Naradia
Legacy Member
SHIGSY zei:Bijna 10u nu (zit wat in-slaap-gevallen-met-controllertijd bij) en ik zit nog altijd in Kirkwall en nog altijd maar 17 gold voor de benodigde 50. Begint wat irritant te worden maar gamebreaking is het zeker niet.
Rap wat negatieve puntjes neerpennen. Met uitzondering van de muziek blijven dit maar momentopnames dus niet te veel achter zoeken:
* Beetje onnozel dat we voor de andere partymembers zelf de armor niet meer kunnen bepalen.
* Muziek bevalt me op dit moment niet, al zeker niet dezelfde power als bij Origins. Misschien nog wat te vroeg maar dat is een sfeerpunt die voor mij enorm belangrijk is.
* Meen me te herinneren dat we in DA1 bij elke melding van quest- en codexupdate of een nieuw item rechtstreeks naar de nieuwe tekst of plaats konden gaan met select. Is er nu niet meer, tenzij ik iets over het hoofd zie. Was gemakkelijk zeker met het groot aantal updates dat je op het scherm krijgt.
* Zie daarnet bij het aanvullen op achievement.org dat ze er totaal geen difficultyachs in gestoken hebben. Te veel gemekker dat nightmare te moeilijk is?
* Had gehoopt dat ze nu bij het opmaken van tactics daar de info nu gingen laten zien van de te selecteren skills en andere te kiezen opties. Moet je nu nog altijd heen en weer switchen.
* De Mubari die je nu zelf kan summonen doet redelijk raar. Mijn eigen party heeft die op een bepaald summonmoment vakkundig afgeslacht en er was geen vijand in zicht.
* Waarom een merchant-npc plaatsen als je dan toch ergens anders in de shop een selectie moet maken. Enfin, gebeurt in veel RPG's maar ik vind dit wat overbodig.
De start van Dragon Age 1 is toch al zeker een klasse hoger dan 2. Voor de rest zijn we nog altijd tevreden.
Over dat te moeilijk: ik was ook begonnen op nightmare, maar het zijn gewoon al die lagen vijanden die me tegen staken, ipv. enkele vijanden maar dan moeilijk, zijn het gewoon zeer veel vijanden ge denkt dat ge derdoor zijt na een kwartier, tussenfilmpje, nog een laag vijanden, nog eens een kwartier, dan sterfde natuurlijk en moogde gans opnieuw beginnen :/
Dat stak me tegen, daarom maar naar hard gegaan, ook nog moeilijk bij momenten maar niet meer levensverkortend frustrerend.
Zeer moeilijk kan eens tof zijn, de opluchting dat ge erdoor zijt, maar trop is teveel en dan speel ik het liever chiller.



.