Archief - Early Access - Times & Dates -

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Necrolite

Legacy Member
Chronic zei:
kzou denke vanaf 13u zoals gistere? bron?


@SWTOR
The Old Republic
The final wave of emails have been sent. We will be sending another wave tomorrow starting at 8am CST.

is bij mijn weten 3uur CET dacht ik.

Glaeden

Legacy Member
noccy zei:
https://twitter.com/#!/Rockjaw/status/146705008350609408
@Rockjaw please reply to this: I preordered from game and i got a pre order box however the bad news is i used it on the 5/12/11 =(
Stephen Reid
@snatat123 You'll still get Early Game Access; at least a day.

Dus waarschijnlijk maar 1 dag Early access voor de late preorders :/

en iets leukers :
Francis is Upset about No Early Access to Star Wars the Old Republic - YouTube

als ik zo ooit ga reageren om ergens niet binnen te geraken met een game, shoot me...

Granaatappel

Legacy Member
Die francis is een troll die heeft al meerdere van die filmpjes gemaakt voor de grap

Ullewupper

Legacy Member
mijn code is geregistreerd op 4 augustus. Hopelijk laten die pipo's van bioware me vandaag spelen

Varathx

Legacy Member
Aynix zei:
mijn code is geregistreerd op 4 augustus. Hopelijk laten die pipo's van bioware me vandaag spelen

Idem :)
ik dacht op 13/8 geregistreerd, hopend op goed nieuws als ik straks thuiskom !

FalconGX

Legacy Member
zurri zei:
wanneer ligt ie nu hier in wibkels,? op gamemania site staat morgen

Jup en dan kunt ge het al installeren. Ge zult wel moeten wachten tot de 20e vooraleer ge kunt inloggen en spelen.

Xylan

Legacy Member
Eerlijk gezegd denk ik de mensen die het morgen bv in de winkel gaan halen zullen wel al vroeger aan de slag kunnen dan 20 december.

ChunWai.

Legacy Member

D.li

Legacy Member
Illani zei:
Eerlijk gezegd denk ik de mensen die het morgen bv in de winkel gaan halen zullen wel al vroeger aan de slag kunnen dan 20 december.

Ik hoop echt van niet. Zou ook totaal nonsens, achterlijk en oneerlijk zijn?

Waarom zouden wij de moeite doen om te pre-orderen, om vroeger te kunnen spelen, als een ander onnozel schaap het gewoon in de winkel kan gaan halen, en OOK vroeger mag spelen... no way

Pre-order vandaag, en je kan nog 2 dagen op voorhand spelen, gaat het spel halen de 15e, en ge moogt de 20e beginnen...

Anders heeft Bioware mooi afgedaan met een overgroot deel van hun publiek...

ChunWai.

Legacy Member
Dus, laat me het ff duidelijk maken:p Als gij in juli hebt gepre-orderd, wat betekent dat ge gisteren of vandaag toegang krijgt en al dagen op voorhand kunt spelen. Gaat ge het erg vinden als er 3 dagen later ineens mensen binnenkomen die het morgen aankopen in de winkel? (Terwijl ge toch al 3-4 dagen aant spelen bent) Veel plezier dan.....

Ullewupper

Legacy Member
Ik voel me nu al keihard in m'n reet genaaid door bioware aangezien ik gisteren nog niet mocht spelen. Het zou inderdaad oneerlijk zijn moesten zij die het morgen kopen al vroeger mogen beginnen.

Antverpia

Legacy Member
Illani zei:
Eerlijk gezegd denk ik de mensen die het morgen bv in de winkel gaan halen zullen wel al vroeger aan de slag kunnen dan 20 december.

Dit zal niet het geval zijn.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan