Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad 4 waves vandaag, laatste was een uur geleden. Tenzij ze ook vandaag nog een bonus wave gaan doen zoals gisteren maar ik denk van niet.Acidbaron zei:Geen medeling van nog ene, 4 was oorspronkelijk aangekondigd dus op moment ziet het er na uit van niet.
tis idd veel beter om iedereen tegelijk toegang te geven en de servers te doen crashen, dan kunde hier ook weer komen whinendiknmuis zei:sowieso een *vrouelijke geslachts dingen*
ik heb nog nooit zo'n early acces geweten, echt lame en mensen int zak zetn, o nee wacht ea zit er voor iets tss,.....
DeViL-M4N zei:tis idd veel beter om iedereen tegelijk toegang te geven en de servers te doen crashen, dan kunde hier ook weer komen whinen

ja alle begrip, maar als ge nu 5maand geleden of vorige week 5€ betaald heb voor.....?therapy? zei:Normaal
Normaal is dat met de andere systemen elke launch al ontzettend hard zoog omdat de servers die immense load die er opeens binnenkomt niet kunnen slikken.
Of dan heb je iets wat ze progressie noemen, een ander idee, om de launch vlotter te laten verlopen ( wat nu dus blijkbaar goed lukt).
DeViL-M4N zei:tis idd veel beter om iedereen tegelijk toegang te geven en de servers te doen crashen, dan kunde hier ook weer komen whinen

diknmuis zei:ja alle begrip, maar als ge nu 5maand geleden of vorige week 5€ betaald heb voor.....
soit mij kan het nie schelen maar ik denk dat sommige mensen toch op hun ...... zijn
aGeaL zei:ze hebben gezegd een early acces UP TO five days, en ze zijn zelfs al vroeger begonnen, dus waarom dat gij hier zo loopt te neuten snap ik niet ze
Kowlier zei:mss een domme vraag, maar heb je origin nodig om swtor te spelen? sinds hun eula debacle heb ik die bocht gezellig uninstalled.
diknmuis zei:goh ik neut mss, nee ik vind het gewoon een domme affaire, de laucnh gaat mss vlotter verlopen maar wat hebt ge daar aan als ge geproederd hebt en er niet bij zijt, als ik zondag kan beginnen ben ik content, soit ....
iedere mmo laucnh di ik meegemaakt heb was met ea van zoveel dagen/uren mists preoder maar niet zo van 'ge maakt kans op 5dagen,....'
ik hoop gewoon dat ik er weer eens een echte mmo in vind, wat al sinds WAR geleden is