Archief - Early Access - Times & Dates -

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Smokingnoob

Legacy Member
T'is gemakkelijk om te zeggen da andere mensen, die ni aant spelen zijn, nogal kunne zagen - wanneer ge zelf al kunt spelen.

Orodreth

Legacy Member
diknmuis zei:
ja alle begrip, maar als ge nu 5maand geleden of vorige week 5€ betaald heb voor.....
soit mij kan het nie schelen maar ik denk dat sommige mensen toch op hun ...... zijn

Er is genoeg gezegd geweest van SWTOR en EA uit dat niet iedereen de volle early access zal genieten. Het hangt af van wanneer je gepreorderd hebt. Dus zaag inderdaad niet. Je was gewaarschuwd.


*edit* ik kan ook nog niet spelen. Kheb genoeg andere dingen te doen op dit moment. Ge zou moeten blij zijn da ge al iets vroeger kunt beginnen. De grote problemen zullen vanaf 20 december komen als al de rest komt.

L0k1-

Legacy Member
Kom nu ook niet naïef zijn, denk je echt dat iedereen dat zo maar wist? Velen zagen early access en ze dachten dat ze direct enkele dagen vroeger konden beginnen. Dat niet iedereen gelijktijdig early access zou krijgen, dat wisten ze pas later. Niet iedereen zit een game al vanaf het begin te volgen.

Reverz

Legacy Member
Smokingnoob zei:
T'is gemakkelijk om te zeggen da andere mensen, die ni aant spelen zijn, nogal kunne zagen - wanneer ge zelf al kunt spelen.
Bullshit, ik heb momenteel nog geen EGA maar ik vind evengoed dat mensen niet moeten komen zagen. Zoals Beelz al zei... normaal begon EGA morgen pas, zelfs als je er morgen in komt (wat mij heel waarschijnlijk lijkt voor diegenen die nog geen invite gehad hebben) heb je nog steeds 5 volle dagen EGA dus dat alle man eens stopt met zagen aub :ironic:

En L0k1- natuurlijk wist niet iedereen hoe de vork in de steel zat maar honestly als er staat UP TO 5 days dan zou je moeten weten dat het ook minder kan zijn... maar ja, mensen lezen juist gegeen dat ze willen dat er staat. :sop:

diknmuis zei:
sowieso een *vrouelijke geslachts dingen*
http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso zei:
Alleen sowieso is juist. Dit woord, dat 'toch al, in elk geval' betekent, komt volgens de grote Van Dale sinds de jaren vijftig in het Nederlands voor. Het is geleend uit het Duits.
Please... als je spelling Nazi wil uithangen doe het dan als je ook recht van spreken hebt. Ga dus aub ergens anders interessant doen en ga daar een beetje zagen...

Booka Shade zei:
Ik volg dit precies allemaal niet. Ik ben maandag naar de GM geweest om dit spel te pre-orderen. Morgen mag ik het gaan afhalen, maar ik ga nog niet kunnen spelen of wat?

En zo nee, wat moet ik dan doen?
Vraag als je morgen het spel gaat afhalen bij uwe Game Mania of ze niet nog een paar Early Game Access codes hebben liggen... als je die dan in geeft op de website ga je naar alle waarschijnlijk overmorgen kunnen spelen gok ik.

Nielskeuh

Legacy Member
L0k1- zei:
Kom nu ook niet naïef zijn, denk je echt dat iedereen dat zo maar wist? Velen zagen early access en ze dachten dat ze direct enkele dagen vroeger konden beginnen. Dat niet iedereen gelijktijdig early access zou krijgen, dat wisten ze pas later. Niet iedereen zit een game al vanaf het begin te volgen.

Same for me.

Ik zag staan van: 5 dagen early access toen ik het wou kopen, nog nooit iets anders van het spel gehoord tot ik later op dit forum las dat het afhing van wanneer ge et ingegeve had...

Sharky

Legacy Member
redeemed op 26/09 en early access vandaag.

:D !
Aan degene die nog geen access hebben, die zullen er morgen zeker bij zijn !!

Ik had nooit verwacht dat ze tegen vandaag al aan eind september gingen zitten ...

There's still hope !

Buttscratch

Legacy Member
L0k1- zei:
Kom nu ook niet naïef zijn, denk je echt dat iedereen dat zo maar wist? Velen zagen early access en ze dachten dat ze direct enkele dagen vroeger konden beginnen. Dat niet iedereen gelijktijdig early access zou krijgen, dat wisten ze pas later. Niet iedereen zit een game al vanaf het begin te volgen.

Ik volg de game al zo'n 2 jaar, maar wist in Juli niet dat een pre order in Juli of Okteber 2-3 dagen verschil zou geven... Had het liever wel geweten:sad:

Babaluna

Legacy Member
man man , kijk naar die Facebook berichten van sommige mensen : i payed 150 euro for the game why didnt i get early acces ... zucht .
En dan kakken op Bioware ... tis ne fucking launch van nen mmo , tuurlijnk zijn er crashes , bugs , lags...
ik heb ook gepreorderd , ik zit er ook ni in .
dit word den eerste mmo ( en kheb er veeeel al gespeeld) waar ik is ni gaan rushen tot max lv :)
HAVE FUN DUDES !!

BeeLz

Legacy Member
Smokingnoob zei:
T'is gemakkelijk om te zeggen da andere mensen, die ni aant spelen zijn, nogal kunne zagen - wanneer ge zelf al kunt spelen.

Ik heb nog geen access hoor, zie gewoon geen reden om me daar druk over te maken. Zeker niet aangezien ze al aan oktober zitten en de officiele "5dagen" morgen pas beginnen.

Bl4ckburn

Legacy Member
vind het wel grappig dat mensen zo frustrated raken over een paar dagen vroeger of later beginnen spelen :)
langs de andere kant , inderdaad voor mensen die niet forums volgen etc. was de reclame van early acces een beetje misleidend ..... nuja :) ik kan zelf ook niet spelen wss pas overmorgen , maarja .... :) so be it .

Drokz

Legacy Member
Code ingeven 29/07 en vandaag (14/07) om 15h de mail ontvangen. Aan degene die "te" laat gepre-orded hebben: toch ni meer dan normaal dat mensen die maanden geleden besteld hebben vroeger mogen beginnen?? Meeste van de vroege bestellers (waaronder mezelf) volgen de game al enorm lang. Da's 1. En 2: normaal starte de headstart pas den 15de dus die 2 extra dagen zijn een aangename leuke extra. En ze hebben het gedaan om de late beslissers toch nog een kans te geven op een headstart. Headstart = privilige geen recht. Ook het ENORME aantal pre-orders zorgen ervoor dat late orders jammergenoeg minder dagen headstart krijgen. Of wil je allemaal te gelijk starten met enorm lag en veel te veel volk in de startgebieden? Denk het ni. Enfin, veel geluk aan de rest. EN vooral veel plezier !!! Bye topic ;-)

Vecktor

Legacy Member
aargh gelijk waar ik lees, al dat gezaag mannekes toch ... ge gaat nog JAREN hebben om dees te spelen.
ik weet nog de wow launch intijde, shattered hand server lag meer plat dan iets anders ... dus laat ze maar doen de manne van bioware, alst hun lukt omdit voltehouden vannaf de 20sten ... zulde wel meerdere mmo's dit zien toepassen.

yannick

Legacy Member
Zonet toch mijn preorder gedaan, ik gok dat ik zelfs niet meer in de early access ga zitten :D.

ranudero

Legacy Member
yannick zei:
Zonet toch mijn preorder gedaan, ik gok dat ik zelfs niet meer in de early access ga zitten :D.

zowiezo krijg je dan nog ten minste één dag early acces, met kans op meer.
Heb hem ook nog vlug vandaag besteld :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan