Blizzard hun custom map voor sc2 is/gaat niet meer zijn dan gewoon ne keer iets om voor de lol te spelen als ge al starcraft 2 hebt.
De kans is groter dat ik morgen een miljoen win dan dat die mod populairder word dan de huidige games.
Hou gewoon al dingen zoals matchmaking dat standaard geworden is in het genre en dat die map niet zal hebben.
Geen idee waarom iemand dat ooit echt zou spelen ipv dota/dota2/lol/hon.
En ja, blizzard had de kans om die mod op te nemen, maar om een of andere reden hebben ze die kans niet genomen en is valve hun voor geweest.
Er gaat een verhaal rond waarbij blizzard een gesprek wou met icefrog, en icefrog gewoon een "agent" gestuurd had in zijn plaats, dus in het geval dat waar is dan hadden ze zo te zien wel interesse, maar is het er om een of andere reden niets van terecht gekomen.
Nu ja niet dat ik dat erg vind, ik heb persoonlijk wel meer vertrouwen in valve dan in blizzard voor dota2.