Archief - dota 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hoder

Legacy Member
Iemand die nog commentaar heeft? Krijg het mijne niet aan de praat (alles is beter dan LoL commentaar waar je zelfs de helft v/d kills mist door retarded riot employees)

drakengeest

Legacy Member
Waarom heb je commentaar nodig?.. Hebben de meeste die deze streak zien geen ervaring met moba games?

drakengeest

Legacy Member
Als dots fan en geen hon of lol gespeeld te hebben. Ben ik zeer enthousiast over hoe authentiek dit is. Ik kan al niet wachten. + kwaliteit van valve.

Misterblort

Legacy Member
mja na het zien van die stream denk ik ni dat dota2 veel volk van LOL gaat pikken eerlijk gezegd.. Het is eigenlijk gewoon dota met betere graphics, dus eigenlijk gewoon HoN met nog iets betere graphics.. LoL speelt anders en is minder hardcore en voor 90% van de lolspelers dus ook leuker..

kakature

Legacy Member
Te pijnlijk voor woorden, wat een gestuntel.

Andere matches zijn al lang afgelopen trouwens, maar die 2 chinkteams zijn zo saai, fuck me.

The Monopoly Guy

Legacy Member
HL2.exe has stopped working
haha ik kan het me al inbeelden :p

drakengeest

Legacy Member
Lol blijkt inderdaad anders te spelen, maar beter is wat anders. Het competitieve is net het leuke aan dota. Maar zoals het nu is, is de dota community verspreid over 3 groepen en we willen niets anders dan 1 spel dat domineert en de community zo herenigt.

Casual spelers zijn er altijd. En dit kan je gemakkelijk implementeren in dota 2 door een casual game mode te hebben. De leercurve is stijl en het is gewoon belangrijk om tegen mensen te kunnen spelen die ongeveer hetzelfde niveau hebben om het leuk te houden. Hoe groter de community hoe gemakkelijker dit is.

smon

Legacy Member
kakature zei:
Andere matches zijn al lang afgelopen trouwens, maar die 2 chinkteams zijn zo saai, fuck me.
Blijkbaar staan Aziatische teams er om bekend van defensief te spelen.

Ik zie dat ze die belachelijke tekst uit W3 overgenomen hebben. Past totaal niet om zo'n kinderachtige internet-praat te hebben in zo'n high-budget spel.
"X JUST PWNED X'S HEAD FOR 300G"

kakature

Legacy Member
Hopelijk zit er een casual mode in ja, maar dat zal wel.

/edit

Geen roteerbare camera, ook een bummer.

Announcer suckt ook, fucking hell wat een nerdlinger-fest: DOUBLE KILLLLLL. :angry:

Utred

Legacy Member
smon zei:
Ik zie dat ze die belachelijke tekst uit W3 overgenomen hebben. Past totaal niet om zo'n kinderachtige internet-praat te hebben in zo'n high-budget spel.
"X JUST PWNED X'S HEAD FOR 300G"

Announcer suckt ook, fucking hell wat een nerdlinger-fest: DOUBLE KILLLLLL

Dota is altijd al luchtig geweest. Hoort erbij.

kakature

Legacy Member
Dat is toch helemaal niet luchtig, integendeel. Dat is super serious en nerdy en belachelijk imo :p

Waarom niet gewoon X has kiled X for 300g. In LoL valt de announcer nog goed mee (maar ook niet super + het is een vrouw en dat maakt het minder nerdy :p).

"I can only assume that these two teams have been bribed by LoL/HoN to make Dota2 look boring." :lol:

drakengeest

Legacy Member
and ere teams hebben inmiddels in die tijd waarschijnlijk al 2 matchen gespeeld
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan