Archief - dota 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

smon

Legacy Member
Die 5 miljoen wordt wel verdeeld over verschillende toernooien. Nog altijd indrukwekkend natuurlijk.

Ironpole

Legacy Member
Zo ziet ge maar wat voor 'n bedragen daar toch rond gaan. En dat door mainly wat skins. :p

oNt-

Legacy Member
Ze zouden hun 5 miljoen dollar beter houden voor een sequel of om hun game wat competitie vriendelijker te maken.

nokeyboard

Legacy Member
numb3r1 zei:
Ze zouden hun 5 miljoen dollar beter houden voor een sequel of om hun game wat competitie vriendelijker te maken.

ja want 5miljoen in esports tornooien pompen is idd de competitie niet aanmoedigen..

Triple0

Legacy Member
5 miljoen, verspreid over een gans jaar en niet in 1 toernooi

ze verwoorden het gewoon slim

Jaegger159753

Legacy Member
nokeyboard zei:
ja want 5miljoen in esports tornooien pompen is idd de competitie niet aanmoedigen..
Met competitievriendelijker bedoelt hij waarschijnlijk het feit dat ze onlangs EU gesplit hebben waardoor het een stap achteruit was op competitievlak.

nokeyboard

Legacy Member
Jaegger159753 zei:
Met competitievriendelijker bedoelt hij waarschijnlijk het feit dat ze onlangs EU gesplit hebben waardoor het een stap achteruit was op competitievlak.

Zeg nu eens een team in E dat top 10 europe is...
Ze zouden beter servers fixen(non us) voor ze zo'n dingen doen, daar kank wel inkomen

Jaegger159753

Legacy Member
nokeyboard zei:
Zeg nu eens een team in E dat top 10 europe is...
Ze zouden beter servers fixen(non us) voor ze zo'n dingen doen, daar kank wel inkomen
Het gaat eerder om het feit dat veel van die teams bestaan uit spelers van verschillende landen? (Fnatic heeft o.a Shushei uit Polen en Cyanide uit kgeloof Finland). Nu het is wel zo dat ze sinds een paar dagen, servertransfers konden regelen maar veel europese topteams hebben hun spelers uit verschillende landen gehaald en nu is er minder "keuze aan topspelers" voor mensen in East & West die nieuwe teams willen maken.

Ook is het competitief enorm gekrompen als ge bv. naar go4lol kijkt. Het is nu veel makkelijker voor de absolute topteams om te winnen.

nokeyboard

Legacy Member
Jaegger159753 zei:
Het gaat eerder om het feit dat veel van die teams bestaan uit spelers van verschillende landen? (Fnatic heeft o.a Shushei uit Polen en Cyanide uit kgeloof Finland). Nu het is wel zo dat ze sinds een paar dagen, servertransfers konden regelen maar veel europese topteams hebben hun spelers uit verschillende landen gehaald en nu is er minder "keuze aan topspelers" voor mensen in East & West die nieuwe teams willen maken.

Ook is het competitief enorm gekrompen als ge bv. naar go4lol kijkt. Het is nu veel makkelijker voor de absolute topteams om te winnen.
Die spelers komen toch na een maand(nu) gwn naar west and problem solved.
T enige jammer is dat er een aantal decent teams nog op east zullen blijven omdat het bv poolse/bulgaarse/croatische team zijn. Maar als die echt decent competitief willen spelen gaan die ook gwn naar west komen.

+geen login
+amper lagspikes
+minder oostblokkers
-Spelers die een 1.5maand wegwaren van hun vrienden
-wat minder low/middelmatige teams die wrsnlk op E blijven(wat niet echt een super3minpunt is)

=> kzie t probleem nie

(enige wa ge kunt over zagen is dat spelers als shushei er niet waren en een maand niet hebben kunnen trainen/spelen met hun team, van hoevere die geen freeaccounts van anedre hebbe)

Misterblort

Legacy Member
ik vind het nu ni zo speciaal vel beter eruit zien :x alleja tis mooi enzo ma kben benieuwd hoe het gaat spelen..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan