Archief - dota 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

nokeyboard

Legacy Member
Oh yeah when sniper assassinates, it plays the sound of the counterstrike AWP weapon being fired - which is why it's my favorite hero now.

Van een interview met een speler van scythe

Alex40014

Legacy Member
Ksnap eigenlijk al die commotie over DotA2 niet, er is zelfs nog geen release date vrijgegeven.

smon

Legacy Member
Het is een Valve spel. Meer reden is er niet nodig om hier enorm naar uit te kijken.

CosMiced

Legacy Member
Elk Valve spel is al epic geweest , nog nooit gefaald in mijn ogen

splasH^

Legacy Member
Alex40014 zei:
Ksnap eigenlijk al die commotie over DotA2 niet, er is zelfs nog geen release date vrijgegeven.

Ni snappen NI SNAPPEN? Dota 1 is de moba game en moest da betere graphics hebben zouden hon en lol wrsch zelfs ni ontwikkeld geweest zijn :(...

oNt-

Legacy Member
Alex40014 zei:
Ksnap eigenlijk al die commotie over DotA2 niet, er is zelfs nog geen release date vrijgegeven.

DotA is veel beter gebalanceerd dan een LoL of HoN. Ik heb ze namelijk alle 3 gespeeld. Vooral HoN was lachwekkend qua balance. Zoals splash zei zijn de graphics van DotA out dated, maar het is ook moeilijk om deftige games te vinden waar geen leavers zijn. Daarvoor moet je al in bepaalde leagues geraken en als beginner is dit niet eenvoudig!

DotA 2 gaat deze minpunten wegwerken en dus wordt het een fantastische game. In Icefrog we trust.

Jaegger159753

Legacy Member
Ik vind het er al véél aantrekkelijker uitzien dan HoN, dus ik ga het zeker proberen wanneer het uitkomt :)

freakykiller

Legacy Member
Jaegger159753 zei:
Ik vind het er al véél aantrekkelijker uitzien dan HoN, dus ik ga het zeker proberen wanneer het uitkomt :)

Grafisch is het natuurlijk beter dan LoL en HoN, dat zijn dan ook maar kleine studio's tegenover Valve

KiPpIe

Legacy Member
Ziet er zeer mooi uit. UI kan imo nog wat beter, maar zal waarschijnlijk nog niet permanent zijn.
Wat ik mij wel afvraag is het aantal skills die je hebt staan.
Bij doombringer zijn er 5 "normale" skills + ult, en 2 zwarte vakjes, maar shadow fiend heeft 5 normale skills precies, wat anders is dan in dota.
Misschien is het dan toch geen directe port?

Utred

Legacy Member
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt. Doom heeft toch gwn 4 skills op die screenshot?
Shadow fiend heeft extra skills omdat zijn eerste skill uit 3 aparte nukes bestaat.

Die onderverdeling van de health bar in delen van 200hp vind ik goed gevonden.

smon

Legacy Member
Fuck me, wat een artstyle. :love:
Doet mij wat denken aan Diablo 3 maar dan nog veel beter.

KiPpIe

Legacy Member
Ah, idd, shadowfiend = soulstealer van HoN, makes sense.
Maar dan vind ik wel dat ze niet extra vakjes moeten vrijmaken daarvoor, (of toch zeker niet bij álle heroes), maar eerder gewoon onderaan die skill 3 kleine vakjes maken met daarin Z X C
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan