KiPpIe
Legacy Member
CosMiced zei:waar kank die code halen ?op de lol booth ?
Yep, gewoon bij Riot langsgaan. Kan zijn dat ge uw account info moet opgeven ofzo, ni zeker.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
CosMiced zei:waar kank die code halen ?op de lol booth ?
WC3 had ook echt wel fantastisch design. Weinig games kunnen daaraan tippen imo.Triple0 zei:omdat we eenmaal meer vertrouwd zijn met de warcraft theme. dota gebruikt alle models van WC3, iedereen heeft die campaign gespeeld, weet hoe episch die is en linkt de hero models aan het geheel. Dota 2 daarintegen moet veel meer zelf dingen ontwerpen.

Persoonlijk was ik meer voorstander van HoN graphics maar ik vind dota 2 er toch professioneler uitziennokeyboard zei:die ut sounds maakte dota zoveel beter in der tijd. + ge kunt da zelf ook altijd editen é.
En graphics super? Kvind die kinderachtige Teamfortress 2 graphics toch nie echt bij een spel zoals dota passen, kvind dota1 gaphics (van WC3) zelfs 9999x beter dan deze.
NUja is mijn mening. Kvind ook wel dat het moeilijk is om te volgen wat er gebeurt etc tijdens de games. Denk niet dat ik dota2 ga spelen, vant geen van de games da ik nu gezien heb ben ik toch srs teleurgesteld.
(jammer dat ik zoiets moet zeggen, en ik speelde al dota sinds 2004 ofzo)
ondanks de cartoony look.
Lethall zei:Voor degene die het gemist hebben, of dota2 in actie willen zien:
dota2's Channel - YouTube
Vods zijn daar te vinden, maar die zijn zonder commentary, maar de kwaliteit op 1080p is wel een pak beter, dus deze zijn wel plezant om naar te kijken gewoon voor het spel eens te zien.
Vods met engelse commentaar komen normaal op joindota.com
Kheb enkel de laatste 20min gezien, maar twas inderdaad nie mis.numb3r1 zei:Tyloo vs EHome was spannend
The Monopoly Guy zei:elke keer dat ik die wolf hoor huilen in dat spel
Check it

numb3r1 zei:Tyloo vs EHome was spannend
?Open Mind zei:eerste match van winner's bracket: The International - Dota 2 - Results
Beta begint na Gamescom, dat artikel is net goed nieuws.numb3r1 zei: