Archief - dota 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

smon

Legacy Member
KiPpIe zei:
Ahzo, een "interview". Gabe zei eigenlijk niks anders dan de 3 dingen waaraan ze nu aan't werken zijn, een echt interview zou ik het toch niet noemen. :(
Nieuw interview van deze week:
DOTA 2 Preview for PC from 1UP.com

"A lot of us are DOTA fans also from a game-design perspective, and at Valve we already have the original creator of DOTA, Eul."
There's a huge amount of dialogue in the game and the team also added a system that allows characters to have specific dialogue, so for instance, if Crystal Maiden and Lina, who have a really natural adversarial relationship, are in opposite teams they will be bickering and saying things based on what they're doing.
As previewed in the DOTA2 trailer, Valve will release several videos similar to Team Fortress's "Meet the Team." "There are a lot of heroes in DOTA2 -- 105 so far, and we're gonna continue producing these videos. There's definitely something with this world," affirms Johnson.
:love::love:

Ezarto

Legacy Member
Laat maar komen! Ben al veel te lang tegen mijn goesting HoN aant spelen ...

Triple0

Legacy Member
Ezarto zei:
Laat maar komen! Ben al veel te lang tegen mijn goesting HoN aant spelen ...

ik ook lol, ik speel hon gewoon om geen totale nab te zijn eens dota 2 uit is

kakature

Legacy Member
Al meer beta-nieuws? Toch bijna 3 weken sinds GC.

/edit

Wat zou "camera reverse grip" zijn in die screenshots?

smon

Legacy Member
kakature zei:
Al meer beta-nieuws? Toch bijna 3 weken sinds GC.

/edit

Wat zou "camera reverse grip" zijn in die screenshots?
Misschien dat je de camera kan verslepen, lijkt mij iets handiger dan edge-pan.

Nog wat screenshots in afwachting van beta nieuws:
New Dota 2 screenshots of Axe - NeoGAF
Die bomen zien er zo goed uit. :p

Beta zou blijkbaar uitgesteld zijn, uit een interview met een tester:
Gkfzz: According to the e-mails that Icefrog said recently, seems to happen in six or seven weeks instead of three weeks to respond to emails older.
God damnit. :(

Lethall

Legacy Member
Er gaan inderdaad gerucht rond dat het vanaf nu nog een week of 3 zou zijn.

Maar dan ziet ge dingen zoals dit:
Servers with dota in the name | Server / Player Search | Game-Monitor.com :: Server Search, Monitoring, Stats and more

(als ze eventueel even weg zijn, in totaal 104 dota2 servers)

+de dota2 site die wat raar deed vandaag, etc.
En dan vraagt ge u toch af als het eventueel toch niet al volgende week is.

Maar tijd zal het uitwijzen, de enige die het zeker weten zijn de mannen van valve zelf :p

Utred

Legacy Member
Ze kunnen toch niet aan Blizzard tippen vind ik qua design. Earthshaker en beastmaster zijn echt lelijk vergeleken met tauren en rexxar. En sven is ook afschuwelijk.

Triple0

Legacy Member
evil_konijn zei:
Ze kunnen toch niet aan Blizzard tippen vind ik qua design. Earthshaker en beastmaster zijn echt lelijk vergeleken met tauren en rexxar. En sven is ook afschuwelijk.

ze vallen toch goe mee ze

Utred

Legacy Member
De modellen zijn niet fantastisch, maar de spells zien er meestal wel mooi uit ^^

The Monopoly Guy

Legacy Member
Kvind het er wel ok uit zien
is er nog niets bekend over de hats die ze wss ipv skins gaan maken?:doc:

kakature

Legacy Member
Welke strontpomper heeft u verteld dat spoilertags cool zijn?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan