Archief - Dragon Age II

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kennaah

Legacy Member
SHIGSY zei:
Wiii, sms'je van Game Mania, installing game. Subiet eens op smijten zie!

Edit:
Paar uurtjes achter de rug. Moet helaas al stoppen, vroeg dag morgen maar dan vier dagen thuis. Bevalt me zeker tot nu toe.

Iemand met een preorder die de soundtrack heeft kunnen downloaden? Heb de code ingebracht op de website van Bioware maar zit nu met "en wat nu?" gevoel.

moet ergens op u bioware social pagina bij downloads of extra's fzo staan (op xbox360 ach forum waren er ook paar aant klagen dat ze het niet vonden)

valdemaniak

Legacy Member
heb gisteren alvast de demo uitgespeeld, maar ik kreeg geen melding van een unlocked wapen voor de full of iets dergelijks? Krijg je dat daar te zien, of enkel in de full?

heb DA nooit gespeeld, maar dit ziet er me toch niet slecht uit...

Nyari

Legacy Member
valdemaniak zei:
heb gisteren alvast de demo uitgespeeld, maar ik kreeg geen melding van een unlocked wapen voor de full of iets dergelijks? Krijg je dat daar te zien, of enkel in de full?

heb DA nooit gespeeld, maar dit ziet er me toch niet slecht uit...

Zoals hierboven vemeld kan je op de social pages van Bioware zien welke items je allemaal unlockt hebt voor DA2.
Hiervoor moet je wel een Bioware account hebben en deze moet ook gelinkt zijn aan je gamertag

SHIGSY

Legacy Member
Nyari zei:
Zoals hierboven vemeld kan je op de social pages van Bioware zien welke items je allemaal unlockt hebt voor DA2.
Hiervoor moet je wel een Bioware account hebben en deze moet ook gelinkt zijn aan je gamertag

Ik zie dus nergens niet waar op de Bioware-site ik dat moet linken. Al een tijdje op de website aan het rond kijken.

Edit: Ligt aan de masteraccount bij EA. Mijn Xbox Live-mail die ik al jaren gebruik, is niet dezelfde die ik bij Bioware geregistreerd had maar ik heb ingame toch de preorder-DLC.

EternalSilence

Legacy Member
Vraeck zei:
heb em even uitgeprobeerd, en het beviel me wel. Het voelt meer als een console game aan dan origins, ook iets mooier maar nog steeds geen echte "looker". Zoiets speel je echter voor het verhaal en het verkennen van de wereld. Ik haal em alvast in huis, zodra ik deel 1 uit heb tenminste :)

veel verkennen is er niet aan, in de wereld.
Na 2 uren heb je alle werelden al gezien, die trouwens heel afgesloten zijn (meestal lange wandelgangen in de natuur, omhult door hoge bergen).
Vele verschillende sidequests spelen zich af in 1 van de paar gebieden, maar dan gewoon op een andere plaats.

Dragon age origins had een vele grotere wereld.

Mr.Mooch

Legacy Member
na enkele uren te spelen gistere. Ziet er ontzettend mooi uit. De gevechten zijn voor mij veel vloeiender. maar ik vrees er te rap door te zijn.

SHIGSY

Legacy Member
Bijna 10u nu (zit wat in-slaap-gevallen-met-controllertijd bij) en ik zit nog altijd in Kirkwall en nog altijd maar 17 gold voor de benodigde 50. Begint wat irritant te worden maar gamebreaking is het zeker niet.

Rap wat negatieve puntjes neerpennen. Met uitzondering van de muziek blijven dit maar momentopnames dus niet te veel achter zoeken:
* Beetje onnozel dat we voor de andere partymembers zelf de armor niet meer kunnen bepalen.
* Muziek bevalt me op dit moment niet, al zeker niet dezelfde power als bij Origins. Misschien nog wat te vroeg maar dat is een sfeerpunt die voor mij enorm belangrijk is.
* Meen me te herinneren dat we in DA1 bij elke melding van quest- en codexupdate of een nieuw item rechtstreeks naar de nieuwe tekst of plaats konden gaan met select. Is er nu niet meer, tenzij ik iets over het hoofd zie. Was gemakkelijk zeker met het groot aantal updates dat je op het scherm krijgt.
* Zie daarnet bij het aanvullen op achievement.org dat ze er totaal geen difficultyachs in gestoken hebben. Te veel gemekker dat nightmare te moeilijk is?
* Had gehoopt dat ze nu bij het opmaken van tactics daar de info nu gingen laten zien van de te selecteren skills en andere te kiezen opties. Moet je nu nog altijd heen en weer switchen.
* De Mubari die je nu zelf kan summonen doet redelijk raar. Mijn eigen party heeft die op een bepaald summonmoment vakkundig afgeslacht en er was geen vijand in zicht.
* Waarom een merchant-npc plaatsen als je dan toch ergens anders in de shop een selectie moet maken. Enfin, gebeurt in veel RPG's maar ik vind dit wat overbodig.

De start van Dragon Age 1 is toch al zeker een klasse hoger dan 2. Voor de rest zijn we nog altijd tevreden.

Sebzor

Legacy Member
kan iemand mij vertellen hoeveel plaats een save game van DAII inbeslag neemt want op het doos staat iets van 7mb en ik heb nog 19mb over en tzegt dank geen plaats genoeg heb voor game te saven ... dus zalk wss moen dingn verwijderen ... bedankt alvast voor hulp

Depresjon

Legacy Member
SHIGSY zei:
Ik zie dus nergens niet waar op de Bioware-site ik dat moet linken. Al een tijdje op de website aan het rond kijken.

Edit: Ligt aan de masteraccount bij EA. Mijn Xbox Live-mail die ik al jaren gebruik, is niet dezelfde die ik bij Bioware geregistreerd had maar ik heb ingame toch de preorder-DLC.

Edit : heb t gevonden

1. Ga naar http://social.bioware.com
2.Log in en ga in het menu links naar Profile en vandaar uit naar Your registered game content
3.In de lijst zie je Dragon Age II Soundtrack - Signature Edition PC,klik op more info
4.Daar krijg je een downloadlink.
5.Download het bestand van 725,1mb
6.Enjoy!!

Screenshot : http://img17.imageshack.us/f/dr2bx.png/




P.S: Zijn gewoon allemaal .wav bestanden.

SHIGSY

Legacy Member
Depresjon zei:
Edit : heb t gevonden

Repje voor Depresjon.

Ben daar geweest maar dus niet op More Info geklikt. Trage download, nog altijd bezig. 725MB in een zipfile, wat voor soundtrack is me dat? Koppelen aan mijn gamertag mag ik in elk geval vergeten.

Ondertussen een savefile van om en bij de 20u30 (geen volle tijd) en we zitten nog altijd in Kirkwall... We hebben de 50gold ondertussen maar we blijven daar voorlopig nog de quests doen. Snel of niet, blijf de start toch maar raar vinden. Ieder zijn speelwijze maar er zitten in mijn lijst gelijk een aantal rushers. :p

Depresjon

Legacy Member
SHIGSY zei:
Repje voor Depresjon.

Dank u.

Ben pas begonnen voor die 50Gold.
Spel staat me hard aan.Deze morgen de demo nog gedownload.
Die uitgespeeld en maar gauw langs de bart smit voor de signature edition.
Speelt lekker weg.
Had t ingestoken en n paar uur later zei de vrouw dak toch al lang genoeg gespeeld had voor vandaag. ^^

SHIGSY

Legacy Member
Allez, we zitten eindelijk in The Deep Roads, geen enkele quest meer openstaan in Kirkwall-area. Hoop nu wel dat het tempo wat naar omhoog gaat want Kirkwall was niet echt "a trilling place 2 be". Good side run heeft daar uiteraard ook een impact op.

Sebzor

Legacy Member
kan er mij iemand vertellen hoeveel plaats de save game op xbox in beslag neemt? want op doos stat er 6.5mb maar ik heb nog 22mb over en het zegt dat ik niet genoeg plaats heb om op te slaan ... raar?

Depresjon

Legacy Member
Sebzor zei:
kan er mij iemand vertellen hoeveel plaats de save game op xbox in beslag neemt? want op doos stat er 6.5mb maar ik heb nog 22mb over en het zegt dat ik niet genoeg plaats heb om op te slaan ... raar?

6mb per save hier.

Razzia

Legacy Member
Tis wel fun, maar kvind het echt balen dat je zoveel quests moet doen in hetzelfde gebied. Wounded Coast e.d. Een teken van luiheid...

Kan niet tippen aan de eerste spijtig genoeg.

SHIGSY

Legacy Member
cad-20110314-c6e0a.png

Runkle

Legacy Member
Varric: "A human, an elf and a dwarf walk into a bar"
Anders: "You're lucky you're so short, that hurt like mad"

Ik lag gewoon strijk.

En shigsy, als ik me niet vergis mag je de pics van CAD niet posten, alleen links naar de site mag.

SHIGSY

Legacy Member
Eerste playthrough er op zitten, good side, 55uur op de teller.

Ik mis echt dat rauwe/ruwe van Dragon Age 1. Daar had je momenten waar je toch even moest slikken, zowel op good side als bad side. De muziek zat daar dan ook nog eens perfect bij wat ik in 2 absoluut mis.

Leveldesign is echt triestig. Hell, ik heb geen problemen om elk donker hoekje te moeten nakijken voor "tzi secrets" maar een gebied moeten nakijken zowel overdag als 's nachts en gewoon bij elke tijdsjump alles resetten, is toch wat te veel van het goede. Om de lichamen uit Fenris zijn kot te halen na al die jaren, dat ging dan weer niet... EA-hete adem zal er ook wel iets mee te maken hebben gehad waarom er zoveel shortcuts zijn genomen.

Moet in elk geval toegeven dat het niet echt eerlijk zou zijn om te vragen dat Dragon Age 2 het eerste deel zou overstijgen maar had toch ergens gehoopt dat het in de buurt ging komen. Hoe reviewers aan een score boven de 9 geraken, ik weet het echt niet. Tussen de 7-8 lijkt me al iets eerlijker en dat is dus zeker niet slecht.

Depresjon

Legacy Member
SHIGSY zei:
Eerste playthrough er op zitten, good side, 55uur op de teller.

Ik mis echt dat rauwe/ruwe van Dragon Age 1. Daar had je momenten waar je toch even moest slikken, zowel op good side als bad side. De muziek zat daar dan ook nog eens perfect bij wat ik in 2 absoluut mis.

Leveldesign is echt triestig. Hell, ik heb geen problemen om elk donker hoekje te moeten nakijken voor "tzi secrets" maar een gebied moeten nakijken zowel overdag als 's nachts en gewoon bij elke tijdsjump alles resetten, is toch wat te veel van het goede. Om de lichamen uit Fenris zijn kot te halen na al die jaren, dat ging dan weer niet... EA-hete adem zal er ook wel iets mee te maken hebben gehad waarom er zoveel shortcuts zijn genomen.

Moet in elk geval toegeven dat het niet echt eerlijk zou zijn om te vragen dat Dragon Age 2 het eerste deel zou overstijgen maar had toch ergens gehoopt dat het in de buurt ging komen. Hoe reviewers aan een score boven de 9 geraken, ik weet het echt niet. Tussen de 7-8 lijkt me al iets eerlijker en dat is dus zeker niet slecht.

Heb DA1 maar half zn gat gespeeld,daarom de ultimate edition besteld om toch nog s uit te spelen met alle DLC.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan