Archief - dota 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

drakengeest

Legacy Member
Valve kennende weten ze ook dat het probleem bij wc3 dota is dat er geen selectie is van skills. Dit is net 1 van de redenen om diezelfde dota experience uit wc3 te halen en een stand alone game van te maken met alle gebreken ivm match making en disconnects etc. Ik denk echt dat er voor ieder wat wils is. En je gerust casual games speelt en naarmate je zelf de behoefte aan hebt, de hardcore ladder opkruipen

Lethall

Legacy Member
freakykiller zei:
Hmm specte is dat sand wraith uit HoN en die ancien apparition tempest ?

Dit zal u misschien helpen:

Earthshaker = Behemoth / Sven = Hammerstorm / Tiny = Pebbles / Beastmaster = Tundra / Clockwerk Goblin = Pharaoh
Antimage = Magebane / Drow Ranger = (Similar to Arachna) / Priestess of the Moon = Valkyrie / Morphling = No Hon Equivalent / Vengeful Spirit = Andromeda / Sniper = Flint Beastwood
Crystal Maiden = Glacius / Puck = Bubbles / Storm Spirit = Doctor Repulsor / Windrunner = (Similar to Aluna) / Zeus = Thunderbringer / Lina Inverse = Pyromancer / Rhasta = Pollywog Priest / Tinker = No Hon Equivalent / Furion = No Hon Equivalent / Enchantress = No Hon Equivalent / Chen = Ophelia

Axe = Legionnaire / Pudge = Devourer / Sand King = Magnus / Tidehunter = Similar to Kraken / Night Stalker = No Hon Equivalent / Doom Bringer = Hon's name for rapier... wtf
Shadow Fiend = Soul Stealer / Razor = Corrupted Disciple / Venomancer = Slither / Faceless Void = Chronos / Viper = (Similar to Arachna) / Weaver = No Hon Equivalent / Spectre = Sand Wraith
Lich = Plague Rider / Lion = Witch Slayer / Witch Doctor = Voodoo Jester / Enigma = Tempest / Necrolyte = Soul Reaper / Pugna = No Hon Equivalent / Shadow Priest = Demented Shaman / Leshrac = Torturer / Darkseer = No Hon Equivalent / Ancient Apparition = No Hon Equivalent

nog een andere

night hound->rikimaru
swiftblade->juggernaut
moon queen->luna
wildsoul->lone druid
magebane->anti mage (AM)
andro->vengeful spirit (VS)
valkyrie->PotM

chrono->void
slither->venomancer
blood hunter->blood seeker
soulstealer->shadow fiend
arachna->drow
c.disciple->razor
sandwraith->spectre

blacksmith->ogre magi
thunder bringer->zeus
pollywog priest->rhasta
tempest->enigma
ophelia->chen
pyromancer->lina
vindicator->silencer
witch slayer->lion
bubbles->puck

defiler->death prophet
glacius->rylai
demented sham->dazzle
vodoo jester->witch doctor (WD)
hellbringer->warlock
torturer->leshrac
wretched hag->queen of pain (QOP)
succbus->bane elemental (atropos)
plague rider->lich
soul reaper->necrolyte

armadon->bristle back
behemoth->earth shaker
hammerstorm->sven
pebbles->tiny
keeper of forest->rooftrellen
legionnaire->axe
jereziah->omniknight
rampage->spirit breaker (SB)
tundra->beast master

devourer->pudge
accursed->abbadon
pestilence->slardar
magmus->sand king (SK)

freakykiller

Legacy Member
Earthshaker had ik ook al door :unsure:

van vengeful spirit had ik een vermoeden dat het andromeda was

windrunner dacht ik ook iets van aluna maar ik wist niet meer zeker of zij die illusionary veils had :p

jer0nim07

Legacy Member
stream werkt niet? of geen match momenteel? kzie alleen zo een background en een muziekje

kan ik ergens de vorige games bekijken?

nokeyboard

Legacy Member
smon zei:
Mocht je uw mening compleet omdraaien dan gaf ik u gelijk.

Graphics zien er super uit en die UT stem is het stomste dat ik ooit gehoord heb. Hopelijk halen ze dat er nog uit.

die ut sounds maakte dota zoveel beter in der tijd. + ge kunt da zelf ook altijd editen é.

En graphics super? Kvind die kinderachtige Teamfortress 2 graphics toch nie echt bij een spel zoals dota passen, kvind dota1 gaphics (van WC3) zelfs 9999x beter dan deze.
NUja is mijn mening. Kvind ook wel dat het moeilijk is om te volgen wat er gebeurt etc tijdens de games. Denk niet dat ik dota2 ga spelen, vant geen van de games da ik nu gezien heb ben ik toch srs teleurgesteld.

(jammer dat ik zoiets moet zeggen, en ik speelde al dota sinds 2004 ofzo)

Triple0

Legacy Member
dan gooien ze zoveel geld tegen dit tornooi aan... het muziekje is altijd hetzelfde en bijgevolg supersaai

de commentatoren zijn bijzonder saai. Groot verschil met totalbiscuit bijvoorbeeld

kakature

Legacy Member
Oh Lordy, wat een bs hier weer.

17:41 - KiPpIe: mja, nokeyboard
17:41 - KiPpIe: ik negeer zijn posts over 't algemeen
17:41 - KiPpIe: is inderdaad hardcore retarded

Beetje cru, maar oh so true boiii.

nokeyboard

Legacy Member
plz tell me, why am i retarded?

(nu gaan we t horen)

kakature zei:
Ge kunt bomen kapot doen of wat?
Allez iemand die nog nooit dota heeft gespeeld vind da ik een retard ben omda ik dota2 tegenvallaen vind, maar heeft zelf nog nooit eens dota1 gespeeld.

drakengeest

Legacy Member
De models zijn wel wat minder gedetailleerd als wc3.. Maar dat is gewoon pure blizzard klasse. Moeilijk om daar als mod maker even goeie creaties van te maken. Maar misschien dat de heroes later een update krijgen en meer detail hebben.

De graphics moeten immo ook niet over de top zijn waar iedereen een monster videokaart nodig heeft. Het moet vooral vlot draaien en de gameplay moet vooral authentiek zijn aan dota.

Zoland het de feel heeft van dota + de ondersteuning die zo een spel nodig heeft ivm ranking en disconnects en dergelijke ben ik al blij. Dat was de reden waarom ik stopte met dota omdat er gewoon zo veel leavers waren wanneer het hen niet aan stond.

smon

Legacy Member
drakengeest zei:
De models zijn wel wat minder gedetailleerd als wc3.. Maar dat is gewoon pure blizzard klasse. Moeilijk om daar als mod maker even goeie creaties van te maken. Maar misschien dat de heroes later een update krijgen en meer detail hebben.
Windrunner2.JPG


Ziet er inderdaad veel beter uit.

noreeeee

Legacy Member
smon zei:
Ziet er inderdaad veel beter uit.

haha inderdaad ik vraag mij ook af wat sommige mensen hier zitten te zeggen.

Onlangs ben ik begonnen met League of Legends heb nooit DOTA gespeeld en snap van de stream bijgevolg niet veel. Ik hoop gewoon op een spel dat competitief goed speelt (iets dat ik heel erg terug vind bij starcraft 2), goeie ranking heeft(wederom sc2) en in het algemeen soepel loopt (League of Legends is daar weer een heel goed voorbeeld van spel loopt super vlot).

Ik denk dat het moeilijk is om nu al veel conclusies te trekken over DOTA2. Grafics zien er heel goed uit en het lijkt wel relatief soepel te lopen. Speelt het even soepel dat is de vraag, en ik denk niet dat je die vraag deftig kunt beantwoorden zonder zelf deftig gespeeld te hebben.

Ik ga het zeker uittesten en als het goed speelt ga ik van League of Legends overschakelen naar DOTA2.

drakengeest

Legacy Member
smon zei:
Ziet er inderdaad veel beter uit.


Jij hebt het over resolutie en scherpte. Ik heb het over design. Het ziet er mooier uit in dota 2, maar design van wc3 is gewoon stijlvol en mooi.

match die nu live is, is del feel better dan den eerste

Triple0

Legacy Member
drakengeest zei:
Jij hebt het over resolutie en scherpte. Ik heb het over design. Het ziet er mooier uit in dota 2, maar design van wc3 is gewoon stijlvol en mooi.

match die nu live is, is del feel better dan den eerste

omdat we eenmaal meer vertrouwd zijn met de warcraft theme. dota gebruikt alle models van WC3, iedereen heeft die campaign gespeeld, weet hoe episch die is en linkt de hero models aan het geheel. Dota 2 daarintegen moet veel meer zelf dingen ontwerpen.

CosMiced

Legacy Member
KiPpIe zei:
Speelt ge het daar dan tegen andere mensen op gamescom? Of is het ineens dat ge online gaat op de valve beta servers met de testers?


PS: Als ge kunt, versier mij dan eens een K-9 Nasus code van Riot :p

waar kank die code halen ? :p op de lol booth ?

drakengeest

Legacy Member
Ik vind de dota models niet slecht hoor. ik begrijp gewoon de mensen die vinden dat het design wat te "flat" lijkt. En al die heroes lijken op hun dota 1 counter parts.

match gezien

navi vs scythe (32 min). Vergeleken met ig vs ehome (90 min). Wereld van vershil. En veel spannender om te zien.. I am all excited! Maar in feite weten we nog altijd niets of hoe ze dota 2 omkaderen. Nu zien we alleen een dota met grafische updates. Maar het lijkt en voelt aan als dota. Zeker met de double kill en monster kill. Love it

smon

Legacy Member
drakengeest zei:
Maar in feite weten we nog altijd niets of hoe ze dota 2 omkaderen. Nu zien we alleen een dota met grafische updates. Maar het lijkt en voelt aan als dota. Zeker met de double kill en monster kill. Love it
Dota 2 Q&A | Dota 2

In die Q&A van november staat al redelijk wat info over de community features die ze gepland hebben. Klinkt zeer indrukwekkend.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan