Archief - Early Access - Times & Dates -

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

d-loc

Legacy Member
Ik zat onlangs op zijn stream. Hij liet zien wat hij verdiende aan zijn streams de afgelopen maanden. Maart ergens wat 0.80 cent. Vorige 2 maanden 3.5k - 5k en hij zou december 8k verdienen.

d-loc

Legacy Member
Dat zal wel met hits en views te maken hebben. 1% die daar op zit heeft een premium account of whatever die enkele dollars kosten.

Dhene

Legacy Member
Vandaag zullen alleen de mensen die in juli geredeemed hebben, spelen, gok ik.

dr.lee

Legacy Member
Eerste waves gaan naar de grote aantallen spelers die op de eerste dag gepreorderd hebben. 29/07 heb ik en verwacht laat deze avond / morgen voormiddag een invite. Nuja, morgen kan ik tot 's avonds niet gamen dus hoop echt dat het vandaag nog sneller kan.

dr.lee

Legacy Member
Eld0 zei:
1 dag per uur heb ik ergens gelezen op de swtor forums

Zo werkt het niet, sommige dagen waren enorme pieken, andere dagen zeer weinig redeems. Hangt van #redeems van een bepaalde periode af hoe snel ze vooruit gaan. Vandaag zal voornamelijk eerste dagen zijn omdat toen enorm veel pre-orders werden geplaatst. Dan zal het ineens per week (ofzo) gaan en wanneer ze aan de dag komen dat de official launchdate werd meegedeeld en eerste grote beta-weekend er waren zal het terug trager gaan.

Quecera

Legacy Member
d-loc zei:
Ik zat onlangs op zijn stream. Hij liet zien wat hij verdiende aan zijn streams de afgelopen maanden. Maart ergens wat 0.80 cent. Vorige 2 maanden 3.5k - 5k en hij zou december 8k verdienen.

Onmogelijk, heb zelf gestreamed,wel niet lang maar toch een dikke 3 maand, als League of Legends speler, je verdient 1 cent per viewer per commercial en je hebt 20.000 viewers nodig op je stream om ervan te kunnen leven. Er was maar 1 speler die dit had, HotShotGG uit amerika, degene met 10k viewers moesten nog steeds gaan werken hoor anders kom je zeker niet toe, en die towelie heeft pakken minder dan eender welke LoL stream :) (ik had wel maar 30-40 streamers @ 1600+ ELO xD)

En idd, de Sele verdient meer dan die 'Towelie van 150kg'

http://s3.amazonaws.com/giles/towelie_091208/towelie_bong.jpg

Nog iets wat zo typisch is. Een mail krijgen van WoW voor 7 gratis dagen, dat is tot nu toe bij elke MMORPG Release zo geweest, altijd in de gaten gehouden

d-loc

Legacy Member
Quecera zei:
Onmogelijk, heb zelf gestreamed,wel niet lang maar toch een dikke 3 maand, als League of Legends speler, je verdient 1 cent per viewer per commercial en je hebt 20.000 viewers nodig op je stream om ervan te kunnen leven. Er was maar 1 speler die dit had, HotShotGG uit amerika, degene met 10k viewers moesten nog steeds gaan werken hoor anders kom je zeker niet toe, en die towelie heeft pakken minder dan eender welke LoL stream :) (ik had wel maar 30-40 streamers @ 1600+ ELO xD)

En idd, de Sele verdient meer dan die 'Towelie van 150kg'

http://s3.amazonaws.com/giles/towelie_091208/towelie_bong.jpg

Dus hoe verklaart gij die getallen dan?

Quecera

Legacy Member
d-loc zei:
Dus hoe verklaart gij die getallen dan?

Na 2 jaar informatie te weten hoeveel elke LoL speler krijgt na te streamen is dit gewoon vrij duidelijk dat het bullshit is ... heb echt zelf veel opzoekingswerk gedaan vooraleer ik daaraan begon hoor, 20k vaste viewers heb je alvast nodig die je dagelijks komen bekijken. Het zullen eerder de sponsors zijn ofzo van hem die het verschil maken. Als je paar duizenden euro's per maand wilt door te streamen, zijt maar zeker dat je dan de nr #1 moet zijn in het spel

d-loc

Legacy Member
Quecera zei:
Na 2 jaar informatie te weten hoeveel elke LoL speler krijgt na te streamen is dit gewoon vrij duidelijk dat het bullshit is ... heb echt zelf veel opzoekingswerk gedaan vooraleer ik daaraan begon hoor, 20k vaste viewers heb je alvast nodig die je dagelijks komen bekijken. Het zullen eerder de sponsors zijn ofzo van hem die het verschil maken

Ik stel uw informatie niet in twijfel :), maar ik vraag me dan af waar die duizenden dollars vandaan komen.
Want hij was ingelogd op een of andere account, herinner me nu niet als het twitch was of niet, en daar stonden zijn inkomen van de voorbije maanden.
Stel dat het nog in combinatie is met youtube/TGN dan komt het er nog op neer dat hij duizenden dollars verdiend op zijn stomme kop te laten zien :).

Bar-Bar Slinks

Legacy Member
Zou zalig zijn moest m'n account rond 22u geactiveerd worden. Net na werk swtor spelen :o

xalan

Legacy Member
Ik heb inderdaad ook die getallen reeds gezien tijdens zijn streams .. he likes to show off.

kaneda

Legacy Member
Geen mail ontvangen, wel access :D

Preorder date 22/07

have fun peeps

Quecera

Legacy Member
Smokey_3800 zei:
Naast dat oogje staat dat hij 5,405,691 viewers heeft?

Unique viewers, "hits" of werkelijk 5 miljoen die op hetzelfde moment kijken? :o Dan zou dit puur zijn omdat iedereen wacht op de headlaunch en hij kan spelen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan