Archief - Fallout: New Vegas

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ULTRAnumb

Legacy Member
Holy Hand Grenades

Occurrence: locatie schrappen voor de gigglez, is a basement with a box of Holy Hand Grenades to utilize. There is a sign on the box that reads "Holy Hand Grenades. Pull pin, count to five [scratched out]... 3, and throw."

Jerre Muesli

Legacy Member
Krijg je iets extra als het spel de originele Fallout3 op je ps vindt?

Dan dank ik maar aan +100.000 punten als in Uncharted2

ULTRAnumb

Legacy Member
nope
wel jammer
kon ik maar uiterlijk van char gewoon overzette want ik ben ni goe in customizen en die presets zijn OERLELIJK

HyPnOTiZeR

Legacy Member
Ik vind moeilijk quests, ik heb er al een deel gedaan, maar nu zit ik al aan de zijkant van New Vegas (vind de ingang nie :p) en ben nog maar level 4 :D Kan wel verderdoen aan main quest, maar ik geraak er niet want ge komt altijd ergens terecht waar er serieus sterke monsters zitten, soort dinosaurus, zaten in F3 ook, moeilijk te killen !

eurowarriors

Legacy Member
Ben een beetje aant twijfelen om deze te kopen. Ik heb Fallout 3 wel grijsgespeeld (wel op de PC), nu wil ik hem liefst op de PS3 maar ik hoor veel mensen klagen over technische fouten etc. Zou ik hem nu al kopen?

Den_John

Legacy Member
The next time the player pops in Fallout: New Vegas on either the Xbox 360 or PlayStation 3, a new title update will be prompted for players to download.

The title update that is now available fixes a lot of things that causes the lock ups on the console. In addition to the fixes, Bethesda also patched up the infinity caps glitch that allows the player to get a lot of caps from the vendors in the game.

For players who still wants to take advantage of the Caps Glitch, simply clear the cache and the title update will be deleted from the hard drive. Once deleted, don’t update the game.

Borri

Legacy Member
Niet voor de laadtijden dus.. :sop:
Op den duur wordt het wel zeer vervelend altijd die te lange laadtijden als je een huisje binnengaat.

Floris_

Legacy Member
eurowarriors zei:
Ben een beetje aant twijfelen om deze te kopen. Ik heb Fallout 3 wel grijsgespeeld (wel op de PC), nu wil ik hem liefst op de PS3 maar ik hoor veel mensen klagen over technische fouten etc. Zou ik hem nu al kopen?

Meestal brengt Bethesda redelijk snel patches uit, dus zo'n groot probleem zal het niet zijn.

Jerre Muesli

Legacy Member
Dat het spel nog steeds geplaagd gaat met vele bugs, lange laadtijden, houterige animaties en graphics van 6 jaar geleden en dat het desondanks nog een gemiddelde krijgt van 8.5 op reviews toont toch echt wel de klasse aan van het spel hè :D

Moloch

Legacy Member
als ge denkt dat giant radscorpions de grootste scorpions zijn die er rondlopen, think again :p gisteren onderstaande fucker tegengekomen

Radscorpion Queen :eek:

Adrei

Legacy Member
eurowarriors zei:
Ben een beetje aant twijfelen om deze te kopen. Ik heb Fallout 3 wel grijsgespeeld (wel op de PC), nu wil ik hem liefst op de PS3 maar ik hoor veel mensen klagen over technische fouten etc. Zou ik hem nu al kopen?
Bwaja, als Fallout 3 u beviel waarom niet? Ik heb het ook op PC gespeeld, weliswaar met very low graphics en ik heb enorm genoten van het verhaal. Lag of niet, het deert me niet .. want de gameplay is TOP! En waar vind je nog bijna toffe shooters die u heel lang kunnen bezighouden, FO3 was trouwens mijn 1ste RPG die ik heb kunnen uitspelen zonder tegenzin ofzo, terwijl ik amper van RPG's wil weten.

Ik ga hem straks halen, wordt dubbel genieten aangezien ik nu van mooie GFX's kan genieten. :p

Li1quid

Legacy Member
Adrei zei:
Bwaja, als Fallout 3 u beviel waarom niet? Ik heb het ook op PC gespeeld, weliswaar met very low graphics en ik heb enorm genoten van het verhaal. Lag of niet, het deert me niet .. want de gameplay is TOP! En waar vind je nog bijna toffe shooters die u heel lang kunnen bezighouden, FO3 was trouwens mijn 1ste RPG die ik heb kunnen uitspelen zonder tegenzin ofzo, terwijl ik amper van RPG's wil weten.

Ik ga hem straks halen, wordt dubbel genieten aangezien ik nu van mooie GFX's kan genieten. :p

Nu niet overdrijven he :p

ULTRAnumb

Legacy Member
ik denk dak die patch al heb
ironisch genoeg freezede ik deze morgend toch

eurowarriors

Legacy Member
Ik ga het halen, gewoon omdat ik Fallout 3 zo plezant vond :p Ze zullen wel snel een patch uitbrengen en zo erg zal het nu ook wel niet zijn met die lag, anders krijgt het spel toch geen gemiddelde van 8.5 based on reviews. :)

Bart Religion

Legacy Member
x4xk3 zei:
Dat het spel nog steeds geplaagd gaat met vele bugs, lange laadtijden, houterige animaties en graphics van 6 jaar geleden en dat het desondanks nog een gemiddelde krijgt van 8.5 op reviews toont toch echt wel de klasse aan van het spel hè :D

Wat aan de lage kant vind ik dat. Had minstens 90 moeten zijn. Boeien dat de graphics wat minder zijn.

HyPnOTiZeR

Legacy Member
Kan iemand mij uitleggen hoe die Reloading Bench werkt ? :s Ik zat maar vanal te kiezen en daarna merkte ik pas dat ik in mijn goede wapens bijna geen ammo meer had.. :s

J.Brown

Legacy Member
Iemand die weet aan hoeveel € hij staat in Media Markt/ Dreamland? ty
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan