splasH^
Legacy Member
freakykiller zei:Hmm specte is dat sand wraith uit HoN en die ancien apparition tempest ?
enigma is tempest en AA heeft ni echt nen equivalent in hon Ancient Apparition - DotA Hero Details
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
freakykiller zei:Hmm specte is dat sand wraith uit HoN en die ancien apparition tempest ?
freakykiller zei:Hmm specte is dat sand wraith uit HoN en die ancien apparition tempest ?
smon zei:Mocht je uw mening compleet omdraaien dan gaf ik u gelijk.
Graphics zien er super uit en die UT stem is het stomste dat ik ooit gehoord heb. Hopelijk halen ze dat er nog uit.
Allez iemand die nog nooit dota heeft gespeeld vind da ik een retard ben omda ik dota2 tegenvallaen vind, maar heeft zelf nog nooit eens dota1 gespeeld.kakature zei:Ge kunt bomen kapot doen of wat?
drakengeest zei:De models zijn wel wat minder gedetailleerd als wc3.. Maar dat is gewoon pure blizzard klasse. Moeilijk om daar als mod maker even goeie creaties van te maken. Maar misschien dat de heroes later een update krijgen en meer detail hebben.
smon zei:Ziet er inderdaad veel beter uit.
smon zei:Ziet er inderdaad veel beter uit.
drakengeest zei:Jij hebt het over resolutie en scherpte. Ik heb het over design. Het ziet er mooier uit in dota 2, maar design van wc3 is gewoon stijlvol en mooi.
match die nu live is, is del feel better dan den eerste
KiPpIe zei:Speelt ge het daar dan tegen andere mensen op gamescom? Of is het ineens dat ge online gaat op de valve beta servers met de testers?
PS: Als ge kunt, versier mij dan eens een K-9 Nasus code van Riot![]()
op de lol booth ?Dota 2 Q&A | Dota 2drakengeest zei:Maar in feite weten we nog altijd niets of hoe ze dota 2 omkaderen. Nu zien we alleen een dota met grafische updates. Maar het lijkt en voelt aan als dota. Zeker met de double kill en monster kill. Love it