Archief - Early Access - Times & Dates -

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Quecera

Legacy Member
sele zei:
uw datum is omgekeerd niet?8januari?not possible i tzinks

Zal wss een andere Origin client zijn waar de maand & dag omgekeerd staan.

Voor degene die nog gehoopt hadden om vandaag te kunnen spelen:

#SWTOR Twitter

SWTOR The Old Republic
Don't worry, there are still more invites coming today! We will announce when the next wave is sent.
27 minuten geleden

PsyKoMaN

Legacy Member
d-loc zei:
Amerikaans tijdsnotatie ja, August 1st 2011.

Inderdaad ja ;)
Hopelijk zo vlug mogelijk Early Access aangezien ik toch nog tot het einde van het jaar thuis zit met een gebroken arm/schouder. Die nu al voldoende genezen is om toch een beetje te kunnen spelen! :D

Glaeden

Legacy Member
SWTOR The Old Republic
Another batch of emails has gone out. Good news, this one was a bonus wave, we still have one more to go today!

Jersy

Legacy Member
grrr
en dan krijg ik nog van die tease mails


Van: ShopTo Star Wars The Old Republic! [mailto:[email protected]]
Verzonden: dinsdag 13 december 2011 18:50
Aan:
Onderwerp: Use The Force - Star Wars The Old Republic - Shipping NOW!

kdacht al early access, maar niet dus

dr.lee

Legacy Member
Ik ook net een mail van bioware gekregen, was om te melden dat ik een inbox message had gekregen op hun forum.... F UUUUUUUUUUUUUUUUUUUU ik al blij omdat ik dacht da'k erbij was :'(

btw: die 'bonus' wave is ook zo'n crap. Nu je weet dat er misschien een bonus wave komt ben je nog niet gerust, zelfs na de 4e wave :p

?therapy?

Legacy Member
:lol:
Herken het! Ik dacht ook eventjes dat ik een mail zag van swtor (wat wel verbazend zou zijn aangezien ik maar vorige week mijn code heb ingegeven) direct al blij om dan de teleurstelling vast te stellen. :p

Nuja, morgen of overmorgen. :) Zolang ik vrijdag maar kan spelen is het goed voor mij

Dhene

Legacy Member
Nadat ze zeggen dat ze de waves verzonden hebben gewoon uw launcher openen en kijken als ge op play kunt drukken e, is sneller of wachten op een mail...

tb-303

Legacy Member
dr.lee zei:
Ik ook net een mail van bioware gekregen, was om te melden dat ik een inbox message had gekregen op hun forum.... F UUUUUUUUUUUUUUUUUUUU ik al blij omdat ik dacht da'k erbij was :'(

btw: die 'bonus' wave is ook zo'n crap. Nu je weet dat er misschien een bonus wave komt ben je nog niet gerust, zelfs na de 4e wave :p

Zal ik vragen dat ze hun mods bannen... ... ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan