sele
Legacy Member
d-loc zei:Met die duizenden dollars die hij verdient om zijn irritante kop te laten zien zijn jullie de sullen.
ik verdien duizende euros nah

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
d-loc zei:Met die duizenden dollars die hij verdient om zijn irritante kop te laten zien zijn jullie de sullen.

sele zei:wie betaald er om dienen te zien?
Eld0 zei:1 dag per uur heb ik ergens gelezen op de swtor forums
d-loc zei:Ik zat onlangs op zijn stream. Hij liet zien wat hij verdiende aan zijn streams de afgelopen maanden. Maart ergens wat 0.80 cent. Vorige 2 maanden 3.5k - 5k en hij zou december 8k verdienen.
(ik had wel maar 30-40 streamers @ 1600+ ELO xD)Quecera zei:Onmogelijk, heb zelf gestreamed,wel niet lang maar toch een dikke 3 maand, als League of Legends speler, je verdient 1 cent per viewer per commercial en je hebt 20.000 viewers nodig op je stream om ervan te kunnen leven. Er was maar 1 speler die dit had, HotShotGG uit amerika, degene met 10k viewers moesten nog steeds gaan werken hoor anders kom je zeker niet toe, en die towelie heeft pakken minder dan eender welke LoL stream(ik had wel maar 30-40 streamers @ 1600+ ELO xD)
En idd, de Sele verdient meer dan die 'Towelie van 150kg'
http://s3.amazonaws.com/giles/towelie_091208/towelie_bong.jpg
d-loc zei:Dus hoe verklaart gij die getallen dan?
Quecera zei:Na 2 jaar informatie te weten hoeveel elke LoL speler krijgt na te streamen is dit gewoon vrij duidelijk dat het bullshit is ... heb echt zelf veel opzoekingswerk gedaan vooraleer ik daaraan begon hoor, 20k vaste viewers heb je alvast nodig die je dagelijks komen bekijken. Het zullen eerder de sponsors zijn ofzo van hem die het verschil maken
, maar ik vraag me dan af waar die duizenden dollars vandaan komen.
.Smokey_3800 zei:Naast dat oogje staat dat hij 5,405,691 viewers heeft?
Dan zou dit puur zijn omdat iedereen wacht op de headlaunch en hij kan spelen 