Archief - dota 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KiPpIe

Legacy Member
freakykiller zei:
Spelen die in feite maar met een beperkt aantal heroes ofzo :p ?

Momenteel zijn er maar een beperkt aantal heroes beschikbaar. Ergens eerder in deze thread was eer zo'n overzicht van de champ select gepost. Dat leek nogal hard op de foto van de champ select vanop gamescom, dus het zal wel redelijk recent en gelijkaardig zijn.

drakengeest

Legacy Member
+ sommmige heroes zijn gewoon niet interessant genoeg om in een toernooi te spelen. Zoals bloodseeker bijvoorbeeld. Niettegenstaand het een zeer leuke hero is. Maar meer een public hero

Zoid

Legacy Member
Et zal morgen tussen NAVI en EHOME gaan. En EHOME zijn sterk in het tornooi gegroeid, terwijl NAVI gewoon constant goed speelt. Geen idee wie er gaat winnen, wie krijgt er eigenlijk het prijzengeld? Als bijvoorbeeld EHOME wint: de spelers of de organisatie? Zou me nie verbazen dat die van EHOME daar iets van in hun contract hebben staan.

Et zou beter zijn als NAVI die $ 1 000 000 krijgt want ben er zeker van da Artstyle dan wel zal investeren in een DOTA/DOTA2 competitie/cup :p


btw: fijn om te zien dat er toch wa Belgische aandacht is voor DOTA 2 : )

kakature

Legacy Member
Die Doom Bringer ziet er toch ferm OP uit tbh. En teleport ziet er ook ferm op uit :p

Gewoon damage doen, oei they're coming for me, tp, win.

smon

Legacy Member
Wat een fantastische match. Ziet er wel naar uit dat EHOME gaat winnen.

Creamium

Legacy Member
Dit is best surreal om te volgens als je niks van de game kent. Ik begon eens te kijken omdat deze tourny blijkbaar een big deal is met die super geld prijs. Daarnet die NAVI vs EHOME match gezien en die commentator, jeez XD LOUD NOISES

Eén van de vele vragen die ik heb : waarom was er daarnet zo'n massale reactie toen Pudge werd gekozen? Is dat een controversieel char? Sorry if noob question, ik ken hier echt niks van, maar vind het allemaal wel hip :p

Zelf spelen zit er iig niet in voor mij, rts =/= mijn ding

Alex40014

Legacy Member
Creamium zei:
Dit is best surreal om te volgens als je niks van de game kent. Ik begon eens te kijken omdat deze tourny blijkbaar een big deal is met die super geld prijs. Daarnet die NAVI vs EHOME match gezien en die commentator, jeez XD LOUD NOISES

Eén van de vele vragen die ik heb : waarom was er daarnet zo'n massale reactie toen Pudge werd gekozen? Is dat een controversieel char? Sorry if noob question, ik ken hier echt niks van, maar vind het allemaal wel hip :p

Zelf spelen zit er iig niet in voor mij, rts =/= mijn ding

Bwa in het begin kan het kut zijn als je veel verliest maar uiteindelijk wordt het wel plezant hoor, LoL is volledig f2p dus daar kan je mee aan de slag gaan. Enkel voor skins en champs op de snelle weg te krijgen moet je betalen.

kakature

Legacy Member
Creamium zei:
Dit is best surreal om te volgens als je niks van de game kent. Ik begon eens te kijken omdat deze tourny blijkbaar een big deal is met die super geld prijs. Daarnet die NAVI vs EHOME match gezien en die commentator, jeez XD LOUD NOISES

Eén van de vele vragen die ik heb : waarom was er daarnet zo'n massale reactie toen Pudge werd gekozen? Is dat een controversieel char? Sorry if noob question, ik ken hier echt niks van, maar vind het allemaal wel hip :p

Zelf spelen zit er iig niet in voor mij, rts =/= mijn ding
Commentaar is echt ongelofelijk ja, ergste commentaar dat ik ooit gehoord heb. Plus ze hebben nog steeds niets gedaan aan de audiokwaliteit, ook zielig.

Het is enorm moeilijk te volgen als je niets van DOTA kent. Ik speel LoL en kan DOTA2 maar half volgen tbh. Minimap is ook niet echt duidelijk en ik herken de map totaal niet.

Utred

Legacy Member
Het is gemakkelijker om enthousiast te geraken bij dota dan bij lol natuurlijk. Ik zie echt niet in wat er verkeerd aan is. Zij kunnen er niet aan doen dat je niet kan volgen.
De geluidskwaliteit zou inderdaad wel veel beter kunnen.

kakature

Legacy Member
Bullshit, heeft ook geen zak te maken met dat ik niet kan volgen. Bij LoL roepen ze ook maar enkele als het de moeite is.

OOOH MY GOOODDD HE DENIED A CREEP OMFGGGGG

Sterf.

/EDIT

Er zijn deathmetal bands die minder roepen dan die commentators.

fudgethis

Legacy Member
De reden dat de audiokwaliteit niet zo goed is, is omdat ze met opzet de ingame voice chat gebruiken (ook zonder professionele micro's enz) ipv apart systeem om het te showcasen.

Utred

Legacy Member
kakature zei:
Bullshit, heeft ook geen zak te maken met dat ik niet kan volgen. Bij LoL roepen ze ook maar enkele als het de moeite is.

OOOH MY GOOODDD HE DENIED A CREEP OMFGGGGG

Sterf.

/EDIT

Er zijn deathmetal bands die minder roepen dan die commentators.
Nog nooit naar een SC/CS/hon/ whatever cast gekeken dan. Ik ben ook geen fan van roepen maar bij hen is het echt niet overdreven.

Stream crasht hier om de paar minuten, dat is wel behoorlijk vervelend. Spec interface is ook niet ideaal, daar hadden ze beter wat van hon afgekeken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan