Archief - doom3 saai?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Z!zZ

Legacy Member
ik vind mijn oma saai
ik vind tetris saai
ik vind school saai
ik vind pokémon saai
ik vind rpg's saai
ik vind veel mensen saai
ik vind w8en saai
...en de rest dat ik saai vind:

En wat ik het saaiste vind? Mensen die liggen te zeiken over wat ze saai vinden, kan het nog saaier?

ZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzizzzzzzzzzzzzzZZZZZZ

no_way2go

Legacy Member
DoomedByZizZ zei:
ik vind mijn oma saai
ik vind tetris saai
ik vind school saai
ik vind pokémon saai
ik vind rpg's saai
ik vind veel mensen saai
ik vind w8en saai
...en de rest dat ik saai vind:

En wat ik het saaiste vind? Mensen die liggen te zeiken over wat ze saai vinden, kan het nog saaier?

ZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzizzzzzzzzzzzzzZZZZZZ

Ja, posts zoals deze :ironic:

Yo-Han

Legacy Member
Ik snap uw punt ..games zouden fun moeten zijn..ik hou van fps games..en dat is nog altijd schieten..en dat is hier in een fantastisch sfeervol jasje gegoten..ik speel graag ut2004 MP ,maar het lijkt een comic book qua graphics en licht na doom3..

L.E.D.

Legacy Member
DoomedByZizZ zei:
ik vind mijn oma saai
ik vind tetris saai
ik vind school saai
ik vind pokémon saai
ik vind rpg's saai
ik vind veel mensen saai
ik vind w8en saai
...en de rest dat ik saai vind:

En wat ik het saaiste vind? Mensen die liggen te zeiken over wat ze saai vinden, kan het nog saaier?

ZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzizzzzzzzzzzzzzZZZZZZ

Iedereen heeft het recht op zen eigen mening. Respecteer die ook en geef die van u op een minder beledigende manier.

Z!zZ

Legacy Member
Ik heb hier niemand beledigd......i was j/k, :unsure:

En ik heb er veel spijt van nu :(



=)

L.E.D.

Legacy Member
DoomedByZizZ zei:
Ik heb hier niemand beledigd......i was j/k, :unsure:

En ik heb er veel spijt van nu :(



=)

Ale tis u vergeven. Next time use thsi ==> :p of :lol:
Da maakt heel wat duidelijk ;)

Holy Paladin

Legacy Member
zeg doomed, zeg is uw gedacht van doom3 ipv te zeiken over hoe we zeiken

Z!zZ

Legacy Member
L.E.D. zei:
Ale tis u vergeven. Next time use thsi ==> :p of :lol:
Da maakt heel wat duidelijk ;)

Tnx ma friend :x :)

@ aladin

buh, gebruik de search button..... :ironic: ze zullen het nooit leren....: D

Holy Paladin

Legacy Member
ja use the search! ik zal searchen op "wat vind doomedbyzizz van doom3"!

Holy Paladin

Legacy Member
bleh eigelijk verwachtte ik meer van de man die mijn negatieve gedachten over doom(blijkbaar onterecht) deed verdwijnen

Z!zZ

Legacy Member
search button again

2nd; Ik ben u geen verantwoording verschuldigd.....3th, staat vast wel wat zizz mening in deze thread(edit; andere threads,lol) ;)

Tis allemaal simpel, chill out :X


En btw, als je een slechte mening over doom3 hebt dan blijft dat zo he, ik manipuleer geen mensen zodanig dat ze plots spruiten gaan lekker vinden ofzo....Ik kan u wel doen inzien dat doom3 zen belofte is nagekomen en mensen heeft verrast in elk aspect....en dat mensen die méér verw8en simpelweg met de verkeerde ged8en zaten over doom3...

Holy Paladin

Legacy Member
kga mij nie bezighouden me alle threads te lezen over een spel dak geeneens goe vind

doom3 is de belofte van een horrorspel te zijn niet nagekomen !
tis te zeggen, tis een horrorspel gelijk scream ne horrorfilm is :ironic:

Z!zZ

Legacy Member
Dat ben jij een echte stoere gast die van niets bang is....:unsure:

Ik vind dat ze daar wel in geslaagd zijn....vergeet niet dat een game populair als doom3 ook nog gerate moet worden en het zou zonde zijn mochten ze hem niet op de markt brengen omdat het té goor is!

Ma ik respecteer uw mening wel ze; Ik vond het best wel grellig ineen steken en de sfeer was zeker niet gezellig te noemen, imo =)

Holy Paladin

Legacy Member
ja sfeer is nog iets anders he, die is heel goed enzo ma tis gewoon nie spannend

van de moment ge stil staat kan u niks gebeuren, want er kunnen geen scripts afgaan
loopt ge vooruit dan kan er ofwel voor u ofwel achter u een beest tevoorschijn komen
spannend is anders

killgore

Legacy Member
ik sluit me aan bij pala hoor.

Compleet scripted events, geen echte creepy sfeer, enkel wat verschiet momenten die na 3 keer totaal geen effect meer hebben, ... .

En de afwisseling in het interieur is ook prachtig gedaan moet ik zeggen :niceone:

Z!zZ

Legacy Member
Ja gelukkig verschillen mensen van smaak anders had ik ook een borin time met dit spel.....

Ik vind het tot nu toe heel de weg al lekker creepy en zit het ook vol spanning te spelen, Zo heb ik bv angst voor bepaalde monsters en als ik ze ergens verder hoor kwijlen n kreunen om me later een kopie kleiner te maken freak ik helemaal uit : D

nja, it depends; voor mij is het van scratch een zalige game
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan