Archief - dota 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lethall

Legacy Member
ook net even gekeken, wel niet veel kunnen zien door de lag problemen.

Ik vind het ergens toch ook een gemiste kans dat ze hun shoutcast eigenlijk puur richten op dota spelers.

Natuurlijk kunt ge nu wel zeggen dat het spel altijd op die mensen gericht is, maar ik vind het toch een gemiste kans, aangezien ze waarschijnlijk wel een hele hoop mensen die nieuw zijn in het genre of mensen die alleen HoN of dota hebben gespeeld interesse willen laten krijgen in hun spel.

En aangezien moba games altijd lastig zijn om te spectaten als ge het nog niet gespeeld hebt, zou het toch niet zo erg zijn om toch iets van uitleg te geven, misschien tussendoor even uitleggen wat de type heroes zijn, van bepaalde heroes snel even de spells uitleggen, etc.

Ik denk voor mensen die geen dota hebben gespeeld en de heroe's niet kennen dit wss niet echt plezant is om naar te kijken, wat toch een gemiste kans is.

The Monopoly Guy

Legacy Member
PureFun zei:
Start 15m te vroeg, lage audiokwaliteit en voortdurend pauzes. Spectator interface onverwacht slecht, een copy paste van hons recente spectator update was te moeilijk? Je kan skill levels, items en hp/mp enkel zien als er een hero geselecteerd wordt, geen xp/gold/creep stats en overal zwarte vlakken in de UI.

Shoutcasters ook niet optimaal, richten zich enkel op dota-spelers terwijl op marketing vlak beter af en toe skills/items vergeleken zouden worden met lol/hon equivalent.

het is ook nog maar juist in beta he

KiPpIe

Legacy Member
CosMiced zei:
juist gespeeld en tis nice :o kheb ook een t-shirt en paar andere dingen gehad :p

Speelt ge het daar dan tegen andere mensen op gamescom? Of is het ineens dat ge online gaat op de valve beta servers met de testers?


PS: Als ge kunt, versier mij dan eens een K-9 Nasus code van Riot :p

Utred

Legacy Member
Was tobiwan niet 1 van de casters? Ik heb zelf nog niet gekeken terwijl er commentaar was maar dat is toch wel de beste commentator in het genre. Hij heeft nooit HoN gespeeld en voor zover ik weet ook geen LoL dus kan moeilijk beginnen vergelijken.

m4rt1n0

Legacy Member
Er zijn veel klachten te horen op enkele fora omdat de commentator voor de stream niet voor het brede publiek cast, maar eerder gericht op mensen met dota ervaring.

Utred

Legacy Member
m4rt1n0 zei:
Er zijn veel klachten te horen op enkele fora omdat de commentator voor de stream niet voor het brede publiek cast, maar eerder gericht op mensen met dota ervaring.
Hij kan moeilijk alles beginnen uitleggen. Dat gaat niet terwijl je een game aan het casten bent.

PureFun

Legacy Member
Picking duurt lang genoeg om in de interface alle skill descriptions per hero te tonen.

nokeyboard

Legacy Member
Vind het precies srs tegenvallen:x

Graphics vind ik echt nie bij dota passen, gameplay zal wle goe en balanced zen.

De olskooool double kill, monsterkill sounds van UT zen wl epic^^

Open Mind

Legacy Member
ik ook, tis nie echt newb-friendly
en da met zoveel mensen die duidelijk geïntresseerd zijn in dota

smon

Legacy Member
nokeyboard zei:
Vind het precies srs tegenvallen:x

Graphics vind ik echt nie bij dota passen, gameplay zal wle goe en balanced zen.

De olskooool double kill, monsterkill sounds van UT zen wl epic^^
Mocht je uw mening compleet omdraaien dan gaf ik u gelijk.

Graphics zien er super uit en die UT stem is het stomste dat ik ooit gehoord heb. Hopelijk halen ze dat er nog uit.

splasH^

Legacy Member
Ksnap ni waarom dat ge daar zo een probleem van maakt :)? Kvind da mooi te vergelijken met SC1 en SC2, en atm heeft SC2 toch ook een grote base met casual spelers en hardcore esport, zal wel iets te vinden zijn voor iedereen.

freakykiller

Legacy Member
Hmm specte is dat sand wraith uit HoN en die ancien apparition tempest ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan