D.li
Legacy Member
Hey jongens,
In plaats van verscheidene topics te spammen met IK BEN BINNEN!!!!
Laat ons het op deze thread houden.
Vermeld hier je Pre-order date, en het uur dat je de mail ontvangen hebt
Zo is deze thread ook makkelijk bij te houden, en te sluiten na de 20e.
Voorbeeld:
Code Redeem Date: 99 augustus
Time in: 13.30u
Lez get rollin...
In plaats van verscheidene topics te spammen met IK BEN BINNEN!!!!
Laat ons het op deze thread houden.
Vermeld hier je Pre-order date, en het uur dat je de mail ontvangen hebt

Zo is deze thread ook makkelijk bij te houden, en te sluiten na de 20e.
Voorbeeld:
Code Redeem Date: 99 augustus
Time in: 13.30u
Lez get rollin...




