Archief - dota 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

smon

Legacy Member
DotA2_ShittyWizard.jpg

the whole shitty wizard thing is an inside joke by valve; the first models they loaded into dota2 was this little lawn gnome looking wizard thing, and they just decided to call it the shitty wizard. I played dota2 inhouse at valve last december and rosh's model had a placeholder with the shitty wizard model, the devs liked it so much that they had every hero voice actor say shitty wizard for lulz basically(and I think in the sound files is also "crummy wizard", at least they had clips of that too at valve).

GeTa

Legacy Member
Have 100 000 beta keys.
Give away 6 in shitty contest in which thousands will enter.
tn-tumblr_le9ftbUOMX1qfu4tho1_400.jpg

The Monopoly Guy

Legacy Member
KiPpIe zei:
Hmm, ingame models zijn precies wel serieus low-res.
Had eigenlijk gehoopt dat de models van in de hero-select die van ingame gingen zijn.

ge gaat ook nooit zoveel inzoomen om te spelen he

kakature

Legacy Member
KiPpIe zei:
Hmm, ingame models zijn precies wel serieus low-res.
Had eigenlijk gehoopt dat de models van in de hero-select die van ingame gingen zijn.
Plus dan nog alle effectjes en sprites en whatnot erbij, en het ziet er super uit.

KiPpIe

Legacy Member
The Monopoly Guy zei:
ge gaat ook nooit zoveel inzoomen om te spelen he

Tijdens het spelen eventueel niet, maar aangezien het de source engine is is post-editing van recorded games wel een mogelijkheid. En dan kan het soms wel interessant zijn om eens verder in te zoomen/perspectief aan te passen.

Koonut

Legacy Member
kip heeft weeral 1tje gevonden om op te fappen ze, hardcore noemen ze da

KiPpIe

Legacy Member
Ge zijt gewoon jaloers omdat ik het ni op u doe :unsure:

Nuja, effe serieus:
Ik ben zeker geen graphics hoer, maar ik weet wat de source engine aankan, en ik weet hoe valve models kan maken. Dan vind ik het precies vreemd dat ze toch zo'n low quality models ingame zouden steken. Kan natuurlijk nog altijd veranderen in de toekomst, of dat ze low-quality doen voor slechtere set-ups, en high-quality voor de hardcore gamers met een beest van een pc (niet ik, dus :p)

smon

Legacy Member
I Said Good Day Sir!
September 23, 2011 - IceFrog

We’ve been a bit quiet lately. As always, we learn a lot whenever we put something out and get feedback from you all. Showing Dota 2 to the world at The International gave us a lot of feedback to chew through, and the many recent forum threads talking about the information leaking out of the beta has added to the pile. After a bunch of thinking, we’ve decided to change our plans a little.

Our original plan was to spend the next year or so in beta, adding new features and slowly growing the number of heroes until we reached a level of parity with Dota 1, at which point we’d release Dota 2 to the world. But the feedback we’re seeing everywhere is that people just want to play it, even though there’s still a ton of heroes yet to be implemented. We’ve also seen that the folks who are already in the beta are chomping at the bit to show everyone else some of the fun games they’ve had. So we decided our original plan was dumb.

Welcome to the new plan: We’re going to take the current version of Dota 2, which has The International set of heroes, and get it out there as fast as we can. We’ve still got some work to do in a couple of areas, so we’ll be keeping it invite-only for a (hopefully short) period of time. But there’ll be no restrictions on what players can do with it – they can release screenshots, make movies, shoutcast matches, write guides, publicly make fun of our HUD, or anything else their hearts desire. While they do that, we’ll be shipping regular updates with more heroes, new features we’ve been working on, and improvements on the existing content as we get more and more feedback.

What does this mean for you? It means it’s even more important that you get on the list that we’ll be inviting from. If you’re talented, you could take a shot at winning an invite in the GosuGamers competition or the Playdota contest. Once you’ve got your hands on the game, feel free to talk about it however you’d like – we’re excited to see what you’ll produce.

In the meantime, we’re going to be ratcheting this blog up a little too, so you can expect some more regular posting from us.

http://blog.dota2.com/
:woohoo:

De NDA is nu al weg, er zijn al DOTA2 streams bezig.

KiPpIe

Legacy Member
Wilt natuurlijk ni zeggen dat er na de beta geen nieuwe heroes meer gaan bijkomen, he.
Maar als Icefrog de dota-snelheid gaat volhouden gaat het zeker niet elke 2 weken een nieuwe zijn. Maar als ze toch alle heroes er al in steken tegen release zijn er sowieso meer dan genoeg imo.

The Monopoly Guy

Legacy Member
KiPpIe zei:
Wilt natuurlijk ni zeggen dat er na de beta geen nieuwe heroes meer gaan bijkomen, he.
Maar als Icefrog de dota-snelheid gaat volhouden gaat het zeker niet elke 2 weken een nieuwe zijn. Maar als ze toch alle heroes er al in steken tegen release zijn er sowieso meer dan genoeg imo.

Ah dus er komen na de release nog nieuwe heroes die nog niet in dota zaten dan?

KiPpIe

Legacy Member
Ik zou het in elk geval niet uitsluiten.
Kan even goed zijn dat ze nieuwe heroes releasen voor beide games, om ze op gelijk niveau te houden.

Lethall

Legacy Member
Er komen natuurlijk nieuwe heroes.

Dota 2 word nu opgebouwd om identiek te zijn aan de laatste dota release (6.72 of 6.73 ofzo, weet het exacte nummer even niet).

Eenmaal dota2 er is ontwikkelen ze verder exact zoals icefrog altijd dota heeft geupdate, dus balance changes en iedere 3 maand ofzo 1a2 nieuwe heroes.


Nu even nog goed nieuws, en het zat er wel aan te komen met al die key giveaways.
Dota 2 NDA is nu gelift dus iedereen mag streamen.

Voor de mensen die toevallig de thread nu lezen:
Bumblebee's Stream (Online)
own3D.tv - joinDOTA - Livestream
MavenCast's Stream (Online)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan