Archief - dota 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Utred

Legacy Member
Triple0 zei:
omdat we eenmaal meer vertrouwd zijn met de warcraft theme. dota gebruikt alle models van WC3, iedereen heeft die campaign gespeeld, weet hoe episch die is en linkt de hero models aan het geheel. Dota 2 daarintegen moet veel meer zelf dingen ontwerpen.
WC3 had ook echt wel fantastisch design. Weinig games kunnen daaraan tippen imo.
Dota 2 is een gigantische stijlbreuk. Qua design lijkt hon veel meer op dota, maar dat moet niet erg zijn. Variatie is altijd leuk. Het zal gwn een kwestie van gewoon worden zijn.

Lethall

Legacy Member
Jep, schone game om de dag te eindigen.

Ik had wel even schrik in het begin, want het zag er niet zo schitterend uit voor MyM, maar uiteindelijk toch nog goed gewonnen :p

Weet er iemand soms als shadow fiend gepickt is in een game vandaag, in de games dat ik gezien heb is hij niet gepickt, en ik zou hem toch wel graag es in actie zien.

freakykiller

Legacy Member
nokeyboard zei:
die ut sounds maakte dota zoveel beter in der tijd. + ge kunt da zelf ook altijd editen é.

En graphics super? Kvind die kinderachtige Teamfortress 2 graphics toch nie echt bij een spel zoals dota passen, kvind dota1 gaphics (van WC3) zelfs 9999x beter dan deze.
NUja is mijn mening. Kvind ook wel dat het moeilijk is om te volgen wat er gebeurt etc tijdens de games. Denk niet dat ik dota2 ga spelen, vant geen van de games da ik nu gezien heb ben ik toch srs teleurgesteld.

(jammer dat ik zoiets moet zeggen, en ik speelde al dota sinds 2004 ofzo)
Persoonlijk was ik meer voorstander van HoN graphics maar ik vind dota 2 er toch professioneler uitzien :unsure: ondanks de cartoony look.

Ik vind nymphora wel nogal Puck based :unsure:

Tyloo vs Nirvana -> nog voor de creep spawn, 3 kills door Tyloo
nog geen 2 minuten erna is het al weer 3-3 man man man, nice ganking ondanks slechte start

Lethall

Legacy Member
Voor degene die het gemist hebben, of dota2 in actie willen zien:

dota2's Channel - YouTube

Vods zijn daar te vinden, maar die zijn zonder commentary, maar de kwaliteit op 1080p is wel een pak beter, dus deze zijn wel plezant om naar te kijken gewoon voor het spel eens te zien.

Vods met engelse commentaar komen normaal op joindota.com

Triple0

Legacy Member
liever geen commentaar van die tobi lol. verschrikkelijk om naar te luisteren

BenneB

Legacy Member
Lethall zei:
Voor degene die het gemist hebben, of dota2 in actie willen zien:

dota2's Channel - YouTube

Vods zijn daar te vinden, maar die zijn zonder commentary, maar de kwaliteit op 1080p is wel een pak beter, dus deze zijn wel plezant om naar te kijken gewoon voor het spel eens te zien.

Vods met engelse commentaar komen normaal op joindota.com

Merci lol, ik vond dat maar niet op own3d. :niceone:

mdgf

Legacy Member
numb3r1 zei:
Tyloo vs EHome was spannend
Kheb enkel de laatste 20min gezien, maar twas inderdaad nie mis.
Nogal abrupt einde (ehome ging sowieso wel winnen ook, maar toch).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan