Archief - Early Access - Times & Dates -

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Inspector Monkfish

Legacy Member
Ik zit er al bij. Ik heb ongeveer gelijk besteld met Necrolite. Raar systeem.

Skipze

Legacy Member
CE Edition redeemed op 28.07 en er ni bij van den eersten dag? ffs ze echt

Levicious

Legacy Member
Gelukkig kan ik niet teleurgesteld worden want heb pas paar weken geleden gepre orderd... Hoe sneller ik em heb hoe beter :p

Nielskeuh

Legacy Member
Lijkt mij ook wel zeer logisch wat hij daar zegt...

Alleen het wachten duurt dan ook zoo lang

Gentei

Legacy Member
Hoe zit het eigenlijk met de effectieve pre-orders, GM krijgt de 15de zijn pre-orders binnen, ik heb de game ge-pre ordered zal ik dan effectief kunnen spelen op donderdag?

tijgerke

Legacy Member
RazorBlade0075 zei:
Hoe zit het eigenlijk met de effectieve pre-orders, GM krijgt de 15de zijn pre-orders binnen, ik heb de game ge-pre ordered zal ik dan effectief kunnen spelen op donderdag?

Neen. Early Access loopt tot de 20ste. Je zal pas kunnen spelen vanaf 20/12.

Gentei

Legacy Member
tijgerke zei:
Neen. Early Access loopt tot de 20ste. Je zal pas kunnen spelen vanaf 20/12.

Ik heb de game pre-ordered ik denk toch wel dat ik vroeger binnen mag....early access was toch voor degene die pre-ordered hebben?

Timoca

Legacy Member
RazorBlade0075 zei:
Ik heb de game pre-ordered ik denk toch wel dat ik vroeger binnen mag....early access was toch voor degene die pre-ordered hebben?

jah gij moogd mee dien als gij een early acces code meekrijgt en als ge die ni meekrijgt gade tot den 20ste moeten wachten.

Drokz

Legacy Member
Ben er nog ni goe uit hoe de mails worden verstuurd. Veel mensen die dezelfde dag als ik hun code hebben ingeven (30/07) en die wel een mailtje hebben gekregen. Ohja, morgen meer geluk. Zal op die paar daagjes niet schelen.
En voor de mensen die op hoogte willen blijven van de waves raad ik aan om Swtor "leuk" te vinden op facebook. Beste manier om op de hoogte te blijven.

Gentei

Legacy Member
Timoca zei:
jah gij moogd mee dien als gij een early acces code meekrijgt en als ge die ni meekrijgt gade tot den 20ste moeten wachten.

ik heb mijn access code al een paar maanden geleden geredeemed lol....

Jersy

Legacy Member
Drokz zei:
Ben er nog ni goe uit hoe de mails worden verstuurd. Veel mensen die dezelfde dag als ik hun code hebben ingeven (30/07) en die wel een mailtje hebben gekregen. Ohja, morgen meer geluk. Zal op die paar daagjes niet schelen.
En voor de mensen die op hoogte willen blijven van de waves raad ik aan om Swtor "leuk" te vinden op facebook. Beste manier om op de hoogte te blijven.

morgen zal je de uwen wel krijgen eh, als ze morgen aan augustus gaan beginnen en meer mensen dan vandaag invite, zal het wel lukken voor jou

ik hoop nog altijd op het weekend voor mij (half november ingegeven)

tijgerke

Legacy Member
@Razorblade: Dan zal je wel voor de 20ste kunnen spelen. Maar in je eerste vraag vroeg je of je de 15de kon spelen, dat hangt van hun invite waves af en wanneer je je code ingegeven hebt op de website. :p

Het is niet omdat je de 15de naar GM gaat voor de retail versie dat je dan ook meteen vanaf dan kan spelen, die code is pas geldig vanaf 20/12.

Reverz

Legacy Member
byter zei:
Goeie post, ik heb toch wel de indruk dat ze puur netwerk technisch alvast zeer goed weten waarmee ze bezig zijn bij Bioware.
Het rollout process lijkt ook vlot te lopen precies, anders zouden ze niet zomaar een extra wave invites uitgestuurd hebben vandaag.

Ik snap de frustratie van de velen die in juli hun pre-order geplaatst hebben en geen invite gehad hebben wel maar seriously... van 1 dag meer ga je niet dood. Morgen krijg je die invite sowieso toch.
Waarschijnlijk zijn er die 3 dagen in juli meer pre-orders geplaatst dan de 3 maanden daarna. Ook zullen die pre-orders veel te maken hebben met de guild rollout, ze gaan willen vermijden dat alle spelers van 1 server al invites krijgen terwijl een andere server volledig leeg blijft vandaag bij wijze van spreken. Zal dus hoofdzakelijk wel met spreiding van spelers te maken hebben en met teveel pre-orders in juli om iedereen der op 1 dag op de krijgen.

Ik denk dat veel mensen ofwel in juli een pre-order geplaatst hebben of dat nu pas de laatste paar weken gedaan hebben eigenlijk. Eens de juli invites gedaan zijn zullen ze snel aan september/oktober/begin november zitten verwacht ik.

Also: omg @ al die mensen die nog steeds lijken te denken dat ze kunnen beginnen spelen van het moment dat ze hun retail copy hebben... retail codes worden pas op 20 december geactiveerd, dat zou nu toch al duidelijk moeten zijn ondertussen.

FalconGX

Legacy Member
Reverz zei:
Also: omg @ al die mensen die nog steeds lijken te denken dat ze kunnen beginnen spelen van het moment dat ze hun retail copy hebben... retail codes worden pas op 20 december geactiveerd, dat zou nu toch al duidelijk moeten zijn ondertussen.

Wel lachen als je er dan aan denkt dat die mensen nog 5 dagen zullen mogen wachten met het spel in hun handen. Dus nu nog 1-2 dagskes wachte is zo erg nog niet :p

maccie

Legacy Member
vandaag toch hopelijk mijn mail ... 2/08 mijn CE preorder geregistreerd. Mijn normal account heeft mail al gehad (preorder: 21/07)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan