Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jonas89 zei:Als je niet gewoon bent om Fallout te spelen (zoals ik) is het wel niet gemakkelijk.
Ik loop als een kieken zonder kop rond, weet zelf niet wat ik moet doen...
Zal een guide moeten kopen![]()
Jonas89 zei:

Daar staat de release nog op 22 oktober... Dus ga ik er van uit dat ze dan pas versturen.younglink zei:En TheHut wil precies niet verzenden...
dJeez zei:Euh? Gewoon kijken op je PipBoy welke quests er zijn, er eentje uitpikken en dan de pijltjes op het kompas (en locaties op kaart) volgen is toch niet zo moeilijk? Of is dat anders in New Vegas misschien?
Daar staat de release nog op 22 oktober... Dus ga ik er van uit dat ze dan pas versturen.

tb-303 zei:Staat sinds deze morgen op dispatching... heb al gemerkt dat ze tegenwoordig niet meer op voorhand versturen.
Jonas89 zei:vastloper nr. 1 is een feitfreeze maar ingame muziek blijft spelen
![]()


KoOkiE zei:das wel raar jonas, ik heb gisteren een uur aaneen gespeeld zonder freezes
daarnet es op het bethesda forum gaan zien, ik zou zeggen blijft daar weg als je geen spoilers wil lezen.. die mannen smijten daar met vanalles naar je kop die je eigenlijk zelf wil ontdekken in zowat elke topic.

Yurf zei:De gameplay zit goed, maar technisch lijkt het spel toch minder te zijn. Bij mij hapert het spel soms een seconde als ik gewoon in de wasteland rondloop.