Archief - dota 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

The Monopoly Guy

Legacy Member
GeTa zei:
f2p, dan hoop ik wel dat ze alle heroes beschikbaar maken. Anders mogen ze er van mij meteen een premium account instoppen voor 30 dollar dat toegang geeft tot alle heroes.

als ze niet alles beschikbaar maken ga ik het niet spelen
ik heb met LoL al praktisch alles unlockt geen zin om het opnieuw te doen

splasH^

Legacy Member
GeTa zei:
f2p, dan hoop ik wel dat ze alle heroes beschikbaar maken. Anders mogen ze er van mij meteen een premium account instoppen voor 30 dollar dat toegang geeft tot alle heroes.

alles zal drek wel vrij zijn aangezien dota2 zicht focust op e-sports he :)

MrFlava-

Legacy Member
splasH^ zei:
alles zal drek wel vrij zijn aangezien dota2 zicht focust op e-sports he :)

Tzou toch leuker zijn als er 2 champions per maand bijkomen..zoals in LoL.

smon

Legacy Member
Het is niet omdat je niet moet betalen voor heroes dat ze geen nieuwe gaan maken. Icefrog heeft deze week nog laten weten dat hij bezig is aan meerdere nieuwe heroes voor DOTA1 (en dus ook voor 2).

Hetzelfde tempo als Riot zie ik Valve wel niet halen. :p

MrFlava-

Legacy Member
smon zei:
Het is niet omdat je niet moet betalen voor heroes dat ze geen nieuwe gaan maken. Icefrog heeft deze week nog laten weten dat hij bezig is aan meerdere nieuwe heroes voor DOTA1 (en dus ook voor 2).

Hetzelfde tempo als Riot zie ik Valve wel niet halen. :p

Valve werkt nog aan andere games,dus inderdaad ik denk niet dat ze zich alleen op DoTa2 kunnen focussen.
Natuurlijk zijn ze met een grote groep voor elk spel,maar dan nog zal dat tempo inderdaad niet haalbaar zijn.
Tenzij ze veel geld binnen krijgen en wat extra personeel kunnen aanwerven.

splasH^

Legacy Member
MrFlava- zei:
Valve werkt nog aan andere games,dus inderdaad ik denk niet dat ze zich alleen op DoTa2 kunnen focussen.
Natuurlijk zijn ze met een grote groep voor elk spel,maar dan nog zal dat tempo inderdaad niet haalbaar zijn.
Tenzij ze veel geld binnen krijgen en wat extra personeel kunnen aanwerven.

Het grote verschil met icefrog en riot is da icefrog z'n heroes eerst grondig laat testen voor hij ze implement in the game, da ziede in lol niet :)

smon

Legacy Member
Twice the blood shall I shed!
October 6, 2011 - Dota Team

First things first, today’s update introduces Bloodseeker and Kunkka. Have fun!
kunkkabloodseeker.jpg



This update also enables the practice bots. While they’re still a work in progress, they’re a great low-pressure tool for trying out new heroes and item builds. While practicing with them, note that you can ping the minimap to send commands to your allied bots – ping an enemy tower to tell them to push a lane, an enemy hero to ask for assistance in a gank, and so on. At the moment they only know how to play a subset of the current heroes, but they do know how to use all of Dota 2′s many items.

They’ll also use text chat to indicate their plans, so you can join in. For example, they’ll:

■Let you know when they’re coming to your lane for a gank.
■Communicate when they’re fleeing or losing a fight.
■Indicate their high priority targets in upcoming team fights.
■Expose their thinking about whether they should push or defend their lanes.
■Call for assistance versus Roshan if they think the timing is right.
If you’re interested, here are a few features we’ll be adding to them next:

■User specified difficulty levels, so you can tune them to your skill level.
■Deeper control over your allied bots, so you can “command” your team at a high level. For instance, you might want your team’s carry to not join a fight, and instead keep farming their lane. Note that they do a good job of making these kinds of decisions themselves, but if you really want to be hands-on, you can.
■Support for several more heroes.
As always, let us know what you think.

Finally, we saw that Playdota’s Photo Competition finished up, and handed out several Dota 2 keys. If you haven’t taken a look, there’s some great photos there.

Twice the blood shall I shed! | Dota 2

En de patchnotes van gisteren: http://dota2wiki.com/wiki/October_06,_2011_Patch

GeTa

Legacy Member
splasH^ zei:
Het grote verschil met icefrog en riot is da icefrog z'n heroes eerst grondig laat testen voor hij ze implement in the game, da ziede in lol niet :)

Das dan ook in 80% van de gevallen ni nodig omda al die heroes op elkaar trekken. q doing single target dmg???? innovatie!

En als er dan is nen hero bijzit met nen unieke skill dan schreewt heel de community op. :ironic:
He can do this AND that? GTFO MY LOLS

MrFlava-

Legacy Member
Straks me eens bezig houden met al de site's te zoeken waar de keys weggeven.
en hopen dak wa geluk heb.

KiPpIe

Legacy Member
Het probleem is dat de meeste sites altijd maar een 10-tal keys krijgen.
Denk dat ge nog meer kans zult hebben met de gewone beta-invites van Valve zelf.

En <3 bloodseaker, zoveel toffer dan die stomme WW van LoL

MrFlava-

Legacy Member
KiPpIe zei:
Het probleem is dat de meeste sites altijd maar een 10-tal keys krijgen.
Denk dat ge nog meer kans zult hebben met de gewone beta-invites van Valve zelf.

En <3 bloodseaker, zoveel toffer dan die stomme WW van LoL

Speel je de beta al?

MrFlava-

Legacy Member
Als ik naar de streams kijk van de beta,dan zie ik toch dat die special attacks (Q,W,E,R) veel zotter zijn.
Zag zo net een boot van water aangevaard komt en dan verdwijnt in gewoon water.

Als je dat vergelijkt met LoL..

MrFlava-

Legacy Member
Kent er iemand de actiefste/bekenste community site voor DoTa?
Ga deze game toch een grote kans geven.

MrFlava-

Legacy Member
oke mercie.
Zoek alvast wat spelers die het spel competitive gaan spelen en toch op een hoog niveau ermee willen geraken.
Denk dat dit nog een game is waar het nog mogelijk is.

splasH^

Legacy Member
kakature zei:
Denk het niet :unsure:

5 man dedication is all it takes :), gemoet echt 5 man hebben da samen wil blijven ~1 jaar en dan betert da wel snel ma int begin ist gewoon slaag krijgen he $$

Sp0on

Legacy Member
Ik kan niet wachten om menig lolnoobjes te verslinden. Da gaat echt een target practice worden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan