Archief - dota 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

smon

Legacy Member
We aren't planning to have one big beta invite tomorrow. Right now the beta primarily consists of the tournament teams, Dota1 beta testers, and other players that might compete in upcoming events. We will gradually give access to more and more players over the coming weeks and months. The Dota2 development process, like with Dota1, is focused on getting incremental player feedback to help us prioritize features and functionality in the game. There won't be an immediate million person invite all at once, but rather a gradual buildup as we develop new features and test various aspects of the game in order to to make it an enjoyable experience for an expanding player base.
Petition to Valve about Closed Beta - Page 6 - DotA Forums

splasH^

Legacy Member
Same here :) 75% van de mensen begint dan te lullen over bugs en over hoe slecht het spel wel ni is. Goeie zet van valve.

Lethall

Legacy Member
http://www.game-monitor.com/search.php?search=valve dota&type=server&public=&num=100&pg=1

Nu ook een hoop EU-servers.
Wat beta invites algauw? /tinfoil hat

Niet dat ik verwacht om in een van de eerste waves te zitten, met mijn geluk zal ik mogen wachten tot ze invites sturen naar bijna iedereen, ik zit eerder te wachten op de nda die gelift word zodat mensen kunnen streamen ;D

Nu ja moest ik in de beta raken voor eind september zou dat natuurlijk ideaal zijn, maar ik hoop er toch niet op :p

The Monopoly Guy

Legacy Member
ziet er clean uit
ik hoop dat het een windowed client is maar ik betwijfel het

KiPpIe

Legacy Member
Nee, het is niet normaal. Als er altijd al gezegd werd dat het een bijna volledig identieke versie aan dota ging zijn qua speelstijl, is een levelsysteem wel een serieuze aanpassing.
Nuja, van hetgeen uit de screenshot is af te leiden is het blijkbaar nog niet geïmplementeerd (geen xp na 2 gespeelde games), en kan het ook zijn dat het er uiteindelijk niet in zit.

Utred

Legacy Member
Ja want die levels gaan echt de speelstijl veranderen. Zo goed als elke online game heeft een levelsysteem. Warcraft 3 had dat ook.

smon

Legacy Member
Als er een XP systeem is, dan zal er waarschijnlijk ook iets unlocken na elk level. Ik kan mij niet voorstellen dat Valve mensen gaat laten grinden om gameplay opties te unlocken (zoals de champions/summoner skills in LoL), ik vraag mij gewoon af wat wel dan.

splasH^

Legacy Member
smon zei:
Als er een XP systeem is, dan zal er waarschijnlijk ook iets unlocken na elk level. Ik kan mij niet voorstellen dat Valve mensen gaat laten grinden om gameplay opties te unlocken (zoals de champions/summoner skills in LoL), ik vraag mij gewoon af wat wel dan.

Avatarkes lek in WC3 probb :)

Lethall

Legacy Member
die placeholders zijn hilarisch ;D
http://www.dota2.cyborgmatt.com/spellicons/templar_assassin_psionic_trap.png
http://www.dota2.cyborgmatt.com/spellicons/life_stealer_consume.png
http://www.dota2.cyborgmatt.com/spellicons/bounty_hunter_shuriken_toss.png
http://www.dota2.cyborgmatt.com/spellicons/templar_assassin_meld.png
http://www.dota2.cyborgmatt.com/spellicons/?img=bounty_hunter_track.png

Hier ook nog wat random models:
http://i.imgur.com/Mh5pM.jpg

En als ge naar de beschrijving kijkt van die hex die de andere verandert in een stuk kaas gaan we dus items hebben (a la TF2, dus ergens equipen in een soort ding uit het spel) die dus bepaalde ability's verandert of aanpast.
Ik gok dat het ook zoiets zal zijn met de couriers.

edit:
hier valt er nog meer te vinden
http://pastebin.com/ULQDhz3D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan