook al een 3-tal keer volledig vastgelopen op zo'n 20 speeluren.
Het beeld hapert ook regelmatig ff en de graphics zijn ook niet echt super.
En je hoort dezelfde basis zinnetjes opnieuw en opnieuw bij de mensen die je tegenkomt.

Maar ik blijf het een geweldig spel vinden :niceone:

Wel zit ik met een glitch in de "Guess who I saw today" missie.

Doctor Henry is dus de test op Lily aan het uitvoeren, Lily is onzichtbaar en staat met die doc tegen de muur. Maar nu gebeurt er verder gewoon niets.
Zelfs na meerdere in game days blijven die 2 daar gewoon staan, conversatie is ook niet mogelijk. Er zijn blijkbaar nog mensen die last hebben van deze bug maar er schijnt geen oplossing te zijn.

ULTRAnumb

Legacy Member
spel begint mijn strot uit te hangen nu met die freezes
een keer zelfs is gwn mijne ps3 herstart
kwas aant rondlopen en ineens gewoon zwart scherm en ps3 login kwam erop

Eatmydust

Legacy Member
Er zou al 2 dagen een patch uit zijn die een deel vd probs oplost.
Ik heb hier echter nog niets van gezien?

XGN - Bethesda heeft patch voor Fallout: New Vegas uitgebracht - PlayStation 3 - Nieuws
Het lijkt er op dat Fallout: New Vegas dankzij de nieuwe patch weer 'bugvrij' wordt. Bethesda Softworks heeft vandaag deze patch uitgebracht voor de PlayStation 3 en Xbox 360.

Als je het spel opstart, zul je snel de melding krijgen dat het spel een nieuwe patch wil installeren. Zodra je dat doet, download het spel de patch en zorgt ervoor dat de game veel minder bugs dan voorheen bevat. Uitgever Bethesda heeft niet bekend gemaakt wat er precies veranderd is, maar volgens het bedrijf gaat het om maar liefst tweehonderd aanpassingen.

Heeft iemand hiervan een melding gekregen op zijn PS3?

Eatmydust

Legacy Member
Dan zal ik daar waarschijnlijk grandioos overgekeken hebben maar ik heb toch niets van een patch ofzo gezien. En met mijn internetverbinding zijn er geen problemen. Strange :confused:

Daarnet nog een "leuk" moment gehad... Na een hele tijd richting een nog onontdekte locatie te hebben gewandeld en een paar bloederige gevechten achter de rug te hebben stak ik plots vast in een rotsblok. De benen van mijn karakter waren gewoon verdwenen enkel zijn torso stak nog boven zo'n rotsblok uit en ik kon dus gewoon geen kant meer op.

En natuurlijk had ik al ff niet meer gesaved, helemaal opnieuw dus :doh:

Vraeck

Legacy Member
ik wil in geen geval die bugs goed gaan praten, maar ik vrees dat sommigen hier toch een ietwat misplaatst beeld hebben van hoeveel werk het wel is om een game van deze omvang goed te doen werken. Dit is niet zomaar enkele kleine probleempjes oplossen. Debugging is echt wel een monsterklus voor een game als deze. De variabelen zijn gewoon astronomisch hoog. Dergelijke games maken is ook gewoon verschrikkelijk moeilijk, dus wat verwijten gooien en op 1-2-3 een oplossing verwachten is echt niet realistisch. Voor mij vergallen die paar foutjes alvast de pret niet, ik heb nog geen game-breaking experiences gehad tot nu toe, evenmin in Fallout 3 waar ik rond de 100 uur speelde. Als het je echt zo stoort, wacht je misschien beter op verdere patches?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan