Archief - Fallout: New Vegas

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jonas89

Legacy Member
Als je niet gewoon bent om Fallout te spelen (zoals ik) is het wel niet gemakkelijk.

Ik loop als een kieken zonder kop rond, weet zelf niet wat ik moet doen... (momenteel staat er niets op het radar'tje linksonder op (pijltje))

Zal een guide moeten kopen :wtf:

ULTRAnumb

Legacy Member
Jonas89 zei:
Als je niet gewoon bent om Fallout te spelen (zoals ik) is het wel niet gemakkelijk.

Ik loop als een kieken zonder kop rond, weet zelf niet wat ik moet doen...

Zal een guide moeten kopen :wtf:

i nostalgia'd and lost

dJeez

Legacy Member
Euh? Gewoon kijken op je PipBoy welke quests er zijn, er eentje uitpikken en dan de pijltjes op het kompas (en locaties op kaart) volgen is toch niet zo moeilijk? Of is dat anders in New Vegas misschien? :p

younglink zei:
En TheHut wil precies niet verzenden...
Daar staat de release nog op 22 oktober... Dus ga ik er van uit dat ze dan pas versturen.

tb-303

Legacy Member
dJeez zei:
Euh? Gewoon kijken op je PipBoy welke quests er zijn, er eentje uitpikken en dan de pijltjes op het kompas (en locaties op kaart) volgen is toch niet zo moeilijk? Of is dat anders in New Vegas misschien? :p


Daar staat de release nog op 22 oktober... Dus ga ik er van uit dat ze dan pas versturen.

Staat sinds deze morgen op dispatching... heb al gemerkt dat ze tegenwoordig niet meer op voorhand versturen.

KoOkiE

Legacy Member
gisterenavond klein uurtje gespeeld, I'm going to love this just like fallout 3 ^-^

zelfde feeling, zelfde sfeer, vinnet super!
idd zoals dJeez zegt kan je in je pipboy (tab toets) zien welke mogelijke quests je kan doen, indien je alle quests gedaan hebt die je tegenkwam moet je gewoon de wijde spelwereld intrekken en gaan verkennen, alle huizen binnengaan die je kan, alles afknallen dat op je afkomt, brol verzamelen, mensen pickpocketten, etc.. het is precies de bedoeling van het spel dat ze free roaming erg serieus hebben opgevat, profiteert er van :D

gisteren wel zo slim geweest om een hoop shotgunshells te ontmantelen perongeluk aan zo'n reload bench. opletten met de knoppen die je induwt aan dat ding haha

Jonas89

Legacy Member
vastloper nr. 1 is een feit :( freeze maar ingame muziek blijft spelen :s

dr.salt

Legacy Member
Jonas89 zei:
vastloper nr. 1 is een feit :( freeze maar ingame muziek blijft spelen :s

many more to come :p

als er iets is dagge moet leren als ge fallout speelt ist om de 5 minuten saven

Jonas89

Legacy Member
hupla, al 2 keer vastgelopen

edit: komaan man, t'is hier nu al 5 keer vastgelopen :(

KoOkiE

Legacy Member
das wel raar jonas, ik heb gisteren een uur aaneen gespeeld zonder freezes :s

daarnet es op het bethesda forum gaan zien, ik zou zeggen blijft daar weg als je geen spoilers wil lezen.. die mannen smijten daar met vanalles naar je kop die je eigenlijk zelf wil ontdekken in zowat elke topic.

Jonas89

Legacy Member
KoOkiE zei:
das wel raar jonas, ik heb gisteren een uur aaneen gespeeld zonder freezes :s

daarnet es op het bethesda forum gaan zien, ik zou zeggen blijft daar weg als je geen spoilers wil lezen.. die mannen smijten daar met vanalles naar je kop die je eigenlijk zelf wil ontdekken in zowat elke topic.

hier gisteren ook niets van freezes, en vandaag ineens een paar :(

ULTRAnumb

Legacy Member
qua performance heeft Obsidian niks verbeterd
framedrops, bugs, noem maar op
qua encounters int wasteland ist ook maar kalmpjes, denk dak ene raider vermoorde tussen twee outposts en twas nen afstand
gameplay is wel goed moetk toegeven

Yurf

Legacy Member
De gameplay zit goed, maar technisch lijkt het spel toch minder te zijn. Bij mij hapert het spel soms een seconde als ik gewoon in de wasteland rondloop.

Jonas89

Legacy Member
hier zijn de freezes gedaan (hopelijk :p)

spijtig dat je veel moet wandelen, en géén voertuigen zijn. want ik denk soms dat ik een wandel-game bezig ben :lol: (t'is mijn eerste fallout)

btw; de t-shirt die je krijgt bij GM (met pre-order) is zeer mooi moet ik zeggen :niceone:

ULTRAnumb

Legacy Member
Yurf zei:
De gameplay zit goed, maar technisch lijkt het spel toch minder te zijn. Bij mij hapert het spel soms een seconde als ik gewoon in de wasteland rondloop.

awel da heb ik ook voor eigelijk
stoch belachelijk da ze die engine ni een beetje kunnen tweaken

btw speelt gelle met die Wild Wasteland trait op of ni?

Yurf

Legacy Member
Ik heb die Wild Wasteland trait gekozen in het begin, maar nog niks speciaals tegengekomen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan