Archief - Early Access - Times & Dates -

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nielskeuh

Legacy Member
Zijn wel wat servers down, ziet er niet goed uit voor de invites =/

tijgerke

Legacy Member
Pff, mijne pa mocht vanaf 15u beginnen spelen en ik zit nog te wachten.. (Wel te verwachten aangezien hij ergens in augustus zijn pre-order code heeft ingegeven en ik pas op 01/12.)

Ik had hem ook in augustus besteld (bij GM) maar geen pre-order code gekregen, uiteindelijk bij Bol de CE besteld en mijn GM pre-order maar geannulleerd.

D.li

Legacy Member
A quick update on today's invites, and a little preview of tomorrow.

Today, we invited people who had pre-ordered up to the very beginning of October (roughly). Tomorrow, we're going to be inviting the same number of people again; that will take us up to the last week or so of November. On Friday, we'll be inviting even more, and we'll give you an update on that tomorrow.

You'll see more servers coming online tomorrow (not necessarily all of those listed on the Server Status page, though) and almost certainly there will be some queuing. That was always expected. As a reminder, our plan here is to maintain healthy server populations post launch, and during the excitement of launch that will mean queues. That said, we'll be working hard to keep those queues reasonable.

We'll check back in tomorrow with another update.

Dus eind november mag morgen spelen :)

white-hat

Legacy Member
zal hier ook vrijdag zijn, waar ik zeker geen probleem mee heb,
ik heb pas 12 dec de pre-order gekocht op origin en was me niet eens bewust dat ik voor 20 december zou kunnen spelen.

zijn er al wat be-nl gekende servers?

Gentei

Legacy Member
D.li zei:
A quick update on today's invites, and a little preview of tomorrow.

Today, we invited people who had pre-ordered up to the very beginning of October (roughly). Tomorrow, we're going to be inviting the same number of people again; that will take us up to the last week or so of November. On Friday, we'll be inviting even more, and we'll give you an update on that tomorrow.

You'll see more servers coming online tomorrow (not necessarily all of those listed on the Server Status page, though) and almost certainly there will be some queuing. That was always expected. As a reminder, our plan here is to maintain healthy server populations post launch, and during the excitement of launch that will mean queues. That said, we'll be working hard to keep those queues reasonable.

We'll check back in tomorrow with another update.

Dus eind november mag morgen spelen :)
Ik heb nog voor november geredeemd dus hopelijk zit ik er vandaag in

Nielskeuh

Legacy Member
Haha may the force be with you razor :p

Ik heb 3/12 pre orderd dus ik hoop een beetje op morgen, anders zal het voor vrijdag zijn.

Ik mag zeker niet klagen, dacht dat het pas tegen zaterdag-zondag zou zijn ^^

Gentei

Legacy Member
RazorBlade0075 zei:
Ik heb nog voor november geredeemd dus hopelijk zit ik er vandaag in

Shiiit er klopt iets niet, ik ben nu juist gaan zien op de TOR website wanneer ik mijn code heb geredeemed.
als ik naar "mijn account" ga zien staar er geen vinkje bij "Redeem a product registration code"
Maar dan ga ik onder "code redemption history" zien en krijg ik het volgende
12.14.2011 Star Wars™: The Old Republic™ Early Game Access: Ready to play
11.02.2011 Star Wars™: The Old Republic™ Early Game Access: Ready to patch
09.30.2011 Star Wars™: The Old Republic™ Standard Edition Pre-Order

HOLY FUCKING SHIT IK HEB NE MAIL IK ZIE DAT NU PAS ALS IK MIJN HOTMAIL OPEN DOE

WOOOHOOOO!

Antverpia

Legacy Member
Gisteren ook opgeraakt bij laatste wave. (redeem: 21/9)

Zit op RP-PVE server, trask ulgo. Goeie community daar;)

Gentei

Legacy Member
Antverpia zei:
Gisteren ook opgeraakt bij laatste wave. (redeem: 21/9)

Zit op RP-PVE server, trask ulgo. Goeie community daar;)

Onze guild is daar gedeployed zal daar ook zijn straks bijna klaar met de download :D

Straks is op zoek gaan naar een CE ergens hopelijk Saturn in Wilrijk

Babaluna

Legacy Member
Vecktor zei:
aargh gelijk waar ik lees, al dat gezaag mannekes toch ... ge gaat nog JAREN hebben om dees te spelen.
ik weet nog de wow launch intijde, shattered hand server lag meer plat dan iets anders ... dus laat ze maar doen de manne van bioware, alst hun lukt omdit voltehouden vannaf de 20sten ... zulde wel meerdere mmo's dit zien toepassen.

correct !
20000 ms toen op shattered hand met de launch !! hahaha

Levicious

Legacy Member
Zal voor mij morgen zijn , vrijdag dus. Jammer genoeg geen tijd om morgen en zaterdag te spelen. kut :(

Gentei

Legacy Member
hmmm ga straks in Saturn in Wilrijk zien of ze CE's te koop hebben normaal zou het vandaag toch in de rekken moete liggen niet?

maccie

Legacy Member
fragnetic zei:
30/11, ik vermoed dus de vrijdag.

waarschijnlijk vroeger, ik volg het zo'n beetje op in de guild en ze gaan al redelijk ver. Een van onze members heeft al access en had zijn preorder op 2nov geregistreerd:

1: 21/07 -> 27/07
2: 28/07 -> 02/11
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan