Archief - dota 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

The Monopoly Guy

Legacy Member
hebben ze hier ook maar 2 buybacks?
god ik hoop dat ze op zijn^^

en natuurlijk hebben we de beslissende teamfight juist gemist
lmao

User_BELGIUM

Legacy Member
wtf @ het einde..? heel het iG team gedisconnect nog voor ze verloren waren ??

(nog nooit geen DotA gespeeld, maar was dit een bug of waren ze gewoon verloren omdat ze gekilled waren en de respawn tijd te lang was)

splasH^

Legacy Member
User_BELGIUM zei:
wtf @ het einde..? heel het iG team gedisconnect nog voor ze verloren waren ??

(nog nooit geen DotA gespeeld, maar was dit een bug of waren ze gewoon verloren omdat ze gekilled waren en de respawn tijd te lang was)

game was over na 75 minuten zunne :p rest was gewoon die chinezen die overdreven safe willen spelen

drakengeest

Legacy Member
Als heel je team gekilled bent, dan verlies je niet automatisch, maar ik denk dat ze gewoon inzien dat het nutteloos verzet is. Dus wss gg en disconenct

AeroFury

Legacy Member
Kzou toch liever wa uitleg horen over de game mechanincs, dan gewoon wa geroep en getier als tiny zijn zoveelste kill heeft... :s

Ook vind ik LoL veel duidelijker, zowel ingame als de minimap, maar das wss omdat ik Dota gewoon niet ken.

The Monopoly Guy

Legacy Member
AeroFury zei:
Kzou toch liever wa uitleg horen over de game mechanincs, dan gewoon wa geroep en getier als tiny zijn zoveelste kill heeft... :s

Ook vind ik LoL veel duidelijker, zowel ingame als de minimap, maar das wss omdat ik Dota gewoon niet ken.

minimap vind ik in LoL idd wel duidelijker dan in dota 2 & hon

KiPpIe

Legacy Member
Ja. Één van de regen items die meestal early game gekocht worden laat u een boom opeten voor 90 health ook :p

ShiryuX

Legacy Member
Game zelf ziet er wel cool uit, maar ligt het aan mij of failt de stream zwaar? :p
(Commentaar dat blijkbaar wegvalt, lag, match pauses, ...)

Jaegger159753

Legacy Member
Graphics zien er geweldig uit, jammer genoeg vind ik de stream niet echt aantrekkelijk om naar te kijken. Audio kwaliteit slecht, commentaar slecht en blijkbaar pauzes/lags.

Triple0

Legacy Member
jammer da ze ni tonen hoeveel man er zit te kijken, misschien dat de mensen een beter idee hebben waarom de stream juist wegvalt :p

Hoder

Legacy Member
Blijkbaar gewoon probleem met heel die internet connectie daar en ze zitten blijkbaar niet in LAN. Want spelers zelf hebben ook extreem veel last van lag.

KiPpIe

Legacy Member
Grappig hoe ze bij Riot dan kei blij waren met 200k concurrent viewers tijdens de finale van S1, terwijl dota2 er 2.8M heeft :p
Op zich wel dom van hen om proberen te streamen van daaruit ipv het te relayen naar een externe server buiten gamescom :p

The Monopoly Guy

Legacy Member
laten we allemaal een gequoteerd bericht geloven van 'een ander forum' zonder naam lol

PureFun

Legacy Member
Start 15m te vroeg, lage audiokwaliteit en voortdurend pauzes. Spectator interface onverwacht slecht, een copy paste van hons recente spectator update was te moeilijk? Je kan skill levels, items en hp/mp enkel zien als er een hero geselecteerd wordt, geen xp/gold/creep stats en overal zwarte vlakken in de UI.

Shoutcasters ook niet optimaal, richten zich enkel op dota-spelers terwijl op marketing vlak beter af en toe skills/items vergeleken zouden worden met lol/hon equivalent.

CosMiced

Legacy Member
juist gespeeld en tis nice :o kheb ook een t-shirt en paar andere dingen gehad :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan