Archief - doom3 saai?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Z!zZ

Legacy Member
lol

Wat hebben zulke "prerender-3th person-shit control-boring action-boo" games nu met doom3 te maken... :ironic:


lolz

Holy Paladin

Legacy Member
DoomedByZizZ zei:
lol

Wat hebben zulke "prerender-3th person-shit control-boring action-boo" games nu met doom3 te maken... :ironic:


lolz
ze zijn spannender tiens

ma da ligt voor een groot deel aan de controls denk ik

SpArdA

Legacy Member
painkiller > doom3 :unsure:

doom3 heeft geen variatie in levels (alleh héél klein bikke dan).

Blackend

Legacy Member
tbh, Doom3 is een zeer goed spel, maar ik had echt een super spel verwacht, zeker na 4 jaar werk van een van de beste gameprogrammeurs ter wereld (John Carmack) en de grafische mogelijkheden...

Tis plezant, zeer plezant, maar painkiller vond ik ook zeer plezant...

Ik mis echt nog iets dat de SP gameplay vernieuwd.. (maar wat kan er nog bijkomen?)

Daedie

Legacy Member
Doom3 is dan ook meer een engine-tester geweest als iets anders. daarom dus de fenomenaal prachtige grafix, maar vrij zwakke AI/leveldesign/originaliteit/mp...
maar kwa singleplayer is d3 toch wel 10 keer beter als painkiller.

Genious

Legacy Member
painkiller was echt wel eentonig zunnu, heel de tijd hetzelfde: komt gebied binnen, ge wordt afgesloten van de rest, kill iedereen, ge kunt verder, ga volgend gebied binnen ...

doom was dan toch wel gevarieerder zunnu

trouwens, als je het saai vindt, waarom heb je het dan gekocht?
carmack heeft altijd gezegd dat de gameplay rechtlijnig ging zijn en dat de zombs geen AI gingen hebben.

en zwak level design :wtf:
ik vond dat het allemaal zeer goed uit zag.

en bovendien denk ik niet dat je 4 jaar zit aan een spel waarmee ge enkel uw engine wou tonen ;)

Holy Paladin

Legacy Member
Genious zei:
trouwens, als je het saai vindt, waarom heb je het dan gekocht?
kzal et nog eens zeggen, plz probeer et te onthouden deze keer

da spel ging et creepiest game ever worden zei iedereen, da zie ik graag komen en vandaar
ma dan speel ik da en tis gene waar, geen spanning

en als ge nu afkomt me blabla ik vind da wel spannend, lees dan men vorige posts
alhoewel ik betwijfel of ge da gaat doen, gezien ek al 3 keer geantwoord heb op deze vraag

Z!zZ

Legacy Member
HIj heeft het gekocht door mijn overtuiging :unsure: :p

Kvind al die whine wel een beetje zielig worden, ja, je kan een mening hebben en iets niet goed vinden maar zo blijven melken gaat je niet helpen imo; Er zijn nog vele andere games > n/o tough

Ik hb respect voor uw teleurstelling zeker omdat vele andere eerder verrast waren maar tja, shit happens =/

edit; ff over het leveldesign; Er in slagen elke level uniek te maken en tog de illusie niet weg nemen in het UAC rond te dwalen vind ik imo brilljant! Het speelt zich nu eenmaal 80% in de UAC faciliteiten af maar je moet toegeven dat ze zalig werk hebben geleverd met de levels boeiend te houden kwa leveldesign.....

Holy Paladin

Legacy Member
blijven melken niks van, tis gewoon da iedereen altijd commentaar heeft en ik moet et dan weer beter uitleggen voor ze et begrijpen :p

Z!zZ

Legacy Member
hehe, like i said; ik begrijp u goed maar er zit veel spam hier en het wil net lukken dat velen een hl2 pic hebben :ironic: :unsure: Vind ik een beetje zielig imo, dat fanboy gezever > dit heeft idd niks me u te maken :p

kSeon?

Legacy Member
DoomedByZizZ zei:
lol

Wat hebben zulke "prerender-3th person-shit control-boring action-boo" games nu met doom3 te maken... :ironic:


lolz


wat er dat mee te maken heeft, naast het feit dat u mooie naam compleet nie klopt (zeje zo onhandig ofzo daje die controls nie kunt beheersen? na 10 mins wask er mee weg in de originele RE, and trust me ik heb ze allemaal binnenstebuiten gespeeld)

wel, das pas een SCARY serie(s) iets wat doom3 ook beloofd had, maar het totaal niet haalt. of maakte mij wijs daje zo'n ventje zijt dat alleen int donker schrik heeft? djeezes, af en toe VERSCHOOT ik eens, maar echt scary? nooit. van in het begin tot het einde, shoot --> next room ---> shoot --> next room. (hell was wel nice, daar nie van, en int begin dat geschreeuw/chaos op die coms ook, maar daar stopt het)

hang minder de fanboy uit, en besef dat je oh-zo-ownage-game zen beloftes niet gehaald heeft, en niet is geworden wat iedereen ervan verwachtte.

EDIT: leveldesign? de gangen leken allemaal echt verdacht op elkaar hoor? maar dat stoorde me zo hard niet, like said, tspeelt zich maar af op 1 basis.

Z!zZ

Legacy Member
lol,

Je hoefde dat niet zo persoonlijk op te nemen....

Resident evil en silent hill zijn een ander soort / doom3 is een first person shooter....


Hoef je niet moeilijk over te doen :scream:

Btw, die controls....ja ik ben zo slecht dat ik het niet kan, wat nu? =)

L.E.D.

Legacy Member
Bon laten we het er gewoon op houden dat de engine subliem is, en het SP gedeelte iets beter had gekund.

Dit is toch een eindeloze discusie want smaken verschillen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan