Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
diknmuis zei:ja alle begrip, maar als ge nu 5maand geleden of vorige week 5€ betaald heb voor.....
soit mij kan het nie schelen maar ik denk dat sommige mensen toch op hun ...... zijn
Bullshit, ik heb momenteel nog geen EGA maar ik vind evengoed dat mensen niet moeten komen zagen. Zoals Beelz al zei... normaal begon EGA morgen pas, zelfs als je er morgen in komt (wat mij heel waarschijnlijk lijkt voor diegenen die nog geen invite gehad hebben) heb je nog steeds 5 volle dagen EGA dus dat alle man eens stopt met zagen aub :ironic:Smokingnoob zei:T'is gemakkelijk om te zeggen da andere mensen, die ni aant spelen zijn, nogal kunne zagen - wanneer ge zelf al kunt spelen.

diknmuis zei:sowieso een *vrouelijke geslachts dingen*
Please... als je spelling Nazi wil uithangen doe het dan als je ook recht van spreken hebt. Ga dus aub ergens anders interessant doen en ga daar een beetje zagen...http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso zei:Alleen sowieso is juist. Dit woord, dat 'toch al, in elk geval' betekent, komt volgens de grote Van Dale sinds de jaren vijftig in het Nederlands voor. Het is geleend uit het Duits.
Vraag als je morgen het spel gaat afhalen bij uwe Game Mania of ze niet nog een paar Early Game Access codes hebben liggen... als je die dan in geeft op de website ga je naar alle waarschijnlijk overmorgen kunnen spelen gok ik.Booka Shade zei:Ik volg dit precies allemaal niet. Ik ben maandag naar de GM geweest om dit spel te pre-orderen. Morgen mag ik het gaan afhalen, maar ik ga nog niet kunnen spelen of wat?
En zo nee, wat moet ik dan doen?
L0k1- zei:Kom nu ook niet naïef zijn, denk je echt dat iedereen dat zo maar wist? Velen zagen early access en ze dachten dat ze direct enkele dagen vroeger konden beginnen. Dat niet iedereen gelijktijdig early access zou krijgen, dat wisten ze pas later. Niet iedereen zit een game al vanaf het begin te volgen.
L0k1- zei:Kom nu ook niet naïef zijn, denk je echt dat iedereen dat zo maar wist? Velen zagen early access en ze dachten dat ze direct enkele dagen vroeger konden beginnen. Dat niet iedereen gelijktijdig early access zou krijgen, dat wisten ze pas later. Niet iedereen zit een game al vanaf het begin te volgen.
ad:
Fred1880 zei:28/11 khoop dat ik morgen kan spelen. Maja we zien wel![]()

Smokingnoob zei:T'is gemakkelijk om te zeggen da andere mensen, die ni aant spelen zijn, nogal kunne zagen - wanneer ge zelf al kunt spelen.

HashQ zei:Vijf doden en 123 gewonden bij aanslag in Luik - België - Nieuws - Knack.be
Daarjust opt nieuws, naart schijnt kon den dader ook nie op early access en is em daarom zo boos geworden![]()
HashQ zei:Vijf doden en 123 gewonden bij aanslag in Luik - België - Nieuws - Knack.be
Daarjust opt nieuws, naart schijnt kon den dader ook nie op early access en is em daarom zo boos geworden![]()


ik kan zelf ook niet spelen wss pas overmorgen , maarja ....
so be it .yannick zei:Zonet toch mijn preorder gedaan, ik gok dat ik zelfs niet meer in de early access ga zitten.
