Archief - Early Access - Times & Dates -

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Necrolite

Legacy Member
Dhene zei:
Hoe kan da nu:

07.28.2011Star Wars™: The Old Republic™ Standard Edition Pre-Order

nog niets gekregen :(

Same here :( 07.28.2011 Star Wars™: The Old Republic™ Digital Deluxe Edition Pre-Order

launcher al herstart en alles :(

Orodreth

Legacy Member
Blijkbaar komt er nog een wave, ze hebben er al 3 gedaan en een bonus wave. Nu moet de vierde komen, die zal voor rond deze tijd zijn denk ik als ik juist ben)

Dhene

Legacy Member
Update: Wave 5 - the final wave for today - was sent at approx 1:30PM CST.

Er komt dus niets meer vandaag :(

dr.lee

Legacy Member
Glaeden zei:
gaan ze een onderscheid maken tsn standard edition en CE's voor die early access want da zou belachelijk zijn imo

Nee, er zijn al genoeg berichten op swtor forum van mensen met CE die pas in augustus en later geredeemed hebben en die nog geen invite hebben. Puur datum dus. Wrom ik er nu wel bij ben en iemand van 28/07 niet weet'k nie :s

Glaeden

Legacy Member
dr.lee zei:
Nee, er zijn al genoeg berichten op swtor forum van mensen met CE die pas in augustus en later geredeemed hebben en die nog geen invite hebben. Puur datum dus. Wrom ik er nu wel bij ben en iemand van 28/07 niet weet'k nie :s

pfff, ben toch wat teleurgesteld :P achja.. dagje extra wachten zekers..

Batiatus

Legacy Member
Glaeden zei:
gaan ze een onderscheid maken tsn standard edition en CE's voor die early access want da zou belachelijk zijn imo

Ik hoop van niet, zou echt oneerlijk zijn imo.

Dhene

Legacy Member
The Old Republic@SWTOR

The final wave of emails have been sent. We will be sending another wave tomorrow starting at 8am CST.

15u00 morgen dus :(

Antverpia

Legacy Member
Dhene zei:
The Old Republic@SWTOR

The final wave of emails have been sent. We will be sending another wave tomorrow starting at 8am CST.

15u00 morgen dus :(


Ben er weer niet bij

Pfff, klote nieuws.

-goro-

Legacy Member
21/7 en heb kunnen spelen om kwart na 1 deze middag.
kameraad heeft 04/08 en zit er nog niet bij.

Timoca

Legacy Member
Ik hoop da ik er toch zeker dit weekend in kan...
Heb men code geredeemed op 04/12/2011...

MassiveD

Legacy Member
Collector's edition code redeemed den 28/07 en nog nix nada mail -.-

SHIGSY

Legacy Member
Vreemd genoeg is het spannende er wat af. Ik wil nog altijd Early Acces maar het prikt niet zo hard meer. Schuld van Skyrim & Beta en weten dat mijn maand verlof er aan zit te komen. :p

byter

Legacy Member
Timoca zei:
Ik hoop da ik er toch zeker dit weekend in kan...
Heb men code geredeemed op 04/12/2011...

Ongeveer in dezelfde situatie en ik hoop ook voor dit weekend. In ieder geval verwacht ik zeker niet voor het weekend.

Augustus waren er redelijk wat pre-orders en als nu juli nog niet afgewerkt zullen ze toch in de volgende waves de aantallen moeten verhogen.

http://i.imgur.com/TqjEx.jpg

ToasT

Legacy Member
Ik hoop toch dat ik morgenavond online kan, morgen laatste werkdag voor deze week :)

Sharky

Legacy Member
Khad mezelf nog zo voorgenomen om niet te gaan nerdragen, maar het scheelt niet veel meer...

Ik ben dat wachten kotsbeu, eerst met de beta, nu met die early access, wat zal het volgende zijn????

Enorme queues de 20ste ! ?

Kzweeret

d-loc

Legacy Member
Dat ze toch eindelijk eens duidelijk maken wie wanneer invite worden ffs.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan