Archief - dota 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

splasH^

Legacy Member
kakature zei:
Bullshit, heeft ook geen zak te maken met dat ik niet kan volgen. Bij LoL roepen ze ook maar enkele als het de moeite is.

OOOH MY GOOODDD HE DENIED A CREEP OMFGGGGG

Sterf.

/EDIT

Er zijn deathmetal bands die minder roepen dan die commentators.

Tding is :p dat de moves die ze doen makkelijk lijken omdage da game nog ni hebt gespeeld...

smon

Legacy Member
Zeer nice, wel jammer dat er geen beelden zijn vanop Gamescom. Had graag de winnaars hun reactie eens gezien. :p

Zoid

Legacy Member
NAVI wint $ 1000000 en alle Dota sites liggen plat :D

gelukkig is er nog 9lives :p

freakykiller

Legacy Member
Alex40014 zei:
Bwa in het begin kan het kut zijn als je veel verliest maar uiteindelijk wordt het wel plezant hoor, LoL is volledig f2p dus daar kan je mee aan de slag gaan. Enkel voor skins en champs op de snelle weg te krijgen moet je betalen.

Of hij kan ook HoN spelen :ironic:

:naughty:

Creamium

Legacy Member
Wat ik niet snap is hoe dit, origineel een WC III mod, in de handen van Valve is kunnen vallen? Was het origineel niet al snel zeer populair? Waarom heeft Blizzard de maker niet ingehuurd en zichzelf alles wat Dota betreft toegeëigend? Zij moeten toch gezien hebben hoe groot t werd. Props to Valve, maar ik vind het raar dat zij nu Dota 2 maken

The Monopoly Guy

Legacy Member
Creamium zei:
Wat ik niet snap is hoe dit, origineel een WC III mod, in de handen van Valve is kunnen vallen? Was het origineel niet al snel zeer populair? Waarom heeft Blizzard de maker niet ingehuurd en zichzelf alles wat Dota betreft toegeëigend? Zij moeten toch gezien hebben hoe groot t werd. Props to Valve, maar ik vind het raar dat zij nu Dota 2 maken

blizzard: hurr durr how do make games work?

Utred

Legacy Member
Creamium zei:
Wat ik niet snap is hoe dit, origineel een WC III mod, in de handen van Valve is kunnen vallen? Was het origineel niet al snel zeer populair? Waarom heeft Blizzard de maker niet ingehuurd en zichzelf alles wat Dota betreft toegeëigend? Zij moeten toch gezien hebben hoe groot t werd. Props to Valve, maar ik vind het raar dat zij nu Dota 2 maken

Die verdienen al genoeg geld :p

Utred

Legacy Member
Goed punt! En goede vraag eigenlijk. Ik kan geen bevredigend antwoord geven.

The Monopoly Guy

Legacy Member
evil_konijn zei:
Goed punt! En goede vraag eigenlijk. Ik kan geen bevredigend antwoord geven.
Onlangs een interview met Athene gezien op gamescom, hij vond het ook maar dom van blizzard dat ze die kans niet hebben gegrepen
Maar niemand weet waarom
Mss zag blizzard geen toekomst in dit genre ofzo

m4rt1n0

Legacy Member
En valve springt over het algemeen snel op 'mods'.

Denk dan bvb. aan Counter-strike, Team fortress Classic & Day of Defeat.

Allemaal ontwikkelaars die via valve een kans gekregen hebben om verder te ontwikkelen & te sleutelen (en vervolg breien) aan 'hun' mod.

Lethall

Legacy Member
Blizzard hun custom map voor sc2 is/gaat niet meer zijn dan gewoon ne keer iets om voor de lol te spelen als ge al starcraft 2 hebt.
De kans is groter dat ik morgen een miljoen win dan dat die mod populairder word dan de huidige games.

Hou gewoon al dingen zoals matchmaking dat standaard geworden is in het genre en dat die map niet zal hebben.

Geen idee waarom iemand dat ooit echt zou spelen ipv dota/dota2/lol/hon.

En ja, blizzard had de kans om die mod op te nemen, maar om een of andere reden hebben ze die kans niet genomen en is valve hun voor geweest.
Er gaat een verhaal rond waarbij blizzard een gesprek wou met icefrog, en icefrog gewoon een "agent" gestuurd had in zijn plaats, dus in het geval dat waar is dan hadden ze zo te zien wel interesse, maar is het er om een of andere reden niets van terecht gekomen.

Nu ja niet dat ik dat erg vind, ik heb persoonlijk wel meer vertrouwen in valve dan in blizzard voor dota2.

Lethall

Legacy Member
Waarom?

Allé ja ik kan verkeerd zijn, maar ik denk dat het niet echt uitmaakt welke pc ge hebt zo lang ge het maar kunt draaien, aangezien ze waarschijnlijk configuraties willen testen in het ganse spectrum.

De kans om in die eerste "wave" te zitten is natuurlijk wel klein, maar dat is geen verrassing :p

smon

Legacy Member
Ik had gehoopt dat ze al onmiddellijk redelijk veel mensen gingen uitnodigen (of de x eerste bij die beta sign-up :p), maar als ik dat lees zal het eerder klein starten.


Dota 2 heeft trouwens de IGN People's Choice Gamescom Award gewonnen.
IGN People's Choice Award: And The Winner Is... - PC News at IGN

Ik wist niet dat Dota2 al zo populair was. Ik had Battlefield of een ander dudebro spel als winnaar verwacht.

Lethall

Legacy Member
Ahja dat is meestal zo :p

En het is idd een verrassing dat dota2 die poll heeft gewonnen, aangezien ign niet bepaald een site is die veel dota spelers aantrekt (check de comments bijv).

freakykiller

Legacy Member
Moest ge uw hardware configuratie opgeven bij die beta dinges :unsure: ? Heb ik nie gemerkt
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan