Archief - Dragon Age II

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SHIGSY

Legacy Member
Nog geen Xbox360-topic voor Dragon Age II uit de Bioware-stal.

Bij deze dan ook weer in orde.

Releasedatum: 11-03-11
Website: BioWare | Dragon Age II
Trailer

Er is nu meer info over de Signature Edition van Dragon Age II.

January 7, 2011
Electronic Arts (EA) announced the Signature Edition of Dragon Age II back in October, which will include an extra playable character and missions. But until now we didn't have any details on this mysterious stranger. Today EA revealed the character to be an archer named Sebastian Vael. Sebastian will be starring in "The Exiled Prince," a three-mission storyline that will be downloadable at launch on March 8.

In "The Exiled Prince," Sebastian is out to avenge the murder of his family. He is now the only surviving heir and must turn to violence, even though he was sworn into the priesthood as a child. Beyond this story, Sebastian can also be utilized as a follower throughout Dragon Age II.

As previously announced, the Dragon Age II Signature Edition will also include a code to download the game's soundtrack and exclusive weapons. Gamers who pre-order Dragon Age II before January will receive a free upgrade to the Signature Edition. Miss the pre-order deadline and you can download "The Exiled Prince" for $7 after launch.

Dragon Age II Signature Ed. Character Revealed - Xbox 360 News at IGN

Zou voor iedereen moeten zijn die het spel heeft voorbesteld (zo had ik het toch begrepen).

Echt wel genoten van het eerste deel. Kijk hier zelf heel hard naar uit.

Kennaah

Legacy Member
als ge het voor 11 januari besteld, als ge het erna besteld krijgt ge de standaard editie en moogt ge 560 afdokken vo da manneke

Mr.Mooch

Legacy Member
is op zich wel spijtig, ben benieuwd hoeveel Dlc er gaat uitkomen voor deze ..

L0k1-

Legacy Member
in de UK is er een dragon age ultimate edition uitgebracht voor alle platformen. Bevat het origineel/expansie en alle DLC.... spijtig genoeg nog nergens gevonden in Belgie :(

Kennaah

Legacy Member
L0k1- zei:
in de UK is er een dragon age ultimate edition uitgebracht voor alle platformen. Bevat het origineel/expansie en alle DLC.... spijtig genoeg nog nergens gevonden in Belgie :(

wacht nog binnen 2 weken (18 januari) is er een week lang korting op EA stuf op xbl, dus mss ook dragon age dlc die goedkoper zijn

Dark_ParaSite

Legacy Member
Heb nog een hele stapel games liggen, dus preorder voor die dlc te hebben gaat er nog nie inzitten nu. Vind zoiets dus echt dwaas, ma da's blijkbaar de trend tegenwoordig :(

Kijk anders wel enorm naar dit spel uit :)

HardeKenny

Legacy Member
Ik heb volgens interne bronnen vernomen dat deze ook (eindelijk) uitkomt op Wii. :)

Mr.Mooch

Legacy Member
L0k1- zei:
in de UK is er een dragon age ultimate edition uitgebracht voor alle platformen. Bevat het origineel/expansie en alle DLC.... spijtig genoeg nog nergens gevonden in Belgie :(

heb de mijne met de release ervan op zavvi besteld. Geweldig spel, nog steeds geen spijt van.

SHIGSY

Legacy Member
Kennaah zei:
wacht nog binnen 2 weken (18 januari) is er een week lang korting op EA stuf op xbl, dus mss ook dragon age dlc die goedkoper zijn

Mooi EA-actie. Voor 2160 punten heb je nu alles van belangrijke DLC voor Dragon Age: Origins.

Awakening voor 1200 ipv 2400.
Golems of Amgarrak & The Darkspawn Chronicles voor 200 ipv 400.
Witch Hunt & Leliana's Song voor 280 ipv 560.

Kennaah

Legacy Member
SHIGSY zei:
Mooi EA-actie. Voor 2160 punten heb je nu alles van belangrijke DLC voor Dragon Age: Origins.

Awakening voor 1200 ipv 2400.
Golems of Amgarrak & The Darkspawn Chronicles voor 200 ipv 400.
Witch Hunt & Leliana's Song voor 280 ipv 560.

Idd
Awekings hebk op disc gekocht en de rest van de dlc ziet er eigeniljk niet super uit :$

Mr.Mooch

Legacy Member
Kennaah zei:
Idd
Awekings hebk op disc gekocht en de rest van de dlc ziet er eigeniljk niet super uit :$

Die stand alone dlc's zijn best wel tof maar o zo kort, maar is wel een leuke toevoeging aan het verhaal van Dragon Age.

Kennaah

Legacy Member
Bioware heeft goede games, maar ze moeten nog veel over DLC leren.

Mass effect dlcs waren lachtertje
mass effect 2 waren eerst middelmatige (buiten liara)
Dragon age leuke toevoeginen, maar middelmatig en kort (buiten awekenings, hoewel die minder dan het gewone spel was)

Mr.Mooch

Legacy Member
Kennaah zei:
Bioware heeft goede games, maar ze moeten nog veel over DLC leren.

Mass effect dlcs waren lachtertje
mass effect 2 waren eerst middelmatige (buiten liara)
Dragon age leuke toevoeginen, maar middelmatig en kort (buiten awekenings, hoewel die minder dan het gewone spel was)

dat is inderdaad zo, die van ME 1 waren niks waard.
maar die van 2 vond ik meer dan vermakelijk.
Awakening had ik ook iets van hmm is het nu al gedaan. had deze op een middagje uit. Nu bezig aan de 2de playtrough.

Marginal0

Legacy Member
Awakening moet ik nog spelen. ME2 dlc moet ik ook nog spelen. Nog veel te doen, hoewel, het zal idd wsl rap gedaan zijn. Ma bon. :)

DA2 ga ik zeker ook halen. Mss wel voor 360 ook. Op mijn pc runt het beter, maar niettegenstaande men de 360 versie afkraakte vind ik het wel meevallen. Ik speel wel op casual op 360, want het is gewoon niet echt praktisch om het spel stil te leggen. Dus lekker real-time gewoon. Anders duurt het uren op de 360.

SHIGSY

Legacy Member
Je kan toch moeilijk verwachten dat DLC groter is dan het origineel of ook maar in de buurt zal komen qua lengte? Heb geen spijt gehad van de DA-DLC's, toch goed afgezien bij hogere moeilijkheidsgraad.

Mass Effect 1:
Bring down the sky was toch wel de moeite en gaf heel wat Mass Effect DLC-hoop. Pinnacle Station was dan weer een pak minder maar op het moeilijkste zal je er niet zo rap door zijn geraakt. Imho veel te weining DLC voor ME 1...

Mass Effect 2:
Firewalker een zware fail. Normandy Crash Site een enorm leuke aanvulling. Overlord heel aangenaam en stijl naar LotSB goed te merken. Lair of the Shadow Broker vind ik persoonlijk de beste DLC die ik ooit onder speelhanden gehad heb op de Xbox360. Zwaar onder de indruk van deze. Kasumi vond ik ook wel goed maar had haar nu eens echt liever van bij het begin in het spel gehad als basis. Meer dan curieus naar de nieuwe ME2 DLC.

Bart Religion

Legacy Member
Mr.Mooch zei:
dat is inderdaad zo, die van ME 1 waren niks waard.
maar die van 2 vond ik meer dan vermakelijk.
Awakening had ik ook iets van hmm is het nu al gedaan. had deze op een middagje uit. Nu bezig aan de 2de playtrough.



Awakening heb ik 25 uur over gedaan. Je hebt echt véél gemist dan.

Mr.Mooch

Legacy Member
Bart Religion zei:
Awakening heb ik 25 uur over gedaan. Je hebt echt véél gemist dan.

hmmm, had alle achievements en vrijwel alle quests gedaan.
het kan wel zijn da ik men middagske wa korter inschat dan het eigenlijk was, een 10 uur gaat het toch wel geweest zijn ongeveer ze.

Bart Religion

Legacy Member
Ahja, ik dacht een uur of 4 dat je bedoelde.
Ik speel sowieso ook wel traag. Ik probeer dat precies altijd te rekken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan