Archief - Dragon Age II

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dark_ParaSite

Legacy Member
Net eerste playtrough gedaan, subliem spel weeral :)

Nu moet me toch eens de ultimate van de eerste dragon age aanschaffen, ma eerst een 2de playtrough starten van dragon age 2 + dlc eens aanschaffen

edit: gaat over ps3 versie, verkeerd forum doorzocht :(

SHIGSY

Legacy Member
DA 2 nog eens boven halen met een berichtje.

Volgende Comic Con (21/07 - 24/07) is de nieuwe DLC voor de eerste keer beschikbaar voor de bezoekers daar:

In a post on BioWare's forums, BioWare's Chris Priestly told gamers that the developer will have a strong presence at San Diego's upcoming Comic Con, bringing both a hands-on, playable demo of Mass Effect 3 and some brand new Dragon Age II DLC with them.

Ze hebben wel al de achievements online gezet voor de nieuwe DLC:
https://www.beyondgaming.be/forums

SHIGSY

Legacy Member
Officieel nu, op 26/07 krijgen we de nieuwe DLC Legacy voor 800 MSP.

BioWare | Dragon Age

screenshot-69-legacy_genlock-p.jpg

screenshot-70-legacy_trap-p.jpg

screenshot-66-legacy_bronto-p.jpg

screenshot-68-legacy_corypheus-p.jpg

SHIGSY

Legacy Member
Dark_ParaSite zei:
vermelden ze ergens iets van speelduur?

Davy, ziet er naar uit dat het richting drie uur zal gaan.

Quote van Luke Barrett van Bioware:

Obviously the playthrough length will change by playstyle and preference but I'd say you're probably going to average at least three hours on your first time through. If you're a true completion it'll be more, especially if I tell you there is an easter egg in it and you don't use the internet to cheat and look up how to get it :)

Bioware heeft nog een trailer van Legacy uitgegeven:
[youtube]tSMl8f_DDWo[/youtube]

Dark_ParaSite

Legacy Member
Toch eens aanschaffen samen met de exile prince, want moet men 2de playtrough nog beginnen :)

Eerste playtrough was als mage, ma k'twijfel welke class ik nu ga nemen een rogue als archer gespecced of als dual wield... warrior wil ik ook nog wel eens doen ma ik speel al bijna elke rpg als warrior :)

archer plezant voor te doen of lijkt da te fel qua speelstijl op ranged mage? tis heel anders natuurlijk ma beide ranged

Bart Religion

Legacy Member
Dragon Age 2 + Legacy uitgespeeld. Beide zijn wel de moeite.

Alleen het einde nogal snel, 'k had nog een heel wat side-quests staan en 'k heb niet eens de kans gekregen ze te doen. Op het einde van ACT 2 kreeg je nog een waarschuwing, bij ACT 3 niet dus -_-

Nuja, nog wat overschot voor mijn 2e playthrough

Marginal0

Legacy Member
Brr... toch een bitter gevoel gehad na het spelen van DA2. Het was zeker geen 'slecht' spel, maar serieus ondermaats als je bekijkt wat een topper het eerste deel was. Heb me serieus moeten pushen om het spel uitgespeeld te krijgen. Het einde was iets beter, maar dan nog...

Je krijgt zo precies het idee dat het ontwikkeld is door Obsidian. (checkt nog es rap of het nu al niet is,... ah ok)

Ok, zo erg is het niet, maar toch. In zowat elk aspect is het slechter als zijn voorganger. Grafisch zelfs ook (maar dan bekijk ik het grafisch ruim). Serieus de bal laten vallen. Het eerste mediocre spel dat ik ooit speelde van Bioware en, jep, ik heb al hun games gespeeld. Allemaal... (ok, ik lieg, die Sonic RPG heb ik gemist)

SpooN_05

Legacy Member
heb een rune maar weet niet hoe ik die op een armor of weapon moet zetten

SHIGSY

Legacy Member
SpooN_05 zei:
heb een rune maar weet niet hoe ik die op een armor of weapon moet zetten

Is bij Sandal dat je daarvoor moet zijn. Remember him? "Enchantment?" Zou normaal gezien in Hightown moeten zitten. Na de expeditie komt hij in je huis wonen, beschutte werkpl..., euh, onderdak voor bewezen diensten.

Frieza

Legacy Member
Marginal0 zei:
Brr... toch een bitter gevoel gehad na het spelen van DA2. Het was zeker geen 'slecht' spel, maar serieus ondermaats als je bekijkt wat een topper het eerste deel was. Heb me serieus moeten pushen om het spel uitgespeeld te krijgen. Het einde was iets beter, maar dan nog...

Je krijgt zo precies het idee dat het ontwikkeld is door Obsidian. (checkt nog es rap of het nu al niet is,... ah ok)

Ok, zo erg is het niet, maar toch. In zowat elk aspect is het slechter als zijn voorganger. Grafisch zelfs ook (maar dan bekijk ik het grafisch ruim). Serieus de bal laten vallen. Het eerste mediocre spel dat ik ooit speelde van Bioware en, jep, ik heb al hun games gespeeld. Allemaal... (ok, ik lieg, die Sonic RPG heb ik gemist)

Zit momenteel 35 uur in DA2 en hoewel ik geen bittere nasmaak heb, kan het absoluut niet tippen aan de eerste. Ik heb DA:O + expansion op pc twee maal uitgespeeld en deze op xbox. Toegegeven, het speelt fijn op console. Maar het is wel enorm dumbed down. Zo enorm veel skills die weg zijn gevallen. Het verhaal en de personages waren beter in de eerste. Combat op normal vergde in de eerste nog serieus wat strategie bij sommige encounters. Hier is de enigste strategie op normal wat buttonmashing en zien dat ge af en toe eens op tijd een potion drinkt. De recycling van de caves enzo is ook wel wat belachelijk.

Dat gezegd zijnde, het is een deftig spel en ik geniet er echt wel van. Maar DA:O was 5 jaar in the making en deze hebben ze op anderhalf of twee jaar gedaan? Het is te zien aan veel dingen. Toch, Bioware heeft me nog nooit teleurgesteld. Ook dit spel is verre van slecht hoewel er meer in zat.

SHIGSY

Legacy Member
Nieuwe Dragon Age 2 DLC Mark of the Assassin is voor 11 oktober!

[youtube]_0_41SWzCwk[/youtube]

We are very pleased to announce the next Dragon Age II story based DLC, Mark of the Assassin!

Hawke meets a mysterious female Elvin assassin named Tallis, voiced by the talented Felicia Day, and joins her to steal an ancient relic from an Orlesian Baron in his well-guarded estate. A cross between Varric and Isabela, Tallis is a rogue who introduces a new fighting style to add more variety in combat. Get up close and personal with her deadly skills or stand back and pick off enemies with her ranged combat abilities.

Mark of the Assassin features new items, new enemies and monsters and new environments as well as giving players the opportunity to experience a new, tactical way to play with the return of Stealth gameplay. Plus, along with the new environments and monsters, you will learn more about the Orlesians and Qunari.

Mark of the Assassin will be available for download on the PC, Xbox 360 and Playstation 3 on October 11 for $9.99 or 800 Microsoft points.

Dark_ParaSite

Legacy Member
zou de vorige ook nog es moeten downloaden, pff geen tijd wegens werk en teveel games :(

SHIGSY

Legacy Member
Mark of the Assassin net afgewerkt, gisteren Legacy. Mwuh, van beide niet echt onder de indruk, blij dat het gedaan was. Extra Codex altijd leuk maar voor de rest slappe DLC-koffie wat dan weer perfect past bij de rest van het algemeen Dragon Age 2-menu... En Felicia kan zich als spelstem maar beter beperken tot dat flauw Guild-gebeuren, zelfde saaiheid als Merryl.

DA 2, blijft toch een zorgenkind...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan