Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
RazorBlade0075 zei:Hoe zit het eigenlijk met de effectieve pre-orders, GM krijgt de 15de zijn pre-orders binnen, ik heb de game ge-pre ordered zal ik dan effectief kunnen spelen op donderdag?
tijgerke zei:Neen. Early Access loopt tot de 20ste. Je zal pas kunnen spelen vanaf 20/12.
RazorBlade0075 zei:Ik heb de game pre-ordered ik denk toch wel dat ik vroeger binnen mag....early access was toch voor degene die pre-ordered hebben?
Timoca zei:jah gij moogd mee dien als gij een early acces code meekrijgt en als ge die ni meekrijgt gade tot den 20ste moeten wachten.
Drokz zei:Ben er nog ni goe uit hoe de mails worden verstuurd. Veel mensen die dezelfde dag als ik hun code hebben ingeven (30/07) en die wel een mailtje hebben gekregen. Ohja, morgen meer geluk. Zal op die paar daagjes niet schelen.
En voor de mensen die op hoogte willen blijven van de waves raad ik aan om Swtor "leuk" te vinden op facebook. Beste manier om op de hoogte te blijven.

Goeie post, ik heb toch wel de indruk dat ze puur netwerk technisch alvast zeer goed weten waarmee ze bezig zijn bij Bioware.byter zei:
Reverz zei:Also: omg @ al die mensen die nog steeds lijken te denken dat ze kunnen beginnen spelen van het moment dat ze hun retail copy hebben... retail codes worden pas op 20 december geactiveerd, dat zou nu toch al duidelijk moeten zijn ondertussen.

Bruno001 zei:Nog geen mail![]()