Archief - Dragon Age II

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mr.Mooch

Legacy Member
Bart Religion zei:
Ahja, ik dacht een uur of 4 dat je bedoelde.
Ik speel sowieso ook wel traag. Ik probeer dat precies altijd te rekken.

enig idee hoelang ge over den originele gedaan hebt ? daar zat ik op een paar min van 40 uur.

SHIGSY

Legacy Member
Was wat op IMBD aan het bladeren en ik zie nu pas dat de stem van Flemeth, zowel in Dragon Age I als II, van Kate Mulgrew is. Nu ja, voor de liefhebbers, dat is Captain Janeway van Star Trek: Voyager.

SHIGSY

Legacy Member
De demo van Dragon Age 2 staat op de Marketplace. Zie het nut niet echt in van RPG-demo's maar als het voor de goede zaak is, zullen we het maar doen zeker.

6fdfe16e32fa6282a64727c129eaf39b.png

Jessed

Legacy Member
Kvind de demo eerlijk gezegd wat tegenvallen. Ik heb wel nooit dragon age 1 gespeeld...

M0rdresh

Legacy Member
Zo'n demo kan nooit een representatie zijn van het spel, demo's voor dit soort games laat ik meestal voor de moeite.

Vraeck

Legacy Member
heb em even uitgeprobeerd, en het beviel me wel. Het voelt meer als een console game aan dan origins, ook iets mooier maar nog steeds geen echte "looker". Zoiets speel je echter voor het verhaal en het verkennen van de wereld. Ik haal em alvast in huis, zodra ik deel 1 uit heb tenminste :)

SHIGSY

Legacy Member
Naradia zei:
De demo is toch een proloog van de game he?

Ja, dacht het wel.

In the demo, players will venture through the game's prologue, choosing from three different character classes. They'll also learn more about Hawke and hone their skills and abilities that will make them the ultimate hero. After finishing the prologue, players will enter a key new location in the world of Dragon Age, Kirkwall, befriending Isabela, a romantic interest in the game who is also a deadly smuggler. Upon completion of the demo, players will unlock a special weapon, Hayder's Razor, an ancient dwarven blade which increases health, mana, and combat abilities, in the full release of Dragon Age 2.

This demo represents just a small taste of what Dragon Age 2 has to offer. With a whole new realm to discover, and an all-new hero to become, players will go deeper into the world of Dragon Age unlike ever before in an adventure that shapes itself around every decision you make. The time has now come to engage in action-packed, dynamic combat that allows you to think like a general and fight like a Spartan! The legend of your rise to power, begins now!

Al gedownload (lange downloadtijd) maar het zal voor dit weekend zijn.

Naradia

Legacy Member
Nja, ik dacht proloog als in 'ge moet den demo downloaden', maar ge speelt de proloog ook in de game.
Demo zelf is imo niet alles, veel is locked, het verhaal is redelijk onduidelijk, dus veel komde er niet mee te weten.

Fredvdp

Legacy Member
De reden da ge de demo best speelt is omdat ge daarmee een item unlockt. Ik heb de demo op PC gespeeld (heb geen Xbox gold account) puur om te benchmarken. Op Xbox heeft dat laatste uiteraard weinig nut. :)

Kennaah

Legacy Member
Het vechten is wel veel vloeiender dan in DA1
& flemeth is awesome, helaas gaan we hare techniek zelf niet kunnen :(

Dark_ParaSite

Legacy Member
Vraeck zei:
heb em even uitgeprobeerd, en het beviel me wel. Het voelt meer als een console game aan dan origins, ook iets mooier maar nog steeds geen echte "looker". Zoiets speel je echter voor het verhaal en het verkennen van de wereld. Ik haal em alvast in huis, zodra ik deel 1 uit heb tenminste :)

Man man, een hele opluchting invergelijking met de eerste, battle systeem is echt wel veel vlotter voor de console's :)

Ga deze zeker in huis halen, maar heb voorlopig nog andere games eerst af te werken :)

Hele verbetering tenopzichte van het origineel zo op het eerste zicht!

SHIGSY

Legacy Member
Kort de demo even onder handen genomen als mage en zie het helemaal zitten. Om het eens raar te omschrijven, combat voelt verfrissend vlot en dat zien we ook niet vaak.

Dark_ParaSite

Legacy Member
Heb als warrior gespeeld, met toch ook eens als mage gaan spelen :) Voelde zoals shigsy zegt idd zeer zeer vlot aan!

Dark_ParaSite

Legacy Member
vanavond eens checken (nu geen tijd) gaat het over vergelijking met de demo? of fullgame?

SHIGSY

Legacy Member
Nog een klein weekje te gaan, vrijdag en maandag sowieso thuis. Echt wel curieus.

Beetje jammer voor Torchlight (09/03) maar die moet even wachten.

SHIGSY

Legacy Member
Wiii, sms'je van Game Mania, installing game. Subiet eens op smijten zie!

Edit:
Paar uurtjes achter de rug. Moet helaas al stoppen, vroeg dag morgen maar dan vier dagen thuis. Bevalt me zeker tot nu toe.

Iemand met een preorder die de soundtrack heeft kunnen downloaden? Heb de code ingebracht op de website van Bioware maar zit nu met "en wat nu?" gevoel.

Mr.Mooch

Legacy Member
heeft er iemand mss een code van deadspace 2 te veel ? (voor de equipment)

vandaag ben ik hem gaan halen, sewes eens testen :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan