FalconGX
Legacy Member
BeeLz zei:7/8 zit ook nog bij deze wave. Voor mij zal het echter nog even duren, 1/12 ftl![]()
7/8 is wel nice dan!
Ze gingen vandaag meer invite sturen dan gisteren trouwens. Dus hopelijk september ook derbij vandaag.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BeeLz zei:7/8 zit ook nog bij deze wave. Voor mij zal het echter nog even duren, 1/12 ftl![]()
Jack The Ripper zei:Redeem date?
Hopelijk doen ze vandaag gans augustus en september dan kan ik morgen beginnen normaal gezien (5/11 geredeemed)
D.li zei:Pre-order date?
Was eigenlijk bedoeling van de topic.... beetje uitgelopen
Quazythian zei:Allee kheb ook geluk, kmag starten.
Succes aan de wachtenden.![]()
Kriminal zei:Zitten al mannen binnen van 8 september! Volgende wave is voor mij! Jepla!Als alles goed gaat.
Ashroh zei:Kunnen de zeikerdstongue
die komen posten dat ze erbij zijn meteen ook hun redeem date zeggen ? Dank U.