Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
freakykiller zei:Spelen die in feite maar met een beperkt aantal heroes ofzo?
smon zei:Beta begint na Gamescom, dat artikel is net goed nieuws.


Creamium zei:Dit is best surreal om te volgens als je niks van de game kent. Ik begon eens te kijken omdat deze tourny blijkbaar een big deal is met die super geld prijs. Daarnet die NAVI vs EHOME match gezien en die commentator, jeez XD LOUD NOISES
Eén van de vele vragen die ik heb : waarom was er daarnet zo'n massale reactie toen Pudge werd gekozen? Is dat een controversieel char? Sorry if noob question, ik ken hier echt niks van, maar vind het allemaal wel hip
Zelf spelen zit er iig niet in voor mij, rts =/= mijn ding
Commentaar is echt ongelofelijk ja, ergste commentaar dat ik ooit gehoord heb. Plus ze hebben nog steeds niets gedaan aan de audiokwaliteit, ook zielig.Creamium zei:Dit is best surreal om te volgens als je niks van de game kent. Ik begon eens te kijken omdat deze tourny blijkbaar een big deal is met die super geld prijs. Daarnet die NAVI vs EHOME match gezien en die commentator, jeez XD LOUD NOISES
Eén van de vele vragen die ik heb : waarom was er daarnet zo'n massale reactie toen Pudge werd gekozen? Is dat een controversieel char? Sorry if noob question, ik ken hier echt niks van, maar vind het allemaal wel hip
Zelf spelen zit er iig niet in voor mij, rts =/= mijn ding
Nog nooit naar een SC/CS/hon/ whatever cast gekeken dan. Ik ben ook geen fan van roepen maar bij hen is het echt niet overdreven.kakature zei:Bullshit, heeft ook geen zak te maken met dat ik niet kan volgen. Bij LoL roepen ze ook maar enkele als het de moeite is.
OOOH MY GOOODDD HE DENIED A CREEP OMFGGGGG
Sterf.
/EDIT
Er zijn deathmetal bands die minder roepen dan die commentators.