Archief - Early Access - Times & Dates -

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Darius Craven

Legacy Member
11/12 redeemed :p

Zou blij zijn als ik er vrijdag mee kan beginnen... Maar had niet zo lang moeten twijfelen.

Levicious

Legacy Member
Khoop het want vrijdag bij de vriendin gaan slapen. Ik wil een loner weekend :p zodak kan levelen :p

Vecktor

Legacy Member
hoop het ook... zelfde reden als Levicious :p (wil ook een loner weekendje)

Reverz

Legacy Member
Acidbaron zei:
Geen medeling van nog ene, 4 was oorspronkelijk aangekondigd dus op moment ziet het er na uit van niet.
Inderdaad 4 waves vandaag, laatste was een uur geleden. Tenzij ze ook vandaag nog een bonus wave gaan doen zoals gisteren maar ik denk van niet.

Ik zie in ieder geval dat er mensen van oktober al op zitten, mijn 20/10 is dus gtd voor morgen. Sowieso om vroeg beginnen met werken en op tijd naar huis morgen zenne.

diknmuis

Legacy Member
sowieso een *vrouelijke geslachts dingen*
ik heb nog nooit zo'n early acces geweten, echt lame en mensen int zak zetn, o nee wacht ea zit er voor iets tss,.....

DeViL-M4N

Legacy Member
diknmuis zei:
sowieso een *vrouelijke geslachts dingen*
ik heb nog nooit zo'n early acces geweten, echt lame en mensen int zak zetn, o nee wacht ea zit er voor iets tss,.....
tis idd veel beter om iedereen tegelijk toegang te geven en de servers te doen crashen, dan kunde hier ook weer komen whinen

diknmuis

Legacy Member
DeViL-M4N zei:
tis idd veel beter om iedereen tegelijk toegang te geven en de servers te doen crashen, dan kunde hier ook weer komen whinen

nee, normaal ist toch zo, je hebt early acces via preoder, en je kan inloggen, das zo een systtem, zelf op de origin site zetten ze nog 'preoder en you may have early acces' maar soit das pc gaming today

?therapy?

Legacy Member
Normaal :crazy:
Normaal is dat met de andere systemen elke launch al ontzettend hard zoog omdat de servers die immense load die er opeens binnenkomt niet kunnen slikken.

Of dan heb je iets wat ze progressie noemen, een ander idee, om de launch vlotter te laten verlopen ( wat nu dus blijkbaar goed lukt).

diknmuis

Legacy Member
?therapy? zei:
Normaal :crazy:
Normaal is dat met de andere systemen elke launch al ontzettend hard zoog omdat de servers die immense load die er opeens binnenkomt niet kunnen slikken.

Of dan heb je iets wat ze progressie noemen, een ander idee, om de launch vlotter te laten verlopen ( wat nu dus blijkbaar goed lukt).
ja alle begrip, maar als ge nu 5maand geleden of vorige week 5€ betaald heb voor.....
soit mij kan het nie schelen maar ik denk dat sommige mensen toch op hun ...... zijn

Quecera

Legacy Member
DeViL-M4N zei:
tis idd veel beter om iedereen tegelijk toegang te geven en de servers te doen crashen, dan kunde hier ook weer komen whinen

Idd, heb het ook liever zo, ookal moet ik wachten tot de laatste.

@ diknmuis: Nee, na al mijn jaren mmorpg launch ervaringen heb ik nu liever nog 2 dagen wachten en weten dat de launch geslaagd is, geen server problemen enzo, wat heel zeldzaam is bij een MMORPG launch van dit formaat, dan heel de tijd zitten memmen dat je niet op de server geraakt, of dat er teveel lag is of andere problemen. Heb dat vroeger al genoeg gedaan en gestresst voor niets als ik klein was :D

Booka Shade

Legacy Member
Ik volg dit precies allemaal niet. Ik ben maandag naar de GM geweest om dit spel te pre-orderen. Morgen mag ik het gaan afhalen, maar ik ga nog niet kunnen spelen of wat?

En zo nee, wat moet ik dan doen?

aGeaL

Legacy Member
diknmuis zei:
ja alle begrip, maar als ge nu 5maand geleden of vorige week 5€ betaald heb voor.....
soit mij kan het nie schelen maar ik denk dat sommige mensen toch op hun ...... zijn

ze hebben gezegd een early acces UP TO five days, en ze zijn zelfs al vroeger begonnen, dus waarom dat gij hier zo loopt te neuten snap ik niet ze

diknmuis

Legacy Member
aGeaL zei:
ze hebben gezegd een early acces UP TO five days, en ze zijn zelfs al vroeger begonnen, dus waarom dat gij hier zo loopt te neuten snap ik niet ze

goh ik neut mss, nee ik vind het gewoon een domme affaire, de laucnh gaat mss vlotter verlopen maar wat hebt ge daar aan als ge geproederd hebt en er niet bij zijt, als ik zondag kan beginnen ben ik content, soit ....
iedere mmo laucnh di ik meegemaakt heb was met ea van zoveel dagen/uren mists preoder maar niet zo van 'ge maakt kans op 5dagen,....'

ik hoop gewoon dat ik er weer eens een echte mmo in vind, wat al sinds WAR geleden is

Timoca

Legacy Member
Ik hoop da er ni teveel volk naar lvl 50 rushed om dan te zeggen da het op niks trekt da er bijna geen endgame content is :p

Kowlier

Legacy Member
mss een domme vraag, maar heb je origin nodig om swtor te spelen? sinds hun eula debacle heb ik die bocht gezellig uninstalled.

Timoca

Legacy Member
Kowlier zei:
mss een domme vraag, maar heb je origin nodig om swtor te spelen? sinds hun eula debacle heb ik die bocht gezellig uninstalled.

nee ni nodig voor zover ik weet, heb het geinstaleerd zonder origin want mee origin moest ik nog wachten tot de 16de ofzo.

D.li

Legacy Member
diknmuis zei:
goh ik neut mss, nee ik vind het gewoon een domme affaire, de laucnh gaat mss vlotter verlopen maar wat hebt ge daar aan als ge geproederd hebt en er niet bij zijt, als ik zondag kan beginnen ben ik content, soit ....
iedere mmo laucnh di ik meegemaakt heb was met ea van zoveel dagen/uren mists preoder maar niet zo van 'ge maakt kans op 5dagen,....'

ik hoop gewoon dat ik er weer eens een echte mmo in vind, wat al sinds WAR geleden is

Vent ge kunt een stukske zagen ze ....bol het toch af als het u niet zint, blijft dan weg?

Serieus...grow up
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan