Archief - Fallout: New Vegas

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ULTRAnumb

Legacy Member
gewone versie is 49.90 euro in dreamland
khaddem besteld via collishop en twas een rooie prijs en toen ik hem ben gaan afhalen was hij nog meer gezakt in prijs wat ik alleen maar kan aanmoedigen

J.Brown

Legacy Member
ULTRAnumb zei:
gewone versie is 49.90 euro in dreamland
khaddem besteld via collishop en twas een rooie prijs en toen ik hem ben gaan afhalen was hij nog meer gezakt in prijs wat ik alleen maar kan aanmoedigen

ok merci. maandag ga ik erom. Fall out 3 heb ik grijs gespeeld.

Floris_

Legacy Member
Die Wild Wasteland trait heeft me toch al wat wtf momentjes gegeven. :p

Jonas89

Legacy Member
Kan iemand mij zeggen hoe je een companion recruit ???

edit: gevonden, ze noemt veronica :p

ULTRAnumb

Legacy Member
spel speelt wel goed eigelijk eens ge er echt in zit
maar het enige dat ik echt mis zijn random encounters
soms loop ik gwn rond en kom ik geen vijanden tegen

Ari Gold

Legacy Member
Is wel chill allemaal, het enige waar ik wat problemen mee heb is de moeilijkheidsgraad van de random beesten als je aan het roamen bent. I mean, een gast volledig in leather armor knal je met 2 headshots zn kop eraf, maar een coyote of een fucking wesp moet je 35 op knallen met een 9mm om er vanaf te zijn

ULTRAnumb

Legacy Member
Ari Gold zei:
Is wel chill allemaal, het enige waar ik wat problemen mee heb is de moeilijkheidsgraad van de random beesten als je aan het roamen bent. I mean, een gast volledig in leather armor knal je met 2 headshots zn kop eraf, maar een coyote of een fucking wesp moet je 35 op knallen met een 9mm om er vanaf te zijn

vooral die cazadors zijn een nachtmerrie
zus klaagde daar enorm over hoe ze haar altijd vermoorden

dr.salt

Legacy Member
Iemand die het gewaagd heeft in Hardcore mode te spelen vanaf het begin?

Ik ben aan het overwegen dit te doen vanaf dat ik hem gekocht heb :p De vorige fallout heb ik meer dan 200 uur in gestoken in men save en was het op het einde toch wat beu en het was allemaal wat te makkelijk

HyPnOTiZeR

Legacy Member
Wat ik raar vind is dat ik nu paar main quest gedaan heb, en als ik nu naar mijn current quest kijk is het al het laatste van het spel en heb 2 main quests overgeslagen.. :s

Floris_

Legacy Member
Ik ben compleet verslaafd aan fallout: New Vegas geworden. Save meeeeeeeeee!!!

Nighth4wkske

Legacy Member
dr.salt zei:
Iemand die het gewaagd heeft in Hardcore mode te spelen vanaf het begin?

Ik ben aan het overwegen dit te doen vanaf dat ik hem gekocht heb :p De vorige fallout heb ik meer dan 200 uur in gestoken in men save en was het op het einde toch wat beu en het was allemaal wat te makkelijk

Speel op hardcore ja, zoveel anders is dat niet hoor.. ge moet gewoon af en toe es iets drinken en eten, slapen.. en dat bullets gewicht hebben (tja gewoon ne keer meer naar de vendor he :D)

Maar dit maakt het survival-aspect veel realistischer imo

Xevven

Legacy Member
Voor hardcore:
  • De stimpacks healen over time en niet direct.
  • Rusten herstelt je HP niet
  • Crippeled limbs moet je healen met een doctor's bag of naar een doc gaan
  • Je hebt 3 nieuwe stats waar je rekening moet mee houden: Food, Sleep en H2O
  • Ammo heeft gewicht
  • Companions gaan dood ipv bewusteloos te vallen

SpeedySpeedsUp

Legacy Member
xev zei:
Voor hardcore:
  • De stimpacks healen over time en niet direct.
  • Rusten herstelt je HP niet
  • Crippeled limbs moet je healen met een doctor's bag of naar een doc gaan
  • Je hebt 3 nieuwe stats waar je rekening moet mee houden: Food, Sleep en H2O
  • Ammo heeft gewicht
  • Companions gaan dood ipv bewusteloos te vallen

Het meeste spreekt me wel aan, maar dat ammo gewicht heeft vind ik maar niets:sad:

dr.salt

Legacy Member
Uhu, dat maakt het allemaal mss iets TE zwaar?, vind het achterlijk dat je een volledige runtrhough gedaan moet hebben in hardcore voor de platinum trophy...

Bart Religion

Legacy Member
HyPnOTiZeR zei:
Hoe werkt die reloading bench ? snap daar gene bal van..

Daar kan je ammo met omvormen naar ammo van een ander soort. Afhankelijk van de benodigheden. Van shotgun shells kan je uiteraard niet zomaar 9mm kogels maken ofzo.

ULTRAnumb

Legacy Member
spel speelt wel lekker moetk zeggen qua vrijheid
heb al veel quests failed omdak voor een andere factie koos, oh well, das vrijheid
ik zit wel veel na te denken nu over welke factie de juiste keuze is, ik heb de neiging om voor de NCR te werken nu
ook die companions zijn wel fun vindk, die Veronica haar vuisten zijn echt wel mokkerstoten

maar die performance godverdomme
kmoest ene keer ne shootout gaan stoppen en mijne framerate was om van te wenen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan